Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2014
    Skąd
    wielkopolska
    Wiek
    39
    Postów
    7
    Auto
    Scudo II 120 MultiJet
    Rocznik
    2007

    SCUDO 2007 120 MultiJet "zimowy" problem

    Witam, mam problem z odpaleniem mojego scudo... caly rok pali z dotkniecia, ale jesli tylko temperatura zejdzie ponizej -5 auto nie odpala nawet przy wielokrotnym grzaniu swiec. swiece wymienione i instalacja przy nich sprawdzona... grzeja wszystkie. ktos ma jakis pomysl?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Podlaczyles pod komputer, sprawdzałeś czy są jakieś błędy, jakie parametry wskazują czujniki, choćby temp?
    Paliwo dochodzi nie zamarza w filtrze?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2014
    Skąd
    wielkopolska
    Wiek
    39
    Postów
    7
    Auto
    Scudo II 120 MultiJet
    Rocznik
    2007
    Zadnych błędów, parametry prawidłowe, paliwo ladne plynne w zimie zazwyczaj uszlachetnione wiec ciezko o zamarzanie zimowego paliwa przy -5 czy -7 stopniach. po dluzszym kreceniu zazwyczaj juz na przewodach z drugiego auta silnik odpala, przy czym zadnych niepokojacych objawow... zadnego dymienia pracuje rowno. po kilkunastu sekundach pracy i pozniej w ciagu dnia odpala bez problemu. objawy wystepuja tylko po dluzszym postoju, nocnym np.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2015
    Skąd
    było Świętochłowice jest okolice Pilzna ; )
    Postów
    138
    Auto
    Ulysse 2.0JTD
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał Nikolas2010 Zobacz post
    Zadnych błędów, parametry prawidłowe, paliwo ladne plynne w zimie zazwyczaj uszlachetnione wiec ciezko o zamarzanie zimowego paliwa przy -5 czy -7 stopniach. po dluzszym kreceniu zazwyczaj juz na przewodach z drugiego auta silnik odpala, przy czym zadnych niepokojacych objawow... zadnego dymienia pracuje rowno. po kilkunastu sekundach pracy i pozniej w ciagu dnia odpala bez problemu. objawy wystepuja tylko po dluzszym postoju, nocnym np.
    Posprawdzać świece czy grzeją i być może paliwo się cofa w przewodach


 

Podobne tematy

  1. GP 2006 - 1.4 8V - "check engine" - problem z lambdami?
    Napisany przez matijaw na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-09-2013, 11:27
  2. Brava 1.2 - Problem ze "świergotaniem" w samochodzie + twarde zawieszenie?
    Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-07-2013, 17:02
  3. Problem z "3" w 1,6 Multijet
    Napisany przez Abramsik na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-04-2013, 21:34
  4. komunikaty "low oil press" oraz "alternator fail"
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-11-2011, 15:14
  5. [silnik] CC900 pali się "marchewa" problem z wtrys
    Napisany przez Banas921 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-02-2011, 20:33

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl