Nałóż smaru ile możesz do środka to zawsze coś pomorze.
A pamiętasz jakiej firmy były te nadkola
Nałóż smaru ile możesz do środka to zawsze coś pomorze.
A pamiętasz jakiej firmy były te nadkola
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Do środka smar tak jak kolega pisze. A później po zewnątrz odtłuść i zaklej silikonem czy jakaś masą uszczelniającą jeszcze wytrzyma.
Ostatnio edytowane przez byrrt ; 22-03-2012 o 11:12
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
A ja się dziś pochwalę małą naprawą a mianowicie wymianą pękniętego wkłądu lusterka.
Najpierw odkręciłem dwie śrubki na dole lusterka co by obudowę można było odsunąć trochę i dojść do zaczepów. Różnie może być z odkręcaniem tych śrub bo ja mam je właściwie nówki od roku - rok temu jak malowałem trójkąty szukałem takich samych śrub jak w oryginale i wymieniałem bo właściwie każdą śrubę musiałem rozwiercać tak były zardzewiałe..
CameraZOOM-20120322173313359.jpgCameraZOOM-20120322173121567.jpg
Następnie porównanie szkieł czy na pewno są takie same oraz oderwanie plastiku od starego lusterka. Ja robiłem to nożem do tapet - jako tako się dało. Podobno dobre efekty uzyskuje się ogrzewając całość. Z plastiku usunąłem stary klej benzyną ekstrakcyjną i wyglądało to tak:
CameraZOOM-20120322170801945.jpgCameraZOOM-20120322172751611.jpg
Następnie poszedłem do auta, plastik wrzasnąłem sam w mechanizm lusterka a obudowę lusterka przykręciłem z powrotem. Nie kleiłem plastiku w domu bo nie sposób byłoby go przykleić w odpowiednim miejscu chyba.. Wolałem sobie ładnie przymierzyć jak to wypada w aucie. Lusterko podczas klejenia zassałem sobie uchwytem od telefonu - przynajmniej się wygdnie chwytało
CameraZOOM-20120322173544590.jpgCameraZOOM-20120322173604049.jpg
Przed podłączeniem maty zacisnąłem wsówki obcążkami a konektorki na lusterku przesmarowałem tawotem co by je tak szybko korozja nie brała. Lusterko zostało przyklejone jak trzeba
CameraZOOM-20120322174229170.jpgCameraZOOM-20120322174547291.jpg
Efekt mojej pracy wygląda następująco:
CameraZOOM-20120322175916373.jpg
Byłoby wszystko super ekstra poza jednym ale . Kupując lusterko jakoś specjalnie nie zwracałem uwagi czy jest one asferyczne, sferyczne czy płaskie no i okazało się że te co kupiłem jest zwyczajnie płaskie. Wydawać by się mogło że bez przesady - żadna różnica no ale niestety jest i to znacząca . Na starym lusterku widziałem znacznie więcej. Wkład kosztował mnie 22zł z przesyłką, teraz żałuje że nie dorzuciłem tych kilkunastu złotych i nie kupiłem sferycznego tak jak w oryginale (człowiek nawet nie wiedział że w oryginale jest takie). Może jeszcze to kiedyś wymienię - muszę się najpierw przejechać i zobaczyć czy bardzo to przeszkadza..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
No i slicznie
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Mam pytanie te amorki to masz gazowe, czy olejowo-gazowe? jesteś zadowolony?
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Z tego co wiem to są olejowo-gazowe. Na pewno bo w instrukcji jest opis jak je utylizować i zlewać olej.
Czy jestem zadowolony? tak bo mi koło trzyma się nawierzchni ale porównania nie mam np z gazowymi. Auto się troche usztywniło, ale poprzednie amorki nie wiadomo ile miały i jaką tak na prawdę sprawność. KYB to chyba jedna z lepszych firm tak więc co tu narzekać
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Dzięki:-) ją raczej właśnie sztywnych poszukuje:-) też pewnie kby, chociaż na bilsteina poluje.
Sent from my GT-I9000
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
A ja wczoraj umowiłem sie z Bravą do lekarza, trzebq podłoge zrobic, bo po zimie troszke sę podziurawiła.
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Kolego mam pytanie odnośnie przebiegu. Jak wiadomo w naszych autach przebieg nie jest zapisywany w żadnym innym module (np. a czujniku ABS), tylko w liczniku. Skąd więc wyliczyłeś że przebieg był zaniżony o te 25 tysięcy kilometrów???
Po FL jak najbardziej był przebieg zapisywany też w ECU (odometr) ale u mnie faktycznie tego nie ma. Napisałem wyraźnie, że auto kupiłem z celowo uszkodzonym licznikiem (tzn funkcjonował ale miał odcięty wyświetlacz) i po jego naprawie poznałem najprawdopodobniej przebieg auta. Z resztą wydaje się całkiem prawdopodobny..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Spodobały mi się kolegi nadkola.
Na stronie tej firmy znalazłem nadkola do bravy, ale nie ma cen, więc wysłałem i maila i będę czekał na odpowiedź
Osłony silnika Florimex nadkola błotniki samochodowe oczka wodne inner fenders producer
[COLOR="Silver"]
[SIZE=1]---------- Post dodany o 21:21 ---------- Poprzedni post dodany był o 21:19 ----------[/SIZE]
[/COLOR]Dokładnie, grunt to pomyślunek
[COLOR="Silver"]
[SIZE=1]---------- Post dodany o 21:25 ---------- Poprzedni post dodany był o 21:21 ----------[/SIZE]
[/COLOR]Aha w ten sposób.
A jak mogę ustalić, czy w mojej bravie z 2000 roku jest zapisany przebieg w ecu, dodam tylko że mam diesla 1.9 TD 75 KM i tam nie ma żadnej wyszukanej elektroniki i czu w ogóle jest jakieś ECU???
PS Mam pytanie odnośnie wody w bagażniku. U mnie w bravie też mam mokro w tych samych miejscach co kolega, tyle tylko że nie mam jeszcze korozji. Tylko że u mnie woda pojawia się także wtedy kiedy auto stoi. Czyli woda musi gdzieś ściekać. Ostatnio było sucho, potem się zepsuła i oddałem ją do mechanika. Stała całą noc na deszczu i rano basen.
Na razie zakleiłem ten otwór wentylacyjny, bo z niego się leje na bank. Tylko mam pytanie czy ten otwór da rade jakoś naprawić czy ewentualnie z zewnątrz wysmarowac silikonem? Musze ściągnąć zderzak, ale mam problemy z odkręceniem śrub w nadkolu...
No i najważniejsze pytanie, czy po tych modyfikacjach woda już się nie zbiera w bagażniku???
Ja za osłony płaciłem 30zł/sztuka ale to w sklepie z jakimś tam narzutem. Są naprawdę super spasowane - tak się naczytałem, że jest tragedia a ja normalnie je założyłem - praktycznie same się ułożyły
Nie jest - w TD75 ECU można w sumie wyciągnąć i silnik będzie pracował Tak jak już Ci chyba quolejowy napisał - ECU jest tam tylko do pewnych pieruł i pewnie nie ma w sobie nic bardziej skomplikowanego od zegarka z budzikiem
O wodzie pisaliśmy w innym temacie. U mnie najprawdopodobniej zaczęło się dawno przed tym jak kupiłem te auto - woda spływała po wężach od szybra (masz szyber?) i się zbierała w bagażniku a potem to już wiadomo - korozja, sól itp. Zderzak ściągałem - w sumie bardzo prosta sprawa aż byłem zdziwiony Tą kratkę wentylacyjną wyciągnąłem, umyłem w wodzie, wszystko wyczyściłem, uszczelkę przesmarowałem towotem i tak założyłem. Tak się teraz złożyło że po naprawie były same suche dni, a od 2tyg jeżdżę autem mojej młodej - w ramach testów a przy okazji trochę mniej pali. Czasem jednak fiatem jeździ właśnie moja panna i zdarzyło się że przy dużych deszczach jechała i mam w bagażniku susze Jest jedno miejsce na blasze gdzie się zbiera wilgoć i chcę się nie szczypiąc druciakiem to oczyścić bo wygląda blacha idealnie ale może jest już takie jakieś mikro sitko i się normalnie przez lakier przesącza - ciężko mi to wytłumaczyć. Jak się za to zabiorę to ew. napiszę - puki co naprawdę czasu brak na wszystko
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT