Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2012
    Skąd
    Olsztyn
    Wiek
    32
    Postów
    5
    Auto
    Fiat stilo

    Korozja w stilo Błąd konstrukcyjny?

    Cześć wszystkim
    Do tej pory myślałem, że stilo ostatnie z czym będzie miało problem to korozja, a tu proszę ...

    Zdjęcie0314.jpg

    Zdjęcie0313.jpg

    Wygląda to na jakiś błąd konstrukcyjny, słabe miejsce, stilo mojego brata ma w tym samym miejscu podobne problemy (oba auta roczniki 2004 niebite, a przynajmniej nie z tyłu). Swoją drogą gdyby auta były łączone w tym miejscu lub naprawiane po wypadkach sięgających tak daleko w głąb konstrukcji to polscy handlarze byliby mistrzami świata. Chyba wszyscy wiedzą co to za miejsce, ale na wszelki wypadek podaję, że okolice tylnego zawieszenia, tuż przed tłumikiem końcowym. po prawej stronie mam podobnie, ale wyraźnie mniej korozji.
    Ktoś cierpi z powodu podobnych problemów? Albo do tej pory był nieświadomy dziwnego odgłosu chrupania podczas postoju/jazdy?

    Auto moje i brata kupione w polsce i tu eksploatowane

    I jeszcze jedno prrroszzzzzzzze I jak tu nie powiedzieć "fiat to fiat"
    Zdjęcie0315.jpg
    Ostatnio edytowane przez jacob ; 27-02-2013 o 09:23



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,753
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    ja mam z 2002/2003 i takiego czegoś nie wiedziałem przy wymianie tłumika

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2012
    Skąd
    Olsztyn
    Wiek
    32
    Postów
    5
    Auto
    Fiat stilo
    Zerknij kolego pod aluminiową osłonę wydechu, którą widać chyba częściowo na zdj, bo tam ten problem sie chyba rodzi

  5. #4
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,753
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    Cytat Napisał jacob Zobacz post
    Zerknij kolego pod aluminiową osłonę wydechu, którą widać chyba częściowo na zdj, bo tam ten problem sie chyba rodzi
    Zobaczę i zrobię fotkę jak coś

  6. #5
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,753
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    Więc specjalnie dla kolegi zrobiłem zdjęcia i wygląda to tak
    0.JPG

    1.JPG

    2.JPG

    A to po drugiej stronie auta

    3.JPG

    także jak widać u mnie nie ma tego co u kolegi
    coś tam rdzy jest, ale to troszkę tylko
    Ostatnio edytowane przez sebaoo2 ; 27-02-2013 o 12:05

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2012
    Skąd
    Olsztyn
    Wiek
    32
    Postów
    5
    Auto
    Fiat stilo
    Jest dużo lepiej niż u mnie, też dość niepokojąco, ale lepiej. Szkoda, że jeszcze jest zima bo chyba zębami bym tą korozję zdrapał, tak nie znoszę tej zarazy. Walczyłem z nią najpierw w suzuki swifcie, odrobinę w bmw e36, vw passacie z 91r. więc chciałem auto, które nie rdzewieje a tu zonk. Z zewnątrz owszem nawet w miejscach gdzie zszedł lakier ocynk się trzyma, ale w miejscach strukturalnych niewymiennych korozja jest najgorsza. Jedyne co mnie pociesza to fakt, że jest to blacha nałożona na jeszcze jedną warstwę blachy (nie wiem czy na całej powierzchni).

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał jacob Zobacz post
    więc chciałem auto, które nie rdzewieje a tu zonk.
    Nie ma takich aut - nie w naszych warunkach na naszych słonych zimowych drogach..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2012
    Skąd
    Olsztyn
    Wiek
    32
    Postów
    5
    Auto
    Fiat stilo
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Nie ma takich aut - nie w naszych warunkach na naszych słonych zimowych drogach..
    Niby racja, ale w tym bmw co miałem korozja była tylko w miejscach mechanicznych uszkodzeń. W stilo wygląda na to, że jest to słabe miejsce. Ogólnie to ten model ma suche podwozie, mało tu baranka, w zasadzie tylko z tyłu a i tak jest on cieniutki i jak widać niezbyt skuteczny. Z przodu trzyma się dobrze mimo praktycznie gołej blachy. Wiosną nanoszę pistoletem tłuszcz. Mam też trochę korozji na lewej przedniej podłużnicy (niegroźna) i tak sobie odważnie myślę czy to nie ma związku z instalacją elektryczną tego auta, która robi co chce. Coś mi się kojarzy, że prąd ma wiele wspólnego z korozją, a w stilo jest on chyba wszędzie tylko nie tam co trzeba. Może jakieś niezaizolowane kable dotykały tej podłuznicy.

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie sądzę aby przepływ prądu przez konstrukcje auta miał tu takie duże znaczenie. Nie przecze że nie ma ale nie w aucie w warunkach polskiej zimy - działanie tego prądu naprawdę nie wiele zmieni..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2013
    Skąd
    z Piątku
    Wiek
    35
    Postów
    24
    Auto
    Stilo
    Rocznik
    1.2
    Cytat Napisał jacob Zobacz post
    Auto moje i brata kupione w polsce i tu eksploatowane
    to wiele wyjaśnia, krajowe zawsze będę w gorszym stanie blacharskim, niestety fiat nie wyciąga nauki z lekcji i nowsze modele mają podobne problemy np grande punto. Tutaj jedynie demontaż elementów spodu i jazda piaskiem, w progach też już pewnie jest ruda i jeśli moje przewidywanie się potwierdzi to po prostu jeździć aż się rozpadnie i oddać na złom, to brutalne ale niestety w przypadku takich wad usunięcie korozji na trwałe jest po prostu nie opłacalne.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Nie ma takich aut - nie w naszych warunkach na naszych słonych zimowych drogach..
    audi a4, a6, vectra c mowa o autach bezwypadkowych, rudej nie uświadczysz, jestem przeczulony na punkcie korozji i chyba tylko te auta spełniają moje wymagania. Mam egzemplarz vectry c z 2002 roku i tam na podłodze nie znajdziesz nic, tak samo jak na reszcie karoserii.


 

Podobne tematy

  1. Problem stilo 1.8 2002 check stilo 1.8
    Napisany przez ozinio na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-03-2012, 20:00
  2. [blachy] korozja atakuje
    Napisany przez jurgen na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-08-2010, 10:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat stilo rdza

fiat stilo korozja

stilo rdza

stilo korozja

Korozja fiat stilo

rdza w stilo

fiat stilo a korozjafiat stilo a rdzakorozja u fiatafiat stilo czy rdzewiejefiat stilo ocynkkorozja w fiat stilokorozja stilordza stilostilo a rdzamaska stilo rdzastilo rdzewiejefiat stilo bez korozjiczy buda fiata stilo jest w ocynkufiat stilo czy rdzwiejeczy fiat stilo gnijeczy fiat stilo jest w ocynkuczy fiaty stilo rdzewieja

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl