Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 50
  1. #1
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Światła dzienne - kto na tym zarabia?

    Pełną treść artykułu możesz zobaczyć w http://fiatklubpolska.pl/content.php...na-tym-zarabia
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Dobry artykuł.
    Sam kilka razy nie widziałem czy facet hamuje czy ma włączone światło po prostu...

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Stopy to akurat inna sprawa.. Światło STOP powinno być rozpoznawane z daleka i jeżeli tak nie jest to auto coś z tymi stopami ma nie tak.. Trochę nie rozumiem co ma to do dziennych. W tych całych przepisach jest też taki problem że co niektórzy tępi kierowcy nie rozumieją że na dziennych nie jeździ się po zmroku ani w trakcie złyc warunków atmosferycznych..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    33
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    Do negatywów można jeszcze dopisać że akumulator na tym cierpi, w szczególności zimą.
    Wielu znajomych jednej zimy mieli problem z akumulatorem- co chwila rozładowany, a po kupieniu dziennych, problem następnej zimy ustał.
    Sądzę że jakby jeździć na postojówkach to już by było wystarczające.

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Memciu Zobacz post
    Wielu znajomych jednej zimy mieli problem z akumulatorem- co chwila rozładowany, a po kupieniu dziennych, problem następnej zimy ustał.
    nigdy nie miałem problemu z aku zimą. Trzeba dbać o aku a ni 10 lat jeździć na tym samym.
    Ja to nie rozumiem takiej bezsensownej dywagacji na tematy na które nie ma się wpływu. Dążymy do tego żeby było u nas jak na zachodzie. Tam jak wchodzi przepis to nikt nie dyskutuje tylko stosuje prawo i już a Polak to zawsze musi kombinować.
    Wzrost wypadków zanotowano po wprowadzeniu obowiązku jazdy na światłach a czy ktoś zbadał czy to właśnie światła miały wpływ na to?? A może to alkohol?? A wzrost liczby wypadków zanotowano juz wcześniej ale po co o tym wspominać??
    89% aut ma źle ustawione światła. Sorry ale to wina przepisu?? A może niedbalstwa kierowców? Wiele pytań a odpowiedź jest prosta winny jest kierowca bo to on powinien dbać a to żeby auto było sprawne. Dla porównania w USA badanie techniczne polega na sprawdzeniu emisji spalin i tylko to sprawdzają. To kierowcy powinno zależeć żeby auto było bezpieczne. A u nas się kombinuje co by tu zrobić żeby diagnostę oszukać. A przypadki montowania używanych tarcz hamulcowych to u nas w kraju norma. tak samo jak używane przeguby czy maglownice.
    Mi osobiście podoba się pomysł jazdy na światach bo widzę sporo wcześniej że jakiś samochód jest w ruchu. Argumenty że auto więcej pali to bzdura. Rożnica jest ledwo wychwytywana przez komputer pokładowy. Jak to mówiła moja babcia jak stok chce pasa uderzyć to i kij znajdzie. mamy taki przepis jest to uważam dobre wyjście bo przynajmniej nie ma tłumaczenia "Panie władzo jest jeszcze dość jasno po co światła zapalać". Jeździ się cały czas na światłach i jest git. Ledy to zło jakich mało. I juz tłumacze dlaczego. Dziś nieźle padało a dokładniej padał śnieg z deszczem i do tego silny wiatr. A oczywiście każdy kierowca co miał dzienne zasuwał na ledach bo przecież dzień jest. artykuł może i dobry ale bardzo stronniczy. Portale takie jak Onet, WP itp nie są dla mnie wiarygodnym źródłem informacji.

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie no ja nie uważam że jeżdzenie na światłach w dzień to głupota, tyle że głupotą jest gadanie że coś to dało skoro wg. statystyk nie dało nic.. A tworząc prawo które pozwala na używaniu dokładanych LEDów nikt nie zadbał o to że rynek zalewa chińszczyzna.. Ludki kupują ledy za 30zł i na legalu jeżdzą w deszczowe pochmurne dni - to są dobre przepisy? Swoją drogą warto z tego artykułu przeczytać to że statystyki nie pokazują spadku ilości wypadków i są kraje które się z tego wycofały..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Swoją drogą warto z tego artykułu przeczytać to że statystyki nie pokazują spadku ilości wypadków i są kraje które się z tego wycofały..
    Wiesz dobrze że manipulacja jest rzeczą nieuniknioną. jedne statystyki mówią tak inne inaczej więc dla własnych potrzeb można sobie wybrać co się chce.
    Co do ledów za 30 zł to się mylisz przepisy ewidentnie mówią o tym kiedy można jeździć na ledach a kiedy nie i jakie certyfikaty muszą takowe światła posiadać. Kwestia nie w przepisie a jego egzekwowaniu. Takie kasztaniaki z ledami od chinola przy kontroli zaczynają biadolic i zazwyczaj sa pouczani oraz maja je zdemontować i używać świateł mijania. Po utracie radiowozu z oczu znowu używają ledów bo tak taniej. Taniej o 0.1 litra na 100km. Skoro dla kogoś tyle oszczędności warte jest życie to ja mogę życzyć powodzenia.Powiedz mi tak szczerze czy w bardzo słoneczny dzień czy to latem czy inna porą roku szybciej zauważasz na drodze auto z włączonymi światłami? Zaraz ktoś napisze że lampy się wypalają itd. Więc pytanie moje jest następujące: 10/15 lat jeździ jeden kierowca takim autem?? chyba nie więc nowy nabywca kupi sobie lampy które posłużą kolejne 15 lat. Koszt lamp jest niski nie wart tego żeby ryzykować utratę życia lub zdrowia.
    W artykule jedno mi sie podoba. Zwraca uwagę na to jak mała wagę przywiązują kierowcy do prawidłowo ustawionych świateł.

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Problem w tym że certyfikatem dla danej lampy dla miśków i diagnosty może być tylko i wyłącznie wybity na lampie symbol.. A symbol ten jest nawet na lampach za 30zł.. Tyle w temacie! Mam jednego kolege który dojerzdza do pracy dosłownie z 5km i w zimę miał problem ze zwykłymi światłami.. Auta projektowane 15 lat temu naprawdę nie były przystosowane do ciągłego śmigania na światłach.. A co do statystyk Paweł to niestety ale takie są i są one robione przez odpowiednie jednostki a nie jakieś firmy trzecie.. Przez lata z resztą i skoro mówią że to nie wiele daje to tak jest. Chociaż sam na światłach w trasie jeździłem jeszcze przed wprowadzeniem tego przepisu bo uważam że na trasie to coś daje - nawet w upalny dzień gdy auto jedzie z naprzeciwka a za nim wali słońcenp..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 28-10-2012 o 08:26
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    33
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    Patrząc na to obiektywnie, to sądzę że trochę manipulacją jest mówienie że to przez światła. Uważam że w ostatnich latach każdy młody robi sobie po szkole a nawet w trakcie prawko i w ten sposób zrobiła się większa liczba kierowców i to też jest powodem częstszych wypadków- duża liczba pojazdów.

    A co mi się nie podoba w światłach dziennych to, to że takie auto nie jest oświetlone z tyłu, uważam że auto też powinno być oświetlone z tyłu.

    Co do akumulatora, Seth to nie jest tak że nie dba się o niego albo rząda by służył 10 lat. Np mój ma niecałe 3 lata i nie wiem czy czasem nie będzie go trzeba wymienić bo trudności z odpalaniem- centra futura- a świece i lądowanie sprawne, wiem mogą być inne czynniki jeszcze.

    Też uważam że światła w dzień to dobra sprawa lecz według mnie włączone światła mijania w dzień to zbędna rzecz, po co przez to kupować je co pół roku.

    Co do kombinowania przed diagnostyką to niestety prawda, ale to już dlatego że u nas są "ceny zachodnie, zarobki wschodnie" i każdy kombinuje jak może by mieć jeszcze kasę na życie.

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Memciu Zobacz post
    po co przez to kupować je co pół roku.
    ja mam bravo prawie 2 lata i ani razu nie wymieniałem żarówek.

    Cytat Napisał Memciu Zobacz post
    Seth to nie jest tak że nie dba się o niego albo rząda by służył 10 lat. Np mój ma niecałe 3 lata i nie wiem czy czasem nie będzie go trzeba wymienić bo trudności z odpalaniem
    to byl przykład że ludzie po 10 letnik aku oczekują że będzie śmigał jak nowy. Części są robione tak żeby wytrzymały niewiele dłużej niz to przewiduje gwarancja.

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Mam jednego kolegę który dojeżdża do pracy dosłownie z 5km i w zimę miał problem ze zwykłymi światłami.
    to niech nie jeździ na jednym aku przez 10 lat. Moje punto codziennie jeździlo 2.5 km w jedną strone potem prawie 8 godzin postoju i znowu 2.5. Zero problemu z aku. Wniosek?? chyba żaden nie przychodzi mi do głowy bo nie wiem jak on to robił.

    i nie zgodzę się że lampy za 30 zl nie spełniające norm będą posiadały certyfikat ktory jest wydawany firmie na konkretny artykuł. żadna firma nie będzie ryzykowała sankcjami prawnymi.

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    seth już powiem dosadnie bo za wszelką cenę musisz mieć racje - weź Ty czasem pomyśl co piszesz.

    Kolega miał akumulator 3 letni a auto sprawne. To że Tobie aku działa i 20 lat nic nie wnosi bo macie zupełnie inne samochody, Ty masz przedewszystkim nowsze. Tyle w temacie i proszę nie kłuć się dalej. Faktem jest że żeby auto podładowało akumulator po rozruchu musi te parenaście minut pochodzić a włączone światła ten czas wydłużają.. To nie jest argument że przepis jest zły ale fakt jest faktem.

    A zamiast gadać wejdź na allegro i zobacz ile kosztują najtańsze światła, co to za gówno i czy mają homologacje - maja! Producent nieznany, firma krzak i jestem ciekaw jak ich znajdziesz.. Widzialeś takie lampki za 30? Ja widziałem i one nie świeca wcale a prawo jest tak nieudolne że wszystko jest zgodne z prawem bo co może policjant czy diagnosta? Sprawdzić symbol na lampie..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 28-10-2012 o 12:26
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Byrrt nie wiem czemu się spinasz. Wcale nie muszę mieć racji i pisałem odnośnie swojego punta z 1999 więc nie wiem czy ono takie nowe było. Aku jak tylko dawało oznaki swego końca bylo po prostu wymieniane. autko zawsze było palone bez świateł i chwile chodziło bez nich zarówno po zapaleniu jak i przed gaszeniem.
    Sorry pisze o swoich doświadczeniach ty o kolegi wiec może taka jest różnica. Rozmowa jest luźna ja mówię o swoich racjach ty o swoich a masz do mnie jakieś ale. Skoro kolega miał problem z aku to ok niech ma, ja go nie miałem więc tego nie rozumiem. A warto zimą czasem aku do domu zabrać i podładować skoro ktoś mało jeździ.
    Co do lampek to nikt nikomu nie każe kupować firmy krzak. Dokładane ledy są wyborem kierowcy i to kierowca powinien zadbać o to żeby to było zgodne z prawem.
    Nie wiem dlaczego się tak denerwujesz. Może dlatego że jesteś przeciwnikiem jazdy na światłach tylko nie zapominajmy że dawne przepisy również mówiły o jeździe na światach od końca listopada do lutego. Więc tłumaczenie że teraz są takie problemy jest dla mnie trochę nie poważne bo zawsze zima się jeździło na światłach. Więc problemy z aku zima zawsze by występowały, a o tym nikt nie pisze że tak zawsze było tylko winą obarcza się tych co wymyślili całoroczny przepis. Nie ma się co sprzeczać i robić ciśnienia. Jak w wielu tematach są przeciwnicy i zwolennicy i chyba nikt nikogo nie przekona. Mit z większym spalaniem został na bank obalony, myslę że czepianie się padającego aku też można wsadzić między bajki bo na światłach zima jeździło się zawsze, wypalanie się lamp, to też moim zdaniem kiepskie tłumaczenie, żarówki szybko padają- w hipermarketach za komplet np H7 płaci się około 8 zł i też dają rade. Nie ma co się denerwować tylko stosować się do przepisu i na siłę nie szukać ucieczki od niego. Ja zwolennikiem ani przeciwnikiem nie jestem. Staram się na to patrzeć obiektywnie i nie kombinować bo to nic nie da. Jak coś trzeba to trzeba i nie ma co bezsensownie dywagować

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Spinam się a i owszem bo wkurza mnie jak za każdym razem musisz udowadniać i mimowolnie wmawiać innym swoje racje. Możesz mieć swoje zdanie nikt Ci tego nie broni. Nie wyciągaj sobie jednak z palca np. moich opinii gdzie ja takowych nie wygłosiłem.

    Dałem artykuł na pierwszy plan bo uważam, że wiele w nim racji. Piszą tam że statystyki mówią - Ty musisz mieć swoje ale - to manipulacja. Ja piszę że fizyka jest taka, że auto musi kilkanaście minut popracować aby naładować aku po rozruchu i nic poza tym, a Ty już wysnuwasz że kolega ma niesprawne auto, 10cio letni akumulator, nie dba, itd (a tu się akurat grubo mylisz). Poza tym po co dyskusja o koledze skoro ja daje tylko przykład że owszem jeżdżenie na światłach na krótkich odcinkach nie jest zbyt zdrowe dla auta a włączanie świateł pogarsza sprawę - i tylko tyle. Nie próbuję nikomu udowadniać że światła do jazdy dziennej to głupi pomysł o co również mnie posądzasz ( cyt. "Nie wiem dlaczego się tak denerwujesz. Może dlatego że jesteś przeciwnikiem jazdy na światłach"). G. prawda Paweł bo ja akurat jestem zwolennikiem świateł, mam też DRLe w aucie i zapalałem światła na trasie długo przed tym jak był ten przepis i pewnie grubo przed tym jak Ty miałeś prawko. Poruszyłem też temat tanich DRLów bo to co teraz jeździ po drogach to dawno na śmietniku powinno się znaleźć. Daleko nie sięgając na zlocie był kolega (z całą sympatią) czerwonym Uno - lampki ledowe takie ekstra że przy mocniejszym słońcu trzeba ich szukać - "ale homologację mają i miśki się nie czepiają". Zwracam na to uwagę a Ty mi tu znów że to nie prawda, że nie może tak być itp.. A więc seth tak właśnie jest że jest masa chińskiego bubla w sklepach i jakoś to nikomu nie przeszkadza a jest to po prostu konsekwencją tego przepisu. I właśnie to mnie zdenerwowało że traktujesz mnie jakbym tu próbował coś komuś udowadniać a tymczasem wygląda to zupełnie odwrotnie. Zdanie na temat świateł już napisałem wcześniej - uważam że pomysł dobry ale tylko na trasie a nie w ruchu miejskim przy słonecznej pogodzie.

    Ciągnąć tematu nie zamierzam.
    Pozdrawiam
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Dałem artykuł na pierwszy plan bo uważam, że wiele w nim racji. Piszą tam że statystyki mówią - Ty musisz mieć swoje ale
    Światła mijania poprawiły bezpieczeństwo jazdy w dzień • Badania, raporty i analizy • AutoCentrum.pl
    Już wiesz dlaczego mam inne zdanie i dlaczego ciągle mówię że co analiza to inne wyniki i każdy wybiera co akurat jest mu potrzebne?? Ja nie narzucam zdania tylko chce przekazać że każde źródło mówi co innego i należny na ten aspekt spojrzeć wlasnym okiem a jak sam przyznałeś jednak na trasie szybciej jesteś w stanie dostrzec auto. I tylko o to mi chodzi że statystyki są dobierane pod gust autora.
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    zapalałem światła na trasie długo przed tym jak był ten przepis i pewnie grubo przed tym jak Ty miałeś prawko
    nie wydaje mi się żebyś był aż tak grubo starszy bo zaledwie o 2 lata.

    Może i masz większe doświadczenie ze sklepowymi ledami ja na tanie nie patrzyłem. Nie potrzebnie się denerwujesz bo jak pisałem cały szkopuł w artykule polega na dobraniu sobie odpowiedniej statystyki i odpowiedniej manipulacji nią.

  16. #15
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Proszę o spokój,dam po banie jednemu i drugiemu. :-P

    Tak na poważnie to odbiegacie od tematu wymieniając się racjami. Proszę na Pw

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Światła
    Napisany przez LukaszRaszyn na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-07-2012, 11:49
  2. Światła dzienne LED, a oszczędność paliwa
    Napisany przez seba_999 na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post: 22-03-2012, 10:43
  3. Problem z migaczami, światłem przeciwmgielnym, światła stop
    Napisany przez bzzykus na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-01-2011, 12:28
  4. Światła
    Napisany przez arkadioss na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-09-2010, 16:20
  5. ŚWIATŁA
    Napisany przez Poochach na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 26-08-2009, 20:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl