Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 18 z 18
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    wydaje mi się że przy takiej jeździe 7l to normalka. zwłaszcza teraz gdy silnik potrzebuje chwili na dogrzanie. sam mam spalanie na poziomie 6.4l ale ok 7 na 10 kilometrów robię w trasie a pozostałą część w warszawie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    4
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2003
    A różnice między oczekiwaną z zmierzoną masą powietrza? Nieważne jak jadę 780 zmierzonej nie przekroczę, nawet przy oczekiwanej ponad 1200. Od postojowego ponad 500 wzrasta mi max o 280. To normalne?

    EGR nie był ruszany. Hmm możliwe że nawet nic przy nim nigdy nie było robione. Możliwe że jest usyfiony. Auto ma 10 lat, odziedziczone kilka lat temu z małym przebiegiem (120k. Niestety przebieg niemal w całości miejski, co pewnie dla diesla idealne nie było.
    Trudno mi powiedzieć czy auto muli bo nie mam punktu odniesienia. Jeździ tak jak jeździło kiedy go dostałem (ciekawostka jest taka że pierwszą rzeczą jaka wyszła to od dłuższego czasu niedziałająca turbina). Nie wiem czego się powinienem spodziewać po 80KM przy średniej wielkości samochodzie... Mimo wszystko wolałbym szepnąć mechaniorowi co przy najbliższej wymianie oleju mógłby sprawdzić, żeby na darmo paliwa nie palić. Oczywiście chciałbym zacząć od rzeczy najbardziej rokujących i najmniej kosztownych.
    Ostatnio edytowane przez pawelblu ; 16-02-2013 o 22:25

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    829
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    1)No to najbardziej rokujące i najmniej kosztowne są sprawdzenie EGRu. Przy Twojej emeryckiej jeździe (tak jak moja), to możliwe, że do najczystszych nie należy Wyczyścić go możesz sam pod blokiem. Manuali w necie jest full.

    2) Nie ma czegoś takiego, jak niedziałająca turbina. Turbina się kręci cały czas od momentu uruchomienia silnika, bo napędzana jest spalinami. Dlatego ważne jest, żeby dobierać dobry olej, żeby od samego rozruchu dobrze zalewał dupinę. Kłopoty z przyspieszeniem wskazują na problem z EGRem, przepływką, albo zapieprzonym dolotem.

    3) Jak już wyeliminujesz poprzednie "usterki" (choć - powtarzam - auto jeździ dobrze, więc nie grzeb, bo lepsze jest wrogiem dobrego )to zostaje Ci ten nieszczęsny dolot, ale to już grubsza robota i mechanik też nie policzy jak za wymianę żarówki.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Przepływomierz
    Napisany przez Marcineek_85 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 08-07-2013, 22:19
  2. Przepływomierz
    Napisany przez fuse na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 22-04-2011, 22:20
  3. przepływomierz
    Napisany przez petro.c na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-10-2010, 22:19
  4. przepływomierz
    Napisany przez hakun na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-01-2010, 08:42
  5. Turbina? przepływomierz?
    Napisany przez bercik1965 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-08-2008, 22:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

stilo przeplywomierz logi

strategia overboost

przeplywomierz ile na wolnych obrotach

przeplywomierz 1200 oczekiwane jtd

jak wyczyscic przeplywomierz w stilo

przeplywomierz stilo jaki

stilo przeplywka marelli

przeplywomierz magneti marelli stilo opinie

zmierzona masa powietrza

prawidlowe wskazania przeplywomierzy

przeplywomierz stilo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl