Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 38 z 38
  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    398
    Auto
    Stilo 1.9JTD
    Cytat Napisał tabaker
    EGR powinien działać dopiero po nagrzaniu silnika - nigdy po jego uruchomieniu i nigdy w trakcie rozgrzewania.
    Mała rada, zanim zaczniesz uprawiać radosną twórczość w stylu SF podłącz lapka z FES w samochodzie zrób przejażdżkę to zobaczysz jak jest w rzeczywistości.
    [SIZE=4][COLOR="#FF0000"]Do tej pory stojąc na światłach widywałem facetów dłubiących w nosie ale kobiety tez to robią, równouprawnienie[/COLOR][/SIZE]



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2010
    Skąd
    Kraków
    Postów
    11
    Auto
    Stilo MW 1,9 JTD 2004
    A ja mam jeszcze pytanie odnośnie owego piszczenia. U mnie jak się uruchamia turbina to słyszę lekkie, wręcz delikatne świszczenie słyszalne tylko przy otwartym oknie.
    Odnosząc się do tego o czym piszecie, czy to oznacza, że działanie turbiny za jakiś czas się pogorszy?
    Czy takie lekkie świszczenie turbiny to normalna sprawa?

  4. #33
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    Turbina raczej świszczy trochę sama z siebie.. myślę, że niepokoić może dopiero co raz to głośniejsze świszczenie (poprawcie mnie jeśli się mylę)
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design

  5. #34
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Turbina raczej świszczy trochę sama z siebie.. myślę, że niepokoić może dopiero co raz to głośniejsze świszczenie (poprawcie mnie jeśli się mylę)
    masz rację.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2011
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    3
    Auto
    Fiat Silo MW 1.9 JTD 100 KM
    Po otrzymaniu reprymendy, że piszę "twórczość w stylu SF" - prostuję samego siebie:

    A więc poczytałem trochę więcej o pracy EGR i faktycznie, blędnie pisałem, że EGR pracuje tylko po nagrzaniu silnika (no chyba, że tak jest w silnikach ZI, ale już nie wnikam).

    Drugą funkcją recyrkulacji spalin (po obniżaniu toksyczności spalin) jest poprawienie pracy zimnego silnika poprzez (z książki "Podstawy budowy silników" S. Luft):
    1. podwyższenie temperatury ładunku po uruchomieniu silnika
    2. poprawienie warunków odparowania wtryśniętego paliwa
    3. skrócenie czasu zwłoki zapłonu paliwa

    Omegarules:
    Mam nadzieję, że teraz teoria będzie się pokrywała z praktyką

    Sorki za zamęt,
    Pozdrawiam

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2011
    Skąd
    GDYNIA
    Postów
    11
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Nie nic narazie z turbiną nie robiłem. Co do błędu wymieniłem tylko czujnik doładowania i cos mi tam mechanik przeczyscil i wszytsko dziala jak nalezy. Co do świstu turbiny Gwizdala i nagle wydawało mi sie,że przestala gwizdać.. Teraz od jakis dwoch dni znow slysze delikatny swist ale nic narazie z tym nie robie bo nie przeszkadza mi to w jakis znaczacy sposob a nie odczuwam jakies dyskomfortu podczas jazdy. Ten dzwiek nie jest jakos bardzo slyszalny,jest specyficzny ale nie az tak glosny wiec narazie nie ruszam.
    Nie zatrzymasz nas jak wschodzącego słońca

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 sierpień 2010
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    18
    Auto
    Stilo MW MJtd 140KM
    Tak jak pisze tabaker było kiedys, np. miałem Nissana Sunny diesel i tam EGR załączał się dopiero po rozgrzaniu silnika.
    Teraz niestety ekoterroryści wymusili ciągła prace EGR, filtry DPF, dolewanie eko-świństwa do paliwa... wszystko się zmieniło

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    398
    Auto
    Stilo 1.9JTD
    Kiedyś czytałem artykuł na temat tych wszystkich wynalazków ekologicznych w motoryzacji i mam poważne wątpliwości czy to naprawdę ekolodzy wymyślają to wszystko czy pod ich płaszczykiem ktoś kto robi pieniadze na tym całym zamieszaniu, produkcja tego całego "klamociarstwa" które trzeba wymieniać to niezły biznes a produkcja tych części zamiennych np filtrów powoduje większe zużycie energii, produkcję odpadów i zanieczyszczenie środowiska niz samochody które jeździłyby po drogach bez tych filtrów.
    [SIZE=4][COLOR="#FF0000"]Do tej pory stojąc na światłach widywałem facetów dłubiących w nosie ale kobiety tez to robią, równouprawnienie[/COLOR][/SIZE]


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. fiat bravo hgt 155+ turbina z coupe przerobka
    Napisany przez pepo-p2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 09-10-2009, 15:59
  2. turbina dolotowa
    Napisany przez jaski82 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post: 21-12-2008, 12:55
  3. TURBINA W BRAVO
    Napisany przez BamboTM na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-12-2008, 09:19
  4. Turbina? przepływomierz?
    Napisany przez bercik1965 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-08-2008, 22:27
  5. Turbina
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 20-07-2008, 20:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

turbina piszczy

piszczy turbina

piszczaca turbinaturbina stilopiszczy turbina audi a3fiat stilo turbinap0235 stiloturbosprezarki dlaczego piszczydlaczego piszczy turbinaturbina do stilo1.9jtd gwizdze piszczy turbina
http://www.iparts.pl