Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2012
    Skąd
    Pszczyna
    Postów
    12
    Auto
    stilo 1.9JTD

    Przepływomierz wskazania

    Proszę o pomoc.
    Czy wskazania przepływomierza zamierzona-53,6 mg/w a oczekiwana 292,5 mg/w na wolnych obrotach jest prawidłowa?
    przepływomierz po wymianie czyli nowy MagnetiMarelli . Przy wyższych obrotach procentowo zostaje to samo.
    Mechanik powiedział że to jest dobre lecz w/g mnie coś jest nie tak.
    Cisnienie doładowania na wolnych jest mniej więcej takie samo jak zamierzone i oczekiwane 1000/990



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2012
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    39
    Postów
    120
    Auto
    STILO MW 1.9JTD 115KM
    U mnie zmierzona jest zawsze nieznacznie wyższa od oczekiwanej, ale to wygrzebałem jakiś wykres z jazdy latem.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2012
    Skąd
    Pszczyna
    Postów
    12
    Auto
    stilo 1.9JTD
    Lecz czy taka różnica jak moja jest normalna bo 260 zł za przepływomierz a wskazania podobne.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Lecz czy taka różnica jak moja jest normalna bo 260 zł za przepływomierz a wskazania podobne.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Takie mam parametry czy są prawidłowe? Przy obrotach ok. 2700
    Dawka paliwa: 17,14 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 16,87 mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
    Zmierzona masa powietrza: 458,0 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,3 mg/w
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 1833 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1563 mBar
    Otwarcie zaworu overboost: 50,21 %
    Strategia overboost: Nie aktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
    Stan zaworu EGR: Nie aktywny
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 22,55 %

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Mam takie wskazania przy obrotach ok. 2700
    Dawka paliwa: 17,14 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 16,87 mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
    Zmierzona masa powietrza: 458,0 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,3 mg/w
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 1833 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1563 mBar
    Otwarcie zaworu overboost: 50,21 %
    Strategia overboost: Nie aktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
    Stan zaworu EGR: Nie aktywny
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 22,55 %

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2012
    Skąd
    Wola/k Pszczyny
    Wiek
    38
    Postów
    270
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    A EGR masz zaślepiony????

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2012
    Skąd
    Pszczyna
    Postów
    12
    Auto
    stilo 1.9JTD
    chyba nie bo an wolnych pokazuje aktywny

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    To na wolnych
    Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
    Stan zaworu EGR: Active

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Czy są jakieś dane odczytów prawidłowych dla 1,9 jtd 115KM

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    EGR tak czy siak ma swoje wskazania, bo po zaślepieniu dalej działa. Trzeba by go było chyba wyciąć z programu, żeby nie pokazywał nic.

    Czy auto Ci nie muli w dolnym zakresie? Nie kopci? W jakim stanie jest filtr powietrza? Nie podoba mi się to zaniżenie. Miałem dokładnie takie same wskazania i duże problemy z przyspieszeniem.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2012
    Skąd
    Pszczyna
    Postów
    12
    Auto
    stilo 1.9JTD
    Nie muli jest dosyć zrywne nie kopći nic filtry wszystkie zmienione lecz troche na zimnym słychać zawory.
    A jak mam wyciąć z programu EGR ? zaślepić to wiem a jak wyciąć?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Czy jest jakiś wykaz prawidłowych wskazań do 1.9 jtd ?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Czy ten przepływomierz mam reklamować ?

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    to już zadanie dla tych co mają interfejsy i umiejętności do grzebaniach w mapach. W JTD nie ma potrzeby tego robić. Skoro auto dobrze jeździ i nie kopci to bym wielkiej zadymy nie robił. Ale jak będziesz miał dużo czasu to dolot możesz sobie wyczyścić, a to na pewno da silnikowi nowy oddech

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2012
    Skąd
    Pszczyna
    Postów
    12
    Auto
    stilo 1.9JTD
    Dzięki myślisz o dolocie powietrza do interkolera?

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    bardziej o kolektorze dolotowym. Tam lubi walić sporo sadzy. Ale póki auto śmiga, to bym się nie babrał, bo będziesz upieprzony po same pachy. Jednym z wyznaczników jego zabrudzenia będzie czujnik ciśnienia doładowania. Wyciąg go delikatnie, jeśli będzie bardzo osmolony (wyczyścisz go benzyną), to znaczy że jest co czyścić Sporo pieprzenia, więc jak chodzi, to nie dotykaj kupy póki nie śmierdzi Aha! jeśli się zdecydujesz, to zmień uszczelki na nowe, bo będą przepuszczać i będzie Ci waliło spalinami.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2012
    Skąd
    Pszczyna
    Postów
    12
    Auto
    stilo 1.9JTD
    Dzięki bzykol

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Pozdrawiam

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    4
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2003
    Witam.

    Proszę o interpretację wykresu (poprawnie, niepoprawnie, za mało danych + wskazówki). Niestety test był wykonywany w warunkach warszawskich, więc jak widać od świateł do świateł, przy sporym przyspieszeniu. Niemniej 2 środkowe fragmenty mnie zaniepokoiły. Auto zachowuje się dobrze poza tym że pali więcej (ok 7l oleju w cyklu mieszano-miejskim przy silniku 1.9 JTD 80 KM).

    przepływy powietrza Stilo.JPG

    Jeszcze 2 wcześniejsze wskazania:

    przepływy powietrza Stilo start.JPG

    przepływy powietrza Stilo 2.JPG

    (EGR zamyka się jak rośnie wartość oczekiwana - nie uwzględniłem na wykresach żeby były czytelniejsze).
    Ostatnio edytowane przez pawelblu ; 16-02-2013 o 15:02

  14. #13
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał pawelblu Zobacz post
    ok 7l oleju w cyklu mieszano-miejskim przy silniku 1.9 JTD 80 KM
    doprecyzuj jaki stosunek jest jazdy miejskiej do trasy, czy stwierdzasz to na podstawie spalania pokazywanego przez komputer czy wyliczone? mógłbyś dołożyć wykresy z których moglibyśmy wywnioskować na jakich obrotach pracuje silnik?

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    moim zdaniem 7l to nie jest jakiś zły wynik, biorąc pod uwagę proste wyliczenie: 5 poza miastem, 9 w mieście... średnia 7.

    Ale co do "problemu". Dwa podstawowe pytania: Czy EGR jest zaślepiony i w jakim stanie jest filtr powietrza.

    Jeśli EGR jest zaślepiony, to odchylenie pomiarów nie jest wadą. Jeśli EGR jest przytkany, albo zatkany, to też możesz mieć odchylenia. Gdyby jednak był bardzo zapieprzony to by Ci muliło auto. Brudny filter powietrza też potrafi trochę przytkać.

    U mnie duże rozbieżności powodował zatkany sadzą kolektor dolotowy. Oczywiście to w pierony rozbierania, więc eliminuj "usterki" od tej, która wymaga najmniej roboty i pieniędzy, a jeśli auto jeździ normalnie, to bym nie dotykał kupy, skoro nie śmierdzi

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    4
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2003
    Jeżdżę w 100% po Warszawie, głownie do pracy ok 17 km w jedną stronę jednak połowa trasy wychodzi po trasie siekierkowskiej bez zatrzymania, więc to nie jest typowy cykl miejski. Do tego jazda w weekend.
    Podaję wskazania z body cpu.
    Wykresów z obrotami nie mam. Generalnie jeżdżę na niskich obrotach i szybko przerzucam biegi, myślę że jeżdżę w przedziale 1200-2200 obrotów, generalnie więc turbina załącza mi się rzadko, ew. w małym stopniu. Test robiłem na wyższych obrotach 2500-3500.
    Spalanie podałem dla mojej jazdy zwykłej, na niskich obrotach.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Przepływomierz
    Napisany przez Marcineek_85 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 08-07-2013, 22:19
  2. Przepływomierz
    Napisany przez fuse na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 22-04-2011, 22:20
  3. przepływomierz
    Napisany przez petro.c na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-10-2010, 22:19
  4. przepływomierz
    Napisany przez hakun na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-01-2010, 08:42
  5. Turbina? przepływomierz?
    Napisany przez bercik1965 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-08-2008, 22:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

stilo przeplywomierz logi

strategia overboost

jak wyczyscic przeplywomierz w stilo

stilo przeplywka marelli

przeplywomierz stilo jaki

przeplywomierz 1200 oczekiwane jtd

przeplywomierz ile na wolnych obrotach

zmierzona masa powietrza

prawidlowe wskazania przeplywomierzy

przeplywomierz magneti marelli stilo opinie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl