Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 18 z 18
  1. #16
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    wydaje mi się że przy takiej jeździe 7l to normalka. zwłaszcza teraz gdy silnik potrzebuje chwili na dogrzanie. sam mam spalanie na poziomie 6.4l ale ok 7 na 10 kilometrów robię w trasie a pozostałą część w warszawie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    4
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2003
    A różnice między oczekiwaną z zmierzoną masą powietrza? Nieważne jak jadę 780 zmierzonej nie przekroczę, nawet przy oczekiwanej ponad 1200. Od postojowego ponad 500 wzrasta mi max o 280. To normalne?

    EGR nie był ruszany. Hmm możliwe że nawet nic przy nim nigdy nie było robione. Możliwe że jest usyfiony. Auto ma 10 lat, odziedziczone kilka lat temu z małym przebiegiem (120k. Niestety przebieg niemal w całości miejski, co pewnie dla diesla idealne nie było.
    Trudno mi powiedzieć czy auto muli bo nie mam punktu odniesienia. Jeździ tak jak jeździło kiedy go dostałem (ciekawostka jest taka że pierwszą rzeczą jaka wyszła to od dłuższego czasu niedziałająca turbina). Nie wiem czego się powinienem spodziewać po 80KM przy średniej wielkości samochodzie... Mimo wszystko wolałbym szepnąć mechaniorowi co przy najbliższej wymianie oleju mógłby sprawdzić, żeby na darmo paliwa nie palić. Oczywiście chciałbym zacząć od rzeczy najbardziej rokujących i najmniej kosztownych.
    Ostatnio edytowane przez pawelblu ; 16-02-2013 o 22:25

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    1)No to najbardziej rokujące i najmniej kosztowne są sprawdzenie EGRu. Przy Twojej emeryckiej jeździe (tak jak moja), to możliwe, że do najczystszych nie należy Wyczyścić go możesz sam pod blokiem. Manuali w necie jest full.

    2) Nie ma czegoś takiego, jak niedziałająca turbina. Turbina się kręci cały czas od momentu uruchomienia silnika, bo napędzana jest spalinami. Dlatego ważne jest, żeby dobierać dobry olej, żeby od samego rozruchu dobrze zalewał dupinę. Kłopoty z przyspieszeniem wskazują na problem z EGRem, przepływką, albo zapieprzonym dolotem.

    3) Jak już wyeliminujesz poprzednie "usterki" (choć - powtarzam - auto jeździ dobrze, więc nie grzeb, bo lepsze jest wrogiem dobrego )to zostaje Ci ten nieszczęsny dolot, ale to już grubsza robota i mechanik też nie policzy jak za wymianę żarówki.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Przepływomierz
    Napisany przez Marcineek_85 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 08-07-2013, 22:19
  2. Przepływomierz
    Napisany przez fuse na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 22-04-2011, 22:20
  3. przepływomierz
    Napisany przez petro.c na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-10-2010, 22:19
  4. przepływomierz
    Napisany przez hakun na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-01-2010, 08:42
  5. Turbina? przepływomierz?
    Napisany przez bercik1965 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-08-2008, 22:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

stilo przeplywomierz logi

strategia overboost

jak wyczyscic przeplywomierz w stilo

stilo przeplywka marelli

przeplywomierz stilo jaki

przeplywomierz 1200 oczekiwane jtd

przeplywomierz ile na wolnych obrotach

zmierzona masa powietrza

prawidlowe wskazania przeplywomierzy

przeplywomierz magneti marelli stilo opinie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl