Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 27 z 27
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    23
    Postów
    14
    Auto
    Stilo 1.9 MultiJet 140KM
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał lorak06073 Zobacz post
    Logi bezużyteczne! brakuje ciśnienia doładowania i paliwa. Do tego niepotrzebne zawartosci z otwarciem egr i inne pierdoły.
    ja w tych sprawach jestem laikiem i zaznaczyłem te funkcje które myślałem że są potrzebne, mógłbyś wymienić te opcje które powinienem był zaznaczyć bo tak to błądzę jak we mgle



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    331
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Obroty, oczekiwane ciśnienie doładowania, zmierzone ciśnienie doładowania, oczekiwana masa powietrza, zmierzone ciśnienie paliwa, oczekiwane ciśnienie paliwa. Wrzuć screen wykresu i plik w excelu. Tyle

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    24
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Przepływka na moje wydaje się być ok. I nic więcej tutaj nie widzę poza nią.... ale z niej wynika że jest ok i masz lepsze parametry przepływki od mojej <zazdrosny>. No ale zrób logi porządnie to wtedy wszystko będzie widać Dalej powraca ten błąd na kompie i kontrolka się świeci ??

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    23
    Postów
    14
    Auto
    Stilo 1.9 MultiJet 140KM
    Rocznik
    2004
    logi ponownie zrobię w weekend bo wtedy będę miał auto do dyspozycji Tak, błąd po usunięciu pojawia się po 3-4 odpaleniu silnika.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    23
    Postów
    14
    Auto
    Stilo 1.9 MultiJet 140KM
    Rocznik
    2004
    Bez tytułu1.png

    oto zrzut z przejazdu, mam nadzieję że teraz zrobiony poprawnie i da się coś z niego wywnioskować natomiast plik excel jeśli potrzebny to podeślę na email

    Ogólnie przeglądając dane w excelu i wykres rzuciło mi się w oczy że oczekiwana masa powietrza wystrzeliwuje do wartości 1200 i pozostaje na tym poziomie więc co to może być? Czujnik?
    Ostatnio edytowane przez TheUndertaker ; 27-02-2016 o 15:22

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    331
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Masą powietrza to sie nie przejmuj bo zawsze bedziesz miał 1200. To jest wartość stała którą pobiera ECU i nigdy zmierzona nie będzie taka sama jak oczekiwana. U Ciebie masa powietrza jest bardzo dobra ale to co rzuca się w oczy to straszne przeładowanie aż do 2,5 bara. Być moze dlatego wywala Checka. Wykres dołądowania strasznie faluje. Na moje oko to śmierdzi zapieczoną zmienną geometrią.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    23
    Postów
    14
    Auto
    Stilo 1.9 MultiJet 140KM
    Rocznik
    2004
    może masz i rację tylko trochę dziwne że np przy ruszaniu trzeba mu odrobinę gazu dodać żeby nie zdechł na 1 lub wstecznym, bo przy tym turbina nie bierze udziału, liczyłem że po czyszczeniu egr będzie poprawa bo faktycznie był zapieczony no ale to nic nie zmieniło poza tym że teraz egr jest sprawny

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    331
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    w sumie na czas logów mógłbyś zaślepic egra. Wykres też może być przekłamany przez to.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    23
    Postów
    14
    Auto
    Stilo 1.9 MultiJet 140KM
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał lorak06073 Zobacz post
    w sumie na czas logów mógłbyś zaślepic egra. Wykres też może być przekłamany przez to.
    EGR zaślepiony jest i świeżo po czyszczeniu, z resztą w zaślepce są otworki więc to i tak dużej różnicy nie będzie

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    331
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    To tak jak piszę. Spore przeładowanie, później ECU próbuje je korygować i doładowanie pływa. Spróbuj wyczyścić zawór overboost.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    24
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Tak jak koledzy piszą...VGT do czyszczenia ale ja bym wymienił na twoim miejscu wężyki od podciśnienia. Jak nie pomoże to czyszczenie zmiennej.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    23
    Postów
    14
    Auto
    Stilo 1.9 MultiJet 140KM
    Rocznik
    2004
    Witam, przepraszam że odkopuje temat ale chciałbym powiedzieć na przyszłość jak rozwiązałem problem

    Otóż EGR który pierwotnie wyczyściłem i uznałem za sprawny po czyszczeniu okazał się być już niesprawny ponieważ część elektryczna lub elektromagnetyczna<nie znam się> wysiadła, przez co ciągle dawało błąd, wystarczyło podmienić na sprawny i problem znikł

    Dziękuje wszystkim którzy starali się pomóc Pozdrawiam

    Temat do zamknięcia.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Kontrolka CHECK ENGINE
    Napisany przez Adam784921 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 05-02-2014, 16:35
  2. Kontrolka check engine
    Napisany przez ogr666 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 10-01-2014, 16:51
  3. Błąd - kontrolka check engine
    Napisany przez wrzos na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 24-07-2013, 08:55
  4. Kontrolka check engine
    Napisany przez k66 na forum Panda
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 30-01-2012, 13:24
  5. kontrolka check engine
    Napisany przez trybulap na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 16-05-2010, 11:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl