Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 26
Like Tree3lubi to!

Temat: Nowe TIPO 1.0 czy hybryda  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2017
    Skąd
    WARSZAWA
    Wiek
    45
    Postów
    64
    Auto
    TIPO 2017 1,4 T LPG
    Rocznik
    2017

    Nowe TIPO 1.0 czy hybryda

    Cześć.
    Macie jakies doświadczenia z nowymi tipkami? Zastanawiam się czy moze by już mojego t-jet wymienić na nowy samochód i szukam opinii o samochodach awarie spalanie itp. Co prawda jak obserwuję fiata to raczej umierająca marka w Europie ale może coś się zmieni. Na stronie już nie ma kombi więc chyba wycofują model .
    Pozdrawiam.
    Grzegorz



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,534
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał felixwawa Zobacz post
    Cześć.
    Macie jakies doświadczenia z nowymi tipkami? Zastanawiam się czy moze by już mojego t-jet wymienić na nowy samochód i szukam opinii o samochodach awarie spalanie itp. Co prawda jak obserwuję fiata to raczej umierająca marka w Europie ale może coś się zmieni. Na stronie już nie ma kombi więc chyba wycofują model .
    Pozdrawiam.
    Grzegorz
    Ryzykowna jest sama myśl przejścia z 1.4 T-Jet na 1.0, tudzież pseudo hybrydę, o której już posty na forum są, czy to Tipo, czy 500X. Przejęcie FCA przez PSA spowodowało jedno, żabojady wyleczyły mnie z FIAT-a. W cenie Tipo MHEV znajdziesz lepsze i większe autko innej firmy, z konwencjonalnym napędem (wiadomo, cena końcowa zależy od wyposażenia dodatkowego). W każdym razie ja z wyboru, którego dokonałem rok temu, jestem zadowolony i nie żałuję - a wybrałem od znienawidzonego przeze mnie VAG-a
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 19-04-2024 o 10:29
    siwymw lubi to.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2009
    Skąd
    Lublin / Krasnystaw
    Wiek
    40
    Postów
    164
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 95KM OE+ / Tipo SW 1.4 T-Jet 120KM
    Rocznik
    2016 / 2017
    Faktycznie Fiat przenosi się na rynki wschodzące i opuszcza Europę, której zielone szaleństwo pogrąża motoryzację... W cenie Fiata Tipo kombi w pseudo hybrydzie można kupić prawdziwą hybrydę - Toyotę Corolle kombi (oczywiście w podstawowej wersji wyposażenia)... Natomiast przesiadka z trwałego 1.4 t-jet na silnik 3-cylindrowy w którym pojawiają się już pierwsze bolączki... kiepski pomysł. Także jeszcze chwilę i trzeba pożegnać się z marką Fiat... chyba że wejdzie na rynek europejski Fiat Fastback z akceptowalnym silnikiem...

  5. #4
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,534
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał sotapl Zobacz post
    Także jeszcze chwilę i trzeba pożegnać się z marką Fiat... chyba że wejdzie na rynek europejski Fiat Fastback z akceptowalnym silnikiem...
    1.2 PureTech
    sotapl lubi to.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2009
    Skąd
    Lublin / Krasnystaw
    Wiek
    40
    Postów
    164
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 95KM OE+ / Tipo SW 1.4 T-Jet 120KM
    Rocznik
    2016 / 2017
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    1.2 PureTech
    Ten 1.2 PureTech to podobno bardzo trwała konstrukcja... pod warunkiem że przy każdej wymianie oleju wymienia się też pasek rozrządu
    Qvadrat lubi to.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 marzec 2021
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    38
    Postów
    46
    Auto
    Fiat tipo 1.4t Lounge
    Rocznik
    2020
    Cytat Napisał sotapl Zobacz post
    Ten 1.2 PureTech to podobno bardzo trwała konstrukcja... pod warunkiem że przy każdej wymianie oleju wymienia się też pasek rozrządu
    Ale Mnie rozbawiłeś , rozrząd przy każdym serwisie olejowym. ������

    Ale zgadzam się w 100%, ��

  8. #7
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,538
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Mam tipo tjeta a na codzien do pracy przesiadlem sie na hybryde toyoty. Komfort obslugi tych aut to dwa rozne światy. Po pierwsze idealnie plynnie dzialający automat, asystent jazdy w korku i reszta powiązanych systemów dość dobrze działających (z czego jakaś część pewnie jest obowiązkowych), i spalanie poniżej 4 litrow w jezdzie miasto 70% kawalek drogi powiatowej 30% (ale auto to yaris więc segment mniejsze podobna do tipo corolla może spali 0.5-1 l więcej). Wady to specyficzne dzialanie przekładni ecvt(wkręca się na obroty kiedy chce nie wiem czemu ludzie mowiąże wyje jak większość czasu jest ciszej tylko przy bucie w podlogę jest 4-5 tys obr, cienkie blachy (choć np grubsze wzmocnienia niz w tipo a wiem co piszę bo robiłem sekcję zwłok drzwi z tipka), brak fajerwerkow designerskich w srodku, niektore przelaczniki niepodáwietlone, kijowa wykładzina podłogi. Po wygluszeniu, wymianie wspomnianych przełączników, konserwacji jest idealnie. Jest na tyle przyjaznym autem jesli chodzi o napęd że zamowiłem crossa dla żony (przesiądzie się z punto). I gdybym mial wybrac miedzy tipo a corollą zdecydowanie by to była corolla. Nie rozumiem wgl idei mild hybrid gdzie pakują sinik z turbo dwumasą bezpośrednim wtryskiem a do tego awaryjny automat + plus niewiela dająca pseudohybryda.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 28-04-2024 o 19:57

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2018
    Skąd
    wro
    Postów
    216
    Auto
    tipo hb 1.4 95
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał sotapl Zobacz post
    Faktycznie Fiat przenosi się na rynki wschodzące i opuszcza Europę, której zielone szaleństwo pogrąża motoryzację... W cenie Fiata Tipo kombi w pseudo hybrydzie można kupić prawdziwą hybrydę - Toyotę Corolle kombi (oczywiście w podstawowej wersji wyposażenia)... Natomiast przesiadka z trwałego 1.4 t-jet na silnik 3-cylindrowy w którym pojawiają się już pierwsze bolączki... kiepski pomysł. Także jeszcze chwilę i trzeba pożegnać się z marką Fiat... chyba że wejdzie na rynek europejski Fiat Fastback z akceptowalnym silnikiem...
    jakie to bolączki?

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2009
    Skąd
    Lublin / Krasnystaw
    Wiek
    40
    Postów
    164
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 95KM OE+ / Tipo SW 1.4 T-Jet 120KM
    Rocznik
    2016 / 2017
    Czytałem o głośnej pracy (grzechotaniu) skrzyni biegów na zimnym silniku oraz o znikającym płynie chłodniczym. Jest to stosunkowo nowy silnik. Polecam grupy Fiat Tipo na Facebooku tam jest to bliżej opisane.

  11. #10
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,534
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    cienkie blachy
    Ehh, ten dźwięk zamykania metalowego kubła na śmieci...
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Po wygluszeniu, wymianie wspomnianych przełączników, konserwacji jest idealnie.
    Nie no, super, prawie nic nie trzeba było robić... Tym wynalazkom w moim mniemaniu to daleko do ideału - ja mam jednak inny wzorzec po organoleptycznym obcowaniu z Yarisem (pierwszy samochód, w którym zawartość mojego żołądka chciała wyjść górą, i to za kierownicą - ledwie dałem radę na odcinku 10km, 1.5 3 gary, bardzo głośno we wnętrzu, buja, ciasne, stare Grande Punto, które miałem, jest do tego wynalazku bezkonkurencyjne), Aygo Cross (wystarczy zajrzeć w tylne nadkola i się odechciewa, Rav 4 (tu jako tako, ale bez szału). Ja tej "reklamy" nie kupuję. Nie wiem co ludzie w tych na T widzą, ale ja oczekiwanej jakości osobiście tam nie widzę, a na babranie się w wygłuszenie puszki na ryby, czy nałożenie konserwacji nie mam chęci.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 28-04-2024 o 23:41

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2018
    Skąd
    JE
    Wiek
    48
    Postów
    129
    Auto
    500x 1.0
    Rocznik
    2020
    Jeżdżę t-jetem (tipo) i 1.0 120 KM (500X). T-jet zauważalnie lepiej wyrywa niż 1.0 mimo takiej samej mocy. Z drugiej strony ten mały firefly bardzo chętnie wkręca sie na obroty i momentalnie można dojść do odcinki. T-jet w górnych partiach obrotów jest już leniwy. Za to w okolicach 2-2.5 tys zdecydowanie chętniej bierze się do roboty. 1.0 pali nieco mniej mimo większej masy 500X. Ale jest tez głośniejszy, zwłaszcza na zimno. Za t-jetem przemawia prostsza konstrukcja. Przy wymianie oleju nie trzeba podpinać pod komputer, prosty pasek rozrządu, lepsze dojście do filtra oleju. Za to 1.0 ma dłuższe interwały przy wymianie świec (t-jet 30 tys vs firefly 60 tys km).

  13. #12
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,538
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Ehh, ten dźwięk zamykania metalowego kubła na śmieci...

    Nie no, super, prawie nic nie trzeba było robić... Tym wynalazkom w moim mniemaniu to daleko do ideału - ja mam jednak inny wzorzec po organoleptycznym obcowaniu z Yarisem (pierwszy samochód, w którym zawartość mojego żołądka chciała wyjść górą, i to za kierownicą - ledwie dałem radę na odcinku 10km, 1.5 3 gary, bardzo głośno we wnętrzu, buja, ciasne, stare Grande Punto, które miałem, jest do tego wynalazku bezkonkurencyjne), Aygo Cross (wystarczy zajrzeć w tylne nadkola i się odechciewa, Rav 4 (tu jako tako, ale bez szału). Ja tej "reklamy" nie kupuję. Nie wiem co ludzie w tych na T widzą, ale ja oczekiwanej jakości osobiście tam nie widzę, a na babranie się w wygłuszenie puszki na ryby, czy nałożenie konserwacji nie mam chęci.
    No nie rozsmieszaj mnie bo twój seat by vw jest zakonserwowany identycznie czyli sladowo. Golf ma rude wahacze po pół roku.
    Grande punto i niestety tipo przynajmniejto które mam z 2017 są z ery kamienia łupanego i do tego głośniejsze co ty wgl porównujesz. Proste lekko toporne auta projektowane po staremu i to jest główna ich zaleta. Owszem yaris jest ciasniejszy z tyłu ale dla dwoje ludzi (a 90 proc jeżdżę wgl sam) i psa nie ma to kompletnie znaczenia. To jest auto na codzien do sklepu do pracy, do restauracji w miescie w korkach i jest do tego zajebiste na 17 jakie mam prowadzis się jak gokart.
    Z twojej stajni arona w warunkach miejskich (a do tego jest potrzebna przez 80 proc czasu) do tego Y crossa podejścia nie ma- silnik telepie bo wszakże też trzy cylindry ale w toyocie nie chodzi na jałowych bo hybryda tego nie potrzebuje, skrzynia szarpie, kokpit twardy jak skała, do 100-110 wcale nie jest ciszej (hybryda przy stabilnym obciążeniu jest ledwo słyszalna,płynnie i cicho rusza na prądzie) i w porównywalnych warunkach zużycie ponad 7 litrów. I do tego wszystko co sie może spierdzielić wlaśnie tam zainstalowano z tą skrzynią z częściami solidnymi jak z odkurzacza włącznie. No kaliber naprawdę porównywalny z przełącznikami które wymieniłem w 15 minut. Jakość to nie srebrne pokrętła tylko fakt że coś się nie psuje i tu chyba nie ma żadnych złudzeń że toyocie to wychodzi. Ja już jestem za stary żeby się nabierać na kolorowe ramki czy fikuśne guziczki. Za autem dla żony (konieczny automat)bjechałem pierdyliard salonów kilkoma autami jezdziłem (np wsmpomnianą aroną) i gdyby tylko, miała jakąś przewagę to byśmy ją kupili bo jest tańsza ale nie ma żadnej. Już kona jest lepszym wyborem czy captur (choć tam hybryda jest nieznanej awaryjności i trwałości. Francuzy, jeepy, fiaty z puretechem (nawet z tym nowym na łańcuchu) na wstępie odrzucone, puma też (powershift 2 niby poprawiony ale chgw. Wahalismy sie nad vw t cross ale uklad napedowy ten sam wiec spalanie płynność pracy zapewne to samo. Choć zarówno w seacie jak vw na chama chcą ci to auto dać na weekend albo przynajmniej na parę godzin żebyś nie szukał już dalej.Doskonale rozumiem fenomen toyoty choć kiedyś zdanie miałem podobne po co corolla w hybrydzie z automatem jak tipo w lpg jezdzi taniej (choć hybrydę teź można zgazować) a automaty się psują. Dzis żałuję że tak późno się przesiadłem
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 29-04-2024 o 02:48

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2018
    Skąd
    wro
    Postów
    216
    Auto
    tipo hb 1.4 95
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał sotapl Zobacz post
    Czytałem o głośnej pracy (grzechotaniu) skrzyni biegów na zimnym silniku oraz o znikającym płynie chłodniczym. Jest to stosunkowo nowy silnik. Polecam grupy Fiat Tipo na Facebooku tam jest to bliżej opisane.
    mam 1.0 100KM od półtora roku, przy przebiegu 15k km póki co jest wszystko ok - nie ma się do czego przyczepić, jestem tak samo zadowolony jak z 1.4 95KM, którego miałem wcześniej przez 4 lata i 55k km. dlatego się dziwię co to za bolączki bo śledzę to forum od kilku lat i takich "bolączek" nie widziałem

  15. #14
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,534
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    No nie rozsmieszaj mnie bo twój seat by vw jest zakonserwowany identycznie czyli sladowo.
    Przy Seacie to FIAT jest zakonserwowany śladowo Ani na GP, ani na 500X nie widziałem/czułem wosku, pomijam baranek, który występuje we wszystkich 3. Dodatkowo SEAT ma płyty z tworzywa pod podłogą, coś przed gruzem chroni. Przynajmniej moja Ateca. W każdym razie zaraz po fabryce nie musiałem ich konserwować, na GP przez 17 lat nic nie musiałem nałożyć. Nie wiem zatem skąd Twój pociąg do śmiechu Czasy polskich wynalazków licencyjnych mi się przypominają, że po zakupie od razu trzeba było biteks na podłogę dać. Na czarnym baranku wosku nie widać, ale on tam jest u mnie w Atece, wystarczy dotknąć, w okolicach łap pod podnośnik glutki woskowe wiszą.

    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Grande punto i niestety tipo przynajmniejto które mam z 2017 są z ery kamienia łupanego i do tego głośniejsze co ty wgl porównujesz. Proste lekko toporne auta projektowane po staremu i to jest główna ich zaleta. Owszem yaris jest ciasniejszy z tyłu ale dla dwoje ludzi (a 90 proc jeżdżę wgl sam) i psa nie ma to kompletnie znaczenia. To jest auto na codzien do sklepu do pracy, do restauracji w miescie w korkach i jest do tego zajebiste na 17 jakie mam prowadzis się jak gokart.
    Widzę stałeś się fanbojem tojki niestety. Moje byłe Grande Punto Emotion przy tojce yaris z 3 garami 1.5l, to demon ciszy - choćbyś nie wiem jak zaklinał rzeczywistość, to tego nie zmienisz. Do tego mojego byłego GP nie nazwałbym topornym, ergonomicznie jest lepiej. Już pisałem o reakcji mojego żołądka. Dzieciaki i żona mają to samo zdanie (swoją drogą samochód teściowej, roczny). Pomijam moc i moment silnika, bo w GP szatana pod maską nie było.


    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Z twojej stajni arona w warunkach miejskich (a do tego jest potrzebna przez 80 proc czasu) do tego Y crossa podejścia nie ma- silnik telepie bo wszakże też trzy cylindry ale w toyocie nie chodzi na jałowych bo hybryda tego nie potrzebuje, skrzynia szarpie, kokpit twardy jak skała, do 100-110 wcale nie jest ciszej (hybryda przy stabilnym obciążeniu jest ledwo słyszalna,płynnie i cicho rusza na prądzie) i w porównywalnych warunkach zużycie ponad 7 litrów. I do tego wszystko co sie może spierdzielić wlaśnie tam zainstalowano z tą skrzynią z częściami solidnymi jak z odkurzacza włącznie.
    Jaka moja stajnia? Fanbojem vag nie jestem, wybór Seata Ateca był całkiem przemyślany, z FIAT-em mi przeszło po przejęciu przez PSA, 500X będę trzymał ile się da. Gdybym miał kupić Aronę, to nie 1.0, a 1.5 (wersja FR, 1.5 jest w VAG 4 garowy, nie trzy), nadal z DSG DQ200 - znam wszystkie szczegóły techniczne tej skrzyni, prosta jak budowa cepa, mechatronika łatwa w ewentualnej naprawie, części dostępne, na stole w kuchni można naprawić - sprzęgła w moim przypadku mają szansę przejechać spokojnie 150tyś.km, czyli wymiana za jakieś 10-12 lat... Dodam, że z 1.0 DSG nie ma, a pewnie o nią Ci chodzi Ależ się ogólnie zacietrzewił - swoją drogą nie jesteś odosobnionym przypadkiem z perspektywy dyskusji z właścicielami Toyoty Już to przerabiałem, a po pokazaniu na ich bolidach kilku ciekawostek miny jakby stawały się posępniejsze, ale nadal zacietrzewione
    Inną sprawą jest używanie DSG, w szczególności suchej, w mieście. Bez korków spoko, ale w korkach trzeba trochę pomagać, czyli przełączenie tryb sport/manual. Czyli nie ideał, trzeba się trochę pilnować.

    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Ja już jestem za stary żeby się nabierać na kolorowe ramki czy fikuśne guziczki.
    Po co zatem zmieniałeś guziki na podświetlane?

    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Choć zarówno w seacie jak vw na chama chcą ci to auto dać na weekend albo przynajmniej na parę godzin żebyś nie szukał już dalej
    Tak uważasz, że to złe podejście? Jeżeli ludzie kupują samochód w jeden dzień, ba, w kilka godzin, skoro wzięcie samochodu na weekend robi problem, szkoda dalej to ciągnąć - a tak to wynika z Twojej wypowiedzi, do tego, że jesteś w tym gronie. Szukając nowego, brałem jeszcze pod uwagę 2 modele kiły - nie chcieli dać samochodu na weekend, na moje pytanie powiedzieli - "robimy kilka km i koniec". Podziękowałem, nie tylko z tego powodu. Na hyundaya nie traciłem już czasu. VW/Skoda - nie chciałem.
    Chciałem auto na weekend, żeby nim pojeździć sam, gdzie chcę, żeby zobaczyć jak to rzeczywiście jeździ. Zrobiłem 500km, a nie 10km ze sprzedawcą u boku. Ty jesteś zadowolony z Tojki, ja z Seata - każdy wybiera co chce, ale bez przesady z fanbojstwem, bo potem różnie może być, wróć, z autopsji, właściciele Tojek nie lubią się chwalić, jeżeli coś jest nie teges z ich rumakami - gdybym mógł dałbym kontakt do 2 takich osobników, dogadalibyście się
    W każdym razie teściowa ze swojego bolidu też nie jest zadowolona, a była klientem idealnym - kupiła bez jazdy próbnej Jak sobie żartowała, gdy zwróciłem uwagę, ze tylne drzwi pod małym kątem się otwierają, pomyślałem sobie wtedy, jeszcze zobaczymy - nadeszła chwila przyznania racji W jej przypadku zakup nietrafiony, nie jest zadowolona (przy wyrzuconej niemałej sumie to jednak boli), wcześniej jeździła Polówką 1.4 TSI 2016rok, był to znacznie lepszy samochód. Nieżyjący już teść na ten szczyt japońskiej myśli technicznej się uparł.

    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Doskonale rozumiem fenomen toyoty
    Patrząc krzywo z boku i zaglądając w zakamarki podwozia, to wybacz, ale ja tego nie kupuję.

    Spalaniem się nie jaram. Atecą jestem w stanie bez spiny zejść do 6,2l, mam długodystansowe 7,2l, 1.6 litra mniej od 500X, ale co z tego Są inne niuanse, które te różnice przykrywają.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 29-04-2024 o 11:08

  16. #15
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,538
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Dlaczego mam być zacietrzewiony, to świeży temat nie mam żadnego sentymentu po prostu podoba mi się jak to działa i widzę też wady. może że to samochód teściowej stąd taka niechęć . W toyce jest i wosk (tak, tak sam sie zdziwilem wsadzając paluch w profil z zamiarem wtrysniecia swojego), cale podwozie zasloniete plytami i zapewniam że grande punto z 2016 kupione w 2017 to przy niej skansen technologiczny. Przyciski wymienilem nie ze wzgledu na urode tylko na fakt ze nie mam daru noktowizji a tak założyli inżynierowie toyoty w yarisce (bo np w chr już nie). I w każdym modelu wyżej od yariski też są 4 gary (a jak wspomnialem z 3 ma nie widzę żadnego problemu nic nie telepie dzwiek znośny przy wkrecaniu nawet przyjemnie przypomina 6-tkę). Tak jak mowie jak ktos nie lubi efektu skutera to auto nie dla niego, podobmie jak z 1.5 nie jest autem na utostradowe przeloty (choć 2.0 z corolli juz może być ok). Coś jest jednak na rzeczy że ludzie się na te hybrydy rzucają. I sorry ale nie ma prostej mechatroniki i dwusprzęgłówek prostych jak budowa cepa(tym okresleniem mozna nazwać planetrakę z hybrydy). może przeżyć 100 tys albo nie dożyć 50 w korkach jakich ja jeżdże i znając zasadę jej działania wydaje się to ryzykowne iniestety potwierdzone faktami. Nie po to kupuje automat żeby sie bawić w manual, włączam ACC i jedyne co dotykam to knefel resume na kierownicy jak już korek calkiem stanie. Mi jednak spalanie w tych warunkach 3.8 się bardzo podoba (w crossce spodziewam się 4.5).
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 29-04-2024 o 12:19


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Tipo Hybryda - tryb żeglowania i system start/stop nie działają.
    Napisany przez Siemol na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 05-03-2024, 20:01
  2. Hybryda
    Napisany przez pic2ek na forum 500X
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 29-01-2024, 20:11
  3. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 11-07-2023, 09:34
  4. Nowe silniki hybrydowe w Tipo
    Napisany przez Yarpen na forum Tipo
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 07-01-2023, 22:42
  5. Nowe Tipo zakup opon w ASO czy sie opłaca
    Napisany przez tomasek_PL na forum Opony i felgi Tipo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 26-01-2019, 23:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl