Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 czerwiec 2015
    Skąd
    DW
    Wiek
    32
    Postów
    3
    Auto
    Ducato 2.3 Multijet
    Rocznik
    2007

    Question Ducato 2.3 M-t 2007r. zbiera się do 3tyś. i koniec.

    Witam,

    Koledzy jak w tamcie auto tak jakby przechodzilo w tryb awaryjny , normalnie jedzie do ok.3 tys. potem juz nie wchodzi na obroty.
    Po podpieciu pod kompa pokazal 4 bledy silnika :
    1) błąd przepustnicy 1-y rząd ,
    2)Czujnik poziomu oleju w misce,
    3)Recyrkulacja spalin ,
    4)Sonda lambda ( zasilanie) ,

    W aucie wymieniłem EGR na nowy oryginalny oraz przepustnice na nowa i rowniez oryginalna. Auto do 3 tys. zbiera sie fajnie pozniej koniec gaz w podlogę auto nie jedzie. Po zredukowaniu z 3 na 2 bieg bylo 3,5 tyś/obr. gaz w podłogę i spadły obroty do ok.3100. Nie ma w tym auci przypadkiem koniecznosci kalibracji EGR po wymianie? Czy konieczności kasowania błędów z poprzedniego odczytu ,gdyz po wymianie elementow nie są się w stanie same zaadoptowac? Prosiłbym o pomoc ,gdyż pomału brakuje mi pomysłow. Z góry dzieki za pomoc.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2015
    Skąd
    Leszno
    Wiek
    45
    Postów
    3
    Auto
    Ducato 2.3jtd
    Rocznik
    2007

    Mialem podobny problem , mechanik stawial na zwarcie przepustnicy i winna okazala sie skrzynka bezpiecznikow w komorze s

    Mialem podobny problem , mechanik stawial na zwarcie przepustnicy a winna okazala sie skrzynka bezpiecznikow w komorze silnika. Prawdopodobnie jak mi robili remont silnika nie zamkneli oslony i nalecialo wody sciezki na plytkach byly czesciowo przegnite a wtyczka od wiazki do silnika upalona. Po wymianie skrzynki i wtyczki na razie jest spokoj.

    Cytat Napisał Maras1122 Zobacz post
    Witam,
    Koledzy jak w tamcie auto tak jakby przechodzilo w tryb awaryjny , normalnie jedzie do ok.3 tys. potem juz nie wchodzi na obroty.
    Po podpieciu pod kompa pokazal 4 bledy silnika :
    1) błąd przepustnicy 1-y rząd ,
    2)Czujnik poziomu oleju w misce,
    3)Recyrkulacja spalin ,
    4)Sonda lambda ( zasilanie) ,

    W aucie wymieniłem EGR na nowy oryginalny oraz przepustnice na nowa i rowniez oryginalna. Auto do 3 tys. zbiera sie fajnie pozniej koniec gaz w podlogę auto nie jedzie. Po zredukowaniu z 3 na 2 bieg bylo 3,5 tyś/obr. gaz w podłogę i spadły obroty do ok.3100. Nie ma w tym auci przypadkiem koniecznosci kalibracji EGR po wymianie? Czy konieczności kasowania błędów z poprzedniego odczytu ,gdyz po wymianie elementow nie są się w stanie same zaadoptowac? Prosiłbym o pomoc ,gdyż pomału brakuje mi pomysłow. Z góry dzieki za pomoc.


 

Podobne tematy

  1. Ducato 2007r i Błąd PO481 przyczyny ??
    Napisany przez MichalPoznan na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 21-01-2017, 19:30
  2. Migająca kontrolka oleju Ducato 2,2 Multijet 100 km 2007r
    Napisany przez jackub na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 04-09-2014, 18:10
  3. Ducato 2,3 JTD , 2007r i Jaki Akumulator ???
    Napisany przez MichalPoznan na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-11-2011, 22:37
  4. Ducato 2.3 2007r Przednie reflektory
    Napisany przez AndreCh na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 25-10-2011, 22:10
  5. [silnik] Szukam danych naprawczych silnika 2,3 2007r Ducato
    Napisany przez polkris na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 01-02-2010, 22:44

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl