Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2014
    Skąd
    wielkopolska
    Wiek
    39
    Postów
    7
    Auto
    Scudo II 120 MultiJet
    Rocznik
    2007

    SCUDO 2007 120 MultiJet "zimowy" problem

    Witam, mam problem z odpaleniem mojego scudo... caly rok pali z dotkniecia, ale jesli tylko temperatura zejdzie ponizej -5 auto nie odpala nawet przy wielokrotnym grzaniu swiec. swiece wymienione i instalacja przy nich sprawdzona... grzeja wszystkie. ktos ma jakis pomysl?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,109
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Podlaczyles pod komputer, sprawdzałeś czy są jakieś błędy, jakie parametry wskazują czujniki, choćby temp?
    Paliwo dochodzi nie zamarza w filtrze?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2014
    Skąd
    wielkopolska
    Wiek
    39
    Postów
    7
    Auto
    Scudo II 120 MultiJet
    Rocznik
    2007
    Zadnych błędów, parametry prawidłowe, paliwo ladne plynne w zimie zazwyczaj uszlachetnione wiec ciezko o zamarzanie zimowego paliwa przy -5 czy -7 stopniach. po dluzszym kreceniu zazwyczaj juz na przewodach z drugiego auta silnik odpala, przy czym zadnych niepokojacych objawow... zadnego dymienia pracuje rowno. po kilkunastu sekundach pracy i pozniej w ciagu dnia odpala bez problemu. objawy wystepuja tylko po dluzszym postoju, nocnym np.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2015
    Skąd
    było Świętochłowice jest okolice Pilzna ; )
    Postów
    159
    Auto
    Ulysse 2.0JTD
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał Nikolas2010 Zobacz post
    Zadnych błędów, parametry prawidłowe, paliwo ladne plynne w zimie zazwyczaj uszlachetnione wiec ciezko o zamarzanie zimowego paliwa przy -5 czy -7 stopniach. po dluzszym kreceniu zazwyczaj juz na przewodach z drugiego auta silnik odpala, przy czym zadnych niepokojacych objawow... zadnego dymienia pracuje rowno. po kilkunastu sekundach pracy i pozniej w ciagu dnia odpala bez problemu. objawy wystepuja tylko po dluzszym postoju, nocnym np.
    Posprawdzać świece czy grzeją i być może paliwo się cofa w przewodach


 

Podobne tematy

  1. GP 2006 - 1.4 8V - "check engine" - problem z lambdami?
    Napisany przez matijaw na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-09-2013, 10:27
  2. Brava 1.2 - Problem ze "świergotaniem" w samochodzie + twarde zawieszenie?
    Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-07-2013, 16:02
  3. Problem z "3" w 1,6 Multijet
    Napisany przez Abramsik na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-04-2013, 20:34
  4. komunikaty "low oil press" oraz "alternator fail"
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-11-2011, 14:14
  5. [silnik] CC900 pali się "marchewa" problem z wtrys
    Napisany przez Banas921 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-02-2011, 19:33

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl