Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2012
    Skąd
    Górny Śląsk
    Postów
    10
    Auto
    Punto II 1,2

    telepanie kołpaków

    Pierwszy problem jaki potrzebuję rozwiązać to uciszenie kołpaków. Są to kołpaki fiatowskie, montowane pod śruby felg. Strasznie się tłuką, czy jak kto woli telepią. Z tego co widzę to śruby ich nie dociskają więc mają luz. Jak jadę po brukowanej nawierzchni to hałasują, że aż się ludzie oglądają. Jak temu zaradzić?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał grzehoo Zobacz post
    Jak temu zaradzić?
    Kupić alusy hehe... a tak na poważnie jakieś podkładki pod śruby chyba dać tak żeby całość usztywnić..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2012
    Skąd
    Górny Śląsk
    Postów
    10
    Auto
    Punto II 1,2
    Podkładki? No tez tak myślałem, ale jakie? To nie takie proste bo przeciez koło musi być mocno dociągniete.
    Opaski plastikowe po 2 na kołpak pozakładam i zobaczymy.

  5. #4
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    968
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Tam się podkłada gumowe pierścienie/przekładki (wewnętrzny otwór w nich jest dużo większy niż średnica gwintu, a łeb śruby nie przechodzi - zewnętrzny wymiar taki że łatwo wchodzą w kołpak ale bez luzu, grubość podkładki 5 mm albo więcej), widziałem u ludzi taki patent. Śruba przy dokręcaniu "rozpycha" gumę a ta trzyma kołpak. W efekcie śruba jest na swoim miejscu i kołpak nie koleboce
    Trytki też widuję, to wiocha ... dobre do VW albo Opla

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał ata Zobacz post
    Trytki też widuję, to wiocha ... dobre do VW albo Opla
    Haha dobre Trtki mają też funkcję anty-szybko-kradzieżową
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    968
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Trtki mają też funkcję anty-szybko-kradzieżową
    Jedna trytka - jedna sekunda opóźnienia kradzieży. Teraz nawet dzieciaki noszą ostre noże

    Patent z opaskami trzeba stosować tam gdzie kołpak trzyma się na "zaczepach", bo nie bardzo jest jak zabezpieczyć je w inny sposób.

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ja mam na zaczepach i od półtora roku nie odpadają

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kolpaki do diat punto 2

kolpaki do fiata punto z logo fiat na 4 sruby

kopak fiat punto 2 jaki

kolpaki samochodowe fiat punto 14

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl