Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 17
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010

    JTD gaśnie w czasie jazdy, logi w załączniku

    Witam!
    Od dłuższego czasu męczę się z ojca Stilo JTD z 2003 roku. Auto gaśnie podczas jazdy w trasie i nie daje się odpalić, chyba że minie ok. minuty to wtedy zakręci. Kolejny problem to na zimnym lub ciepłym silniku potrafi chwilę po odpaleniu (ok. 1-2 minuty) zgasnąć na obrotach jałowych, lecz wtedy można go od razu odpalić. Po podłączeniu pod FES ukazało się P0191, sygnał zbyt niski - odczytane ciśnienie paliwa 75 bar.
    Rzeczy które zrobiłem:
    -czyszczenie regulatora ciśnienia paliwa i wymiana uszczelek (nie pomogło),
    -wymiana regulatora ciśnienia na nowy oryginalny - pomogło na jakiś czas, lecz problem wrócił,
    -wyjęcie pompy paliwa ze zbiornika i sprawdzenie, wszystko gra,

    Podejrzewam któryś wtryskiwacz, w załączeniu wrzucam logi zmierzone podczas odpalania auta.

    sti.jpg
    Ostatnio edytowane przez martinez ; 11-11-2013 o 13:38



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    a filtr paliwa kiedy wymieniany? może już jest zapchany ?

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Zapomniałem o tym wspomnieć, wymieniony 2 miesiące temu przy okazji czyszczenia regulatora.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Czytaleś to? Ciekawy finał: Fiat Stilo | Blad P0191 | FIAT Forum

    Pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    zrób test przelewowy zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Czytałem i sprawdzałem niestety to nie to.. oczywiście nie napisałem o tym w pierwszym poście tematu. Wyciągałem nawet pompę z baku, żeby sprawdzić czy nie ma jakiegoś syfu, wszystko czyste. W międzyczasie wymieniałem jeszcze świece żarowe bo spiralka mrugała, no i wrzuciłem do EGR'a zaślepkę z dziurkami, z racji że czujnik ciśnienia doładowania był calutki zalepiony.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    7
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM 5D
    Rocznik
    2001
    Nie wiem czy przypadkiem nie mylisz troche pojęc, konkretnie, regulatora wysokiego cisnienie na pompie wysokiego cisnienia z czujnikiem wysokiego cisnienia na listwie. Przynajmniej w stilo z 2001 jest taki uklad, wiem ze w pozniejszych stilo byly jakies zmiany ale dokladnie nie jestem pewien jakie (sa uklady CR gdzie i reg cisnienie i czujnik sa na listwie.)
    Sprecyzuj co czysciles, bo moze byc tak ze wymieniales czujnik ktory byl ok, a winny moze byc regulator, ten na pompie.
    Pozdrawiam
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, ten z załącznika, podkładkę nr 2 przełożyłem z zestawu naprawczego zawierającego uszczelki, gdyż Bosch nie dołączył jej do regulatora. Na razie auto jeździ tzn nie gaśnie, na dniach zrobię próbę przelewową, a czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi czy ciśnienie paliwa podczas odpalania jest OK? (na podstawie logów)

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2012
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    32
    Postów
    120
    Auto
    STILO MW 1.9JTD 115KM
    Ciśnienie jest dobre.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    7
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM 5D
    Rocznik
    2001
    Jeżeli jeździ to ok. Gdyby pojawił ci się jeszcze błąd P0191, to problemem może by z samym czujnikiem wysokiego ciśnienia, tym na listwie.
    Na końcu wymienionego przez Ciebie regulatora jest drobne, metalowe siteczko którego nawet palcem nie wolno dotykac, bo moze sie zabrudzic. Byc moze ono bylo juz zasyfione i regulator czasami glupial. Jezeli to bylo to, powiniennes miec spokój, wymieniony filtr paliwa i regulator wysokiego cisnienia. Wiem ze niektorzy fachowcy obcinali te metalowe siteczka, aczkolwiek osobiscie nie polecam tej procedury.

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Właśnie po wymianie owego regulatora przez jakiś czas było ok, nie licząc gaśnięcia na wolnych obrotach które mnie bardzo dziwi. Ostatnio właśnie znowu zgasł 2 razy na przejechane 30 km. Od kilku dni spokój, miałem nadzieję że nowy regulator załatwi sprawę, wymieniałem go bardzo ostrożnie nie dotykając tej końcówki. Zresztą w moim bravo jest identyczny i u mnie pomogło czyszczenie w 100%.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD oraz Stilo 5 D 1.6
    Rocznik
    08.2003 oraz 12.2003
    Ja miałem problem że po uzyskaniu temperatury roboczej silnika (połowa skali) silnik gasł i nie odpalał do ostygnięcia. Pomogła wymiana czujnika położenia wału (orginał BOSCHA cena około 100 zł) od tej pory nie mam żadnych problemów

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    7
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM 5D
    Rocznik
    2001
    Miales blad od tego czujnika zapisany w komputerze? Martinez nie wspomina nic o bledzie od czujnika polozenia walu.
    Z tym czujnikiem mialem rowniez przygode, samochod gasl na trasie i nie chcial zapalic, zapalal po odczekaniu, jechal kilka minut i tak w kolko. Na wyswietlaczu miedzy zegarami wyswietlal sie komunikat lose connection i engine fault wraz z czerwona ikona silnika. Finalnie zakonczylo sie skorzystaniem z assistance i laweta. Podpialem ELM327 i MES pokazal kod bledu zwiazany z tym czujnikiem (juz nie pamietam jaki to byl kod). Blad nie byl aktywny caly czas tylko zapisany w pamieci, znaczy to ze czujnik raz dzialal, raz nie. Myslalem nawet zeby sprobowac przeczyscic wtyczke i styki, ale nie chcialem ryzykowac ponownie holowania. Po wymianie czujnika wszystko wrocilo do normy.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Wracając do tematu, to auto wciąż jeździ bez problemów, ale próbę przelewową i tak znajomy mechanik zrobi przy okazji wymiany hamulców z przodu za 2 tygodnie
    Ostatnio edytowane przez martinez ; 18-11-2013 o 14:55

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Próba przelewowa wykazała, że wtryskiwacze prawdopodobnie są sprawne, w ciągu 3,5 minuty w strzykawkach pojawiło się paliwo w ilościach(nie licząc tego co w metrowych wężykach):
    1. 18ml
    2. 20ml
    3. 22ml
    4. 18ml
    Potem po prostu strzykawki przestały się napełniać. Co o tym myśleć? Podejrzewam pompę wysokiego ciśnienia.

    W czasie pierwszej próby auto zgasło po niecałej minucie na obrotach jałowych - jest to jeden z opisanych przeze mnie problemów z gaśnięciem.
    Ostatnio edytowane przez martinez ; 23-12-2013 o 09:08


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. ciężko pali i gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez bartus na forum Obsługa portalu i forum
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-08-2013, 22:23
  2. Silnik gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez Siwy1982 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 02-03-2012, 15:00
  3. Gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez adgam na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-07-2010, 08:05
  4. Gaśnie w czasie jazdy.
    Napisany przez tbs10 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-03-2010, 06:44
  5. Bez powodu gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez tiraeth na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-06-2009, 21:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat stilo 1.9 jtd gasnie podczas jazdy

fiat stilo 1.9 gasnie podczas jazdy po chwili odpala

1.9 jtd gasnie podczas jazdy

stilo jtd gasnie w czasie jazdy

samochod gasnie w trakcie jezdy jtd

jtd gasnie w czasie jazdy

kto sprawdza logi 1.9 jtdmfiat stilo 1 9 jtd gasnie w czasie jazdyfiat doblo 1.9 gasnie podczas jazdyfiat multipla 1.9 jtd jedzie i gasniefiat croma gasnie po zapaleniu fiat brawa 19 jtd gasnie podczas jazdyalfa romeo 156 1.9 jtd gasnie podczas jazdygasnie w czasie jazdy jtdfiat stilo 1.9jtd zimny odpala i gasnie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl