Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 46
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 październik 2014
    Skąd
    Niepołomice
    Wiek
    33
    Postów
    52
    Auto
    Punto 2 FL 1,2 16
    Rocznik
    2005
    Niestety nastały deszczowe dni i problem powrócił. Dzisiaj samochód wywalił błędy P0300, p0303 i p0304

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Przed wczoraj p0130, p1172, p0300, p0304



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2016
    Skąd
    Lubliniec
    Postów
    510
    Auto
    punto II 1.2 16v
    Rocznik
    2000
    Nie znam tych kodów, ale wejdź na forum Fiatpunto.com.pl Tam szybciej podpowiedzą

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 październik 2014
    Skąd
    Niepołomice
    Wiek
    33
    Postów
    52
    Auto
    Punto 2 FL 1,2 16
    Rocznik
    2005
    Ok, dzięki.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2017
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    49
    Postów
    338
    Auto
    Lancer Sportback + Hyundai Tucson
    Rocznik
    2009/2017
    Wypadanie zapłonu odpowiednio p0300 ,
    wypadanie zapłonu cylinder 3 p0303 i cylinder 4 p0304
    p0130 to sonda a właściwie kontynuacja błędów zapłonu , nie spalone paliwo poszło w wydech
    p1172 również
    zrób porządek z zapłonem

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2016
    Skąd
    Lubliniec
    Postów
    510
    Auto
    punto II 1.2 16v
    Rocznik
    2000
    No i problem częściowo masz rozwiązany. Pozostała cewka, ewentualnie czujnik przy kole pasowym alternatora. Myślę, że to cewka, bo u mnie było podobnie.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 październik 2014
    Skąd
    Niepołomice
    Wiek
    33
    Postów
    52
    Auto
    Punto 2 FL 1,2 16
    Rocznik
    2005
    Cewka nowa, kable nowe, świece nowe zapłon dalej wypadał. Poprawiło się po przejechaniu kilkuset km na benzynie(samochód jest z LPG). Ale możliwe że nie od tego się poprawiło bo deszcz przestał padać i wilgoć się zmniejszyła. Więc już nie wiem czy może wtryskiwacze się przypiekly czy mapa benzyny się rozjechała jeżeli to w ogóle możliwe.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieluń
    Postów
    32
    Auto
    Sei 1.1 SX Full
    Rocznik
    2001
    Przewodów już lepszych do tego auta to raczej nie ma , ale pochwal się jakiej firmy i o jakich oznaczeniach włożyłeś świece zapłonowe , bo jeśli NGK , to uwalą nawet najlepsze przewody i najlepszą cewkę . A złącza czym pryskałeś ? czy czasem nie WD40 ?

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2017
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    49
    Postów
    338
    Auto
    Lancer Sportback + Hyundai Tucson
    Rocznik
    2009/2017
    Podstawa to jakie przewody i jaka cewka ?

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 październik 2014
    Skąd
    Niepołomice
    Wiek
    33
    Postów
    52
    Auto
    Punto 2 FL 1,2 16
    Rocznik
    2005
    Przewody były beru kilku miesięczne zamiana na janmor LPG te niebieskie sylikonowe bez zmian powrót na beru, cewka była MM zamieniona na nową oryginalną Bosch bez zmian, świece były NGK v-line zamienione na jakieś najtańsze beru za 8 zł nadal bez zmian. Więc nie wiem czy to układ zapłonowy płata figle bo na różnych kombinacjach jest podobnie

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Złącza pryskalem specjalnym sprayem do czyszczenia styków nie żadnym wd40 ani podobnymi specyfikami

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2016
    Skąd
    Lubliniec
    Postów
    510
    Auto
    punto II 1.2 16v
    Rocznik
    2000
    Wymieniasz przewody itd , a może po prostu cewka nie dostaje sygnału z czujnika, o którym wcześniej pisałem. Szkoda, że tak daleko mieszkasz, bo dałbym swój na wymianę i sprawdzenie.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2017
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    49
    Postów
    338
    Auto
    Lancer Sportback + Hyundai Tucson
    Rocznik
    2009/2017
    Cewka bosch , beru lub Hella, przewody original ricambi lub ngk , świece ngk lub original ricambi , na innych przewodach cyrki miałem cały czas , teraz w takiej konfiguracji , świece ori, przewody ngk , cewka bosch działa bez zarzutu na pb i lpg

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 październik 2014
    Skąd
    Niepołomice
    Wiek
    33
    Postów
    52
    Auto
    Punto 2 FL 1,2 16
    Rocznik
    2005
    Kolego czech22 czujnik na kole wyczyściłem i styki również popsikałem, zamówiłem nowe świece te dedykowane v-line które miałem i zobaczymy. Jak nie pomoże to albo podjadę sprawdzić kompresję na cylindrach albo zamówię jeszcze nowe przewody ngk

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2017
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    49
    Postów
    338
    Auto
    Lancer Sportback + Hyundai Tucson
    Rocznik
    2009/2017
    Przewody Janmor to możesz do kibla od razu w.....ć

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 październik 2014
    Skąd
    Niepołomice
    Wiek
    33
    Postów
    52
    Auto
    Punto 2 FL 1,2 16
    Rocznik
    2005
    A jeździł ktoś na przewodach Bosch ? Po wpisaniu numerów z eperu wyskakują przewody właśnie Boscha. Może Bosch produkował na pierwszy montaż

  16. #30
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,219
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Mam P2 FL 1.2 16v z lpg, większych problemów z zapłonem nie miałem. Ja stosuje od ok 50kkm świece irydowe z Bosch-a, ale wcześniej przez 130kkm stosowałem zwykłe niklowe NGK dcpr7e-n-10 i też nie było z nimi problemów. Wymiana świec zawsze co 30kkm na lpg. Przewody WN różne stosowałem, Beru/NGK i też nie miałem z nimi problemów dopóki nieprzyszła wymiana świec. Z racji długich fajek zdarzyło mi się z 2 razy przy demontażu zerwać przewód w fajce. Miałem problem z przewodami The Leader, nie polecam ich. Sprawdziłbym kompresję żeby wykluczyć na 100% problem z samym silnikiem.


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Jak zmierzyć oporność świec żarowych
    Napisany przez wieszakms na forum Croma
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 10-07-2020, 08:54
  2. T-jet cewki NGK.
    Napisany przez Adam1982 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-10-2019, 22:28
  3. cewki zapłonowe
    Napisany przez samuel na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-10-2013, 09:25
  4. Oporność czujników
    Napisany przez olo_mistrzu na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 28-11-2011, 10:35
  5. Palące się cewki zapłonowe
    Napisany przez miewczalix na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-04-2010, 10:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl