Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 38
  1. #16
    Ali
    Ali jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    96
    Auto
    Palio1.6 16V "Hitlerek" - Sprzedany 14.11.11r, BMW E91, Ford Mondeo 1.8TD
    no
    Cytat Napisał waho.
    ak się ma reduktor w takim miejscu, że nie ma jak go odpowietrzyć to jedyne na co możesz liczyć to to, że
    propos... na reduktorze jest taki zaworek umieszczony pod kątem na samym dole od str regulacji jałowego.
    look
    zdj nr 1.
    czy służy on do odpowietrzania?
    Gips-Bud , usługi budowlane.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Do spuszczania mazutu i innego syfu z reduktora.
    Btw. jak nie robisz tego za często to tak się zalepia, że nic nie leci
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #18
    Ali
    Ali jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    96
    Auto
    Palio1.6 16V "Hitlerek" - Sprzedany 14.11.11r, BMW E91, Ford Mondeo 1.8TD
    zrobiłem wszyściutko. Brak mam już jakichkolwiek domysłów.....
    pozostaje mi tylko iść na zakupy.....
    Gips-Bud , usługi budowlane.

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał miszko
    ...gaśnięcie po odpuszczeniu pedału gazu (np. spada z obrotów i zamiast się zatrzymać na ~850rpm) obroty lecą w dół.
    u mnie dzieje sie to czasami przy wysprzeglaniu i konczy sie niekiedy gasnieciem silnika. objaw z tygodnia na tydzien sie nasila. instalacja LPG montowana 50 tys. km temu. innych objawow (falowanie obrotow, wieksze spalanie) nie stwierdzilem. moze wystarczy odpowiednia regulacja? po jakim czasie robi sie regeneracje?

    edit: wlasnie znalazlem cos takiego:
    Parownik (reduktor) ulega naturalnemu zużyciu oraz zabrudzeniu i po 40-50tys.km (zależy w dużym stopniu od gazu jakim było tankowane auto) nadaje się do wymiany lub regeneracji.
    czyli niby kwalfikuje sie pod regeneracje....

  6. #20
    Ali
    Ali jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    96
    Auto
    Palio1.6 16V "Hitlerek" - Sprzedany 14.11.11r, BMW E91, Ford Mondeo 1.8TD
    Cytat Napisał boch
    u mnie dzieje sie to czasami przy wysprzeglaniu i konczy sie niekiedy gasnieciem silnika. objaw z tygodnia na tydzien sie nasila. instalacja LPG montowana 50 tys. km temu. innych objawow (falowanie obrotow, wieksze spalanie) nie stwierdzilem
    Kolego, regulacja jałowego się kłania i nic poza tym.
    No przy okazji wymień filtr.

    Ps: W mojej instal lpg historia toczy się ku zakupie całej nowej.
    Przed montażem dokonam skrupulatnej regeneracji oraz wymiany wszystkich złącz.
    Gips-Bud , usługi budowlane.

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    kolego, filtry wymienione kwartal temu no wlasnie, jak sie robi regulacje biegu jalowego w sekwencji? wylacznie przez soft, czy ktoras ze srub regulacyjnych na reduktorze?
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  8. #22
    Ali
    Ali jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    96
    Auto
    Palio1.6 16V "Hitlerek" - Sprzedany 14.11.11r, BMW E91, Ford Mondeo 1.8TD
    Śrubą na reduktorze.
    Prawidłowo regulację b.jałowego reguluje się śrubą, która umiejscowiona jest na reduktorze zazwyczaj w okolicy elektrozaworu. Przebieg regulacji polega na uprzednim umiejscowieniu w tłumiku czujnika pomiarowego ilości oraz zawartości odpowiednich gazów.
    Czujnik ten pokazuje nam m.in czy mieszanka jest zbyt uboga czy za bogata.
    Na podstawie odczytu z aparatu, regulujemy śrubą dawkę na reduktorze.

    Można tez ustawić w ten sposób:

    Rozkręcić śrubę reg.bieg.jałow na maxa. Odpalamy siliczek, przełączamy na LPG i kręcimy powoli w drugą stronę.
    Kiedy silnik nam zgaśnie, to oznacza to że za bardzo skręciliśmy Trzeba nieco cofnąć i odpalić ponownie. Jak działa to git

    Opisana powyżej metoda nie gwarantuje nam profesjonalnego ustawienia. To tak zwane ustawianie na pałe, które odbija nam się o wiele większym zużyciem gazu na "postoju".

    Ustawianie przez kompa wykonuje się wówczas gdy dokonamy regeneracji.(wchodzi tam nie co więcej parametrów)
    Gips-Bud , usługi budowlane.

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    chcialbym tylko przypomniec, ze generalnie na wolnych obrotach auto pracuje prawidlowo. problem dotyczy jedynie dlawienia/gasniecia przy wysprzeglaniu zwlaszcza z wysokich obrotow. czy regulacja wspomniana sruba ten problem zalatwi?

  10. #24
    Ali
    Ali jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    96
    Auto
    Palio1.6 16V "Hitlerek" - Sprzedany 14.11.11r, BMW E91, Ford Mondeo 1.8TD
    podkręć delikatnie. Nic nie tracisz.

    Zrób test. Odpal motor. Przełącz na LPG i daj mu pare sekund pochodzić. W tym czasie obserwuj bacznie obrotomierz i módl się by nie falował. Następnie przygazuj na chwilę na 1500 i puść gaz. Obserwuj co ze wskazówka oraz nasłuchuj prace silnika.
    W dalszym etapie na 2000, 2500 i tak za do 4500.
    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

    Dziś zakupiłem nowy reduktor.
    Naturalnie rączki świerzbiło, więc zabrałem się jak najszybciej za wymianę.
    Nie wspominając nerwów nad łamiącymi się wężami (które naturalnie wymieniłem) wszystko poszło gładko jak po maśle.

    Układ wodny baaaaardzo dokładnie odpowietrzyłem i przeszedłem do regulacji jałowego.
    Po udanej regulacji przeprowadziłem skrupulatnie test szczelności LPG.
    W dalszym etapie wykonałem mały test pracy na ciągu. Zwiększając stopniowo moc, regulowałem dawkę gazu.
    Wszyściutko pracuje cudownie.

    No.... małe nie dociągnięcia to to że:
    -kokpit świeci mi się jak choinka na Boże Narodzenia (przepięcia), ale to przez zbyt dużą dawkę cieczy jaka mi się wylała przy testach i odpowietrzaniu. wyschnie i będzie si
    - gaz przełącza mnie się prze 1500 obr co mi się nie podoba.
    jak przyjdzie już zamówiony kabel serwisowy do lpg, to się zrobi.

    W dalszym etapie zabieram się za wymianę całej elektroniki LPG oraz wgram nową mape do sterownika.
    Gips-Bud , usługi budowlane.

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Ali, po co regulujesz bay-pass w fabrycznie nowym reduktorze?
    Przełącznik od gazu wygląda tak samo jak STAG2-W?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  12. #26
    Ali
    Ali jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    96
    Auto
    Palio1.6 16V "Hitlerek" - Sprzedany 14.11.11r, BMW E91, Ford Mondeo 1.8TD
    Cytat Napisał waho.
    Ali, po co regulujesz bay-pass w fabrycznie nowym reduktorze?
    Używany, nie nowy. Chłopie. Ten reduktor był ledwo co używany, wygląda jak nówka.
    Dlaczego chcę go wyregulować ??
    Dlatego że 1500 obr to trochę za malo. Często zdarza sie tak (zwłaszcza w opach), że w momencie odapania silnik wchodzi na wysokie obroty. Nie ciekawie się robi gdy jest temeratura ponizej zera. Granica 1800/2000 jest bezpieczniejsza.
    Takie przynajmniej jest moje zdanie. Wole posiadać kontrolę nad tym, kiedy włączyć LPG.
    Ktoś by powiedział : sekwencja. No tak. Ten automat pilnuje sam kiedy można bezpiecznie dla auta przełączyć na LPG.
    Cytat Napisał waho.
    Przełącznik od gazu wygląda tak samo jak STAG2-W?
    Tak. ten sam typ. I-bęzyna , 0-awaryjnie LPG , II - LPG

    A czemu pytasz??
    Gips-Bud , usługi budowlane.

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał Ali
    Dlatego że 1500 obr to trochę za malo.
    1500 do czego mało? Przełączania?
    Prędkość obrotową przełączania na lpg reguluje się w przełączniku gazu - tak bynajmniej jest w Stag 2-W.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  14. #28
    Ali
    Ali jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    96
    Auto
    Palio1.6 16V "Hitlerek" - Sprzedany 14.11.11r, BMW E91, Ford Mondeo 1.8TD
    Cytat Napisał waho.
    reguluje się w przełączniku gazu - tak bynajmniej jest w Stag 2-W.
    hymm....sprawdze.

    /////////////////////

    18.05.11

    Sprawdziłem. Owszem jest regulacja w przełączniku, ale olał to.....
    Gips-Bud , usługi budowlane.

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Ali
    podkręć delikatnie. Nic nie tracisz.
    podkrecilem niecaly obrot na +. jest lepiej. teraz nie gasnie. sa momenty, ze obroty leca ponizej 800 obrotow, ale nie spadaja do 0. w moim reduktorze (Tomasetto Alaska T09) jest tylko jedna sruba regulacyjna. z tego co wyczytalem w instrukcji, sluzy ona nie tylko do regulacji biegu jalowego, ale rowniez regulacji cisnienia. ponoc wtryskiwacze (w moim przypadku czerwone Valteki) nie lubia zbyt duzego cisnienia, wiec przy najblizszej okazji udam sie na regulacje do bardziej kumatych ode mnie aaa... te wtryskiwacze ktore mam nalezy podobno regulowac co 5 tys. km. tak przynajmniej twierdzi na jednym z forow koles, ktory LPG montuje na codzien. anyway, dzieki za pomoc

  16. #30
    Ali
    Ali jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    96
    Auto
    Palio1.6 16V "Hitlerek" - Sprzedany 14.11.11r, BMW E91, Ford Mondeo 1.8TD
    Cieszę się, że mogłem pomóc.
    Gips-Bud , usługi budowlane.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [Jak wykonać] Regeneracja tylnych wahaczy.
    Napisany przez hakun na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 22-09-2011, 16:29
  2. Rzeszów/Kraków-regeneracja wtrysków
    Napisany przez Bondzik88 na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-01-2011, 18:18
  3. [skrzynia biegów] Punto 1.2 60 KM regeneracja skrzyni bie
    Napisany przez Oktawian na forum Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-07-2010, 21:25
  4. pompa wspomagania regeneracja 2.4td
    Napisany przez nervus-ek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 15-12-2009, 21:26
  5. Regeneracja i naprawa felg na Śląsku
    Napisany przez szela na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-04-2009, 18:47

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

reduktor tomasetto regulacja

tomasetto at 09 regulacja

regulacja reduktora tomasetto

tomasetto at09

parownik tomasetto at 09 regulacja

regulacja parownika tomasetto

parownik tomasetto at09

parownik tomasetto at 09 budowa

budowa reduktora tomasetto

parownik tomasetto

regeneracja parownika tomasetto

reduktor tomasetto budowa

regeneracja reduktora

regeneracja reduktora tomasetto

regulacja parownika tomasetto at 09

reduktor tomasetto at 09 regulacja

regeneracja reduktora alaska

regulacja parownika tomasetto at07

reduktor tomasetto regeneracja

tomasetto alaska instrukcja

tomasetto at 09

regulacja tomasetto at09

reduktor tomasetto at09

reduktor alaska regeneracja

regulacja tomasetto

http://www.iparts.pl