Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 27 z 27
  1. #16
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Buczenie przy wyższych prędkościach.

    Dokladnie łożysko do wymiany w skrzyni.

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no to tak jak koleg wyżej pisał - odrazu całe kompletne sprzegło z łożyskiem bo dla samego łożyska sie nie opłaca a moze sie okazac ze za pół roku bedziesz musiał to samo robic dla sprzegła

    ja jak wymieniałem skrzynie ( stara sie posypała) to odrazu kupiłem kompletne sprzegło LUKa i linke do sprzęgła aby juz tam nie zaglądac przez jakis czas



    na allegro idzie dostac komplecik LUKa za rozsądne pieniądze

    SPRZĘGŁO LUK FIAT SIENA PALIO TIPO UNO DELTA 1.4 (2977294444) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 wrzesień 2012
    Skąd
    Żory
    Wiek
    40
    Postów
    152
    Auto
    Siena 1.6 16V
    Rocznik
    1998
    Do 1.4 i 1.2 tanie sprzęgło, do 1.6 LUK powyżej 300PLN, tańsze jest valeo.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    aro_77 ja 2 lata temu płaciłęm za LUKa chyba 208 zł z linką 240zł wiec czy ja wiem czy drogo a valeo kosztowało wtedy 350 - i to co miałem (było oryginalne) też było valeo

    teraz poprostu ceny sie powyższyły

    ale prawda taka że zależy czy kolega potrzebuje auto na dłużje czy poprostu chce zrobic aby działało?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2012
    Skąd
    Turek
    Postów
    596
    Auto
    fiat siena 1.2 8v
    Rocznik
    2001/2006
    Jak auto zostaje na dłużej to zrobić to jak się należy ;p.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 listopad 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    23
    Postów
    18
    Auto
    Fiat Siena 1.4
    Nieno chciałbym żeby samochodzik dłużej pochodził ... To u mechanika z robocizną wyjdzie ok 500 zł gdzieś ?. I to na 100% to sprzęgło i skrzynia ?.

    A ogólnie wszystko opiera się na wymianie tych 3 elementów które zalinkował "yacub" ?.
    Ostatnio edytowane przez fastovsky. ; 30-01-2013 o 18:57

  8. #22
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    samo buczenie to zapewne tylko łożysko oporowe !!

    ja podpowiedziałem żeby zrobic zarazem kompletne sprzegło aby tam nie zaglądac ponownie za jakis czas - bo robocizna 250-300 ( nie wiem ile tobie powiedział) za każdym razem taka sama cena za zrzucenie skrzyni

    ja do tego kompletu doliczył bym jeszcze linke + nowy olej do skrzyni
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 listopad 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    23
    Postów
    18
    Auto
    Fiat Siena 1.4
    Kurcze to widzę czeka mnie spora wymiana ;/.

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 wrzesień 2012
    Skąd
    Żory
    Wiek
    40
    Postów
    152
    Auto
    Siena 1.6 16V
    Rocznik
    1998
    yacub ja podałem ceny na dziś i tak to wygląda LUK powyżej 300 PLN do 1.6, a Valeo poniżej 300 PLN. W 1.6 trzeba uważać bo od bbm może nie podejść, a te są tańsze i popularniejsze jednak trzeba uważać bo różni się końcówką LUK ...7200 do sieny, a ...9200 do bbm. Jeśli ktoś ma inne informacje to niech się podzieli.
    PS
    Olej Syntetyk K2 to 2 x 20PLN/1L

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Luka bierz jak coś, Valeo się popsuło ostatnio
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  12. #26
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    aro_77 skąd te ceny brałes ? podaj źrodło

    jak dobrze poszukasz na allegro to znajdziesz taniej

    SPRZĘGŁO FIAT SIENA 1.6 16V LUK (2964509191) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    i dlaczego miało by nie podejść ? silnik ten sam a skrzynia z BBM rożni sie tylko łapą od docisku który da sie szybko przerobic aby pasowało w PS
    tak samo jak ja kupowałem w sklepie to koles podałze do BBM PS i pasowało bez problemu

    moze podałęs rożnice w silniku i skrzyni po FL bo tam moze sie wiecej rzeczy rożnic ale nie sadze - jak średnica sie zgadza to bedzie pasowało
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 wrzesień 2012
    Skąd
    Żory
    Wiek
    40
    Postów
    152
    Auto
    Siena 1.6 16V
    Rocznik
    1998
    No to jest akurat prywatna aukcja. Ale zobacz na oznaczenia, ja mam do swojej 620197200, a te sprzedawane do bbm maja 620089200. Czym się różnią to nie wiem ale pytałem sprzedawców to nie przyjmą reklamacji jeśli nie będzie pasowało bo do sieny maja te z pierwszym numerem.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. buczenie przy zimnym silniku
    Napisany przez karus26 na forum Croma
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 11-05-2015, 07:49
  2. Szum przy większych prędkościach
    Napisany przez rejczi85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 21-10-2012, 19:58
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-11-2011, 23:00
  4. [zawieszenie] Piski opon na łukach przy małych prędkościach
    Napisany przez kiuba_k na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-08-2009, 19:05
  5. [zawieszenie] Drgania przy prędkości <150 km/h
    Napisany przez 2clubbers na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 26-06-2008, 12:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

buczenie w aucie

siena buczenie

buczenie przy duzej predkosci

buczy przy wyzszych predkosciach

fiat bravo buczenie przy 110 kmh

fiat brava buczy silnik przy dodawaniu gazu

buczenie przy 90-100kmh

kolo huczy przy duzej predkosci

buczenie w samochodzie

fiat siena buczenie

fiat siena bardzo buczy

buczenie przy predkosci 90-100km h

siena buczy silnik

stilo jtd wycie przy dodawaniu gazu

huczy w kole przy wyzszych predkosciach

fiat tipo buczy dlaczego opona huczy przy duzej predkoscibuczenie fiat fiorino przy duzych drganiach

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl