Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 21 z 21

Temat: Silnik  

  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 kwiecień 2010
    Skąd
    Lidzbark Warmiński
    Wiek
    39
    Postów
    472
    Auto
    Bravo I 1.6 16V
    Czujnik ciśnienia oleju podmieniałeś?
    Mrygająca kontrolka może być objawem walniętego filtra oleju i to na 90% jest przyczyna.
    Też kiedyś po wymianie oleju i filtra, po 3k km zaczęła mi mrygać.
    Kombinowałem na wszelkie sposoby, aż w końcu zmieniłem jeszcze raz olej, filtr wstawiłem jakiś lepszy, nie pamiętam marki i jak ręką odjął.
    Jeszcze mógł się zapchać smok w pompie oleju, to też może być objaw tego świecenia kontrolki, ale to w ostateczności.
    Najpierw sprawdź czujnik ciśnienia oleju, później filtr oleju.
    [size=4][color=green]Kiepskiej baletnicy przeszkadza nawet sztylet w tętnicy.[/color][/size]

    Była Tempra 1.6 92r.
    Jest Bravo I 1.6 16V 97r.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Przy 500rpm wg. mnie może pobłyskiwać lampka oleju.. I kolego piotr945 sprawne auto chodzi tak samo na gazie jak i paliwie..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    27
    Postów
    58
    Auto
    fiat siena 1.6 benz /gaz
    Przyczyne moge widziec w przepustnicy (odma ) lub alektronice . albo ze gdzies serwo lapie lewe powietrze , czujnik oleju wymieniony , silnik krokowy wymieniony czujnik polozenia walu wymieniony czujnik wody ( temp) wymieniony olej foltr oleju / paliwa wymieniony pominelem moze cos co by mialo znaczny wplyw na prace silnika ?

  5. #19
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    odme możesz odłączyc i pojeździc chwile bez niej, tylko zaślep otwór w dolocie po niej i sprawdzic - ale raczej to nie ona przepustnica do czyszczenia i włąsnie do sprawdzenie czujnik położenia przepustnicy TPS, a map sensora sprawdzałęs ??
    odpal auto i sciągnij z niego wężyk - jak bedzie widoczna zmiana w pracy silnika to działą, jak nie bedzie zmiany to znacze że nie działą prawidłowo
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2009
    Skąd
    WARSZAWA
    Postów
    368
    Auto
    SIENA 1,4 GT :)
    Rocznik
    05.2015
    pozwolę sobie podpiąć się pod temacik i zadam takie pytanko czy ktoś z was drodzy klubowicze orientuje się czy blok silnika Fiata Sieny 1,4 pasuje do Uniaka 1,4??

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2008
    Skąd
    Trzebinia
    Wiek
    32
    Postów
    111
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Martenz555 Uno, Tipo, Siena, Palio 1.4 z tego co się orientuje to ten sam bloczek.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. [silnik] Jaki silnik zamiast 1.4 12v Plug & Play
    Napisany przez Banas921 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 21-03-2011, 00:33
  2. [silnik] Który silnik diesla wybrać pod względem bezawaryjno
    Napisany przez ravros na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 15-01-2010, 12:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

panewki w silniku fiat siena

zapchany smok olejowy obiawy fiat marea

panewki siena 1.6

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl