Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    330
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Chyba ttm cromy. U mnie pedał też twardy a sprzęgło prawie nowe.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Mysłakowice z widokiem na Śnieżkę
    Wiek
    47
    Postów
    144
    Auto
    Croma 1,9 Multijet 120 kM
    Rocznik
    2009
    Gdzieś przeczytałem ze naprawić Crome to tak jak naprawiać prom kosmiczny.Chyba pozostaje tylko ASO ,ale tam jest Pan który twierdził że mój 1,9 V8 ma hydrauliczne ustawianie popychaczy zaworów .Croma to komfortowe auto w poprzednich 🚙 sprzęgło pracowało od naciśnięcia paluszka.Nie chce mi się wierzyć że Fiat zrobił takiego babola.Czy jest jakaś mechaniczna regulacja na drodze od siłownika sprzęgła do skrzyni biegów? Parę odpowiedzi wyżej jest napisane że po takich pracach jak moje ,pedał pracuje delikatnie.Zaczynam żałować że w piatek sprzedałem Xsare Picasso.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    48
    Postów
    397
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16V 150KM DPF Emotion
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał kubus1 Zobacz post
    Gdzieś przeczytałem ze naprawić Crome to tak jak naprawiać prom kosmiczny.Chyba pozostaje tylko ASO ,ale tam jest Pan który twierdził że mój 1,9 V8 ma hydrauliczne ustawianie popychaczy zaworów .Croma to komfortowe auto w poprzednich �� sprzęgło pracowało od naciśnięcia paluszka.Nie chce mi się wierzyć że Fiat zrobił takiego babola.Czy jest jakaś mechaniczna regulacja na drodze od siłownika sprzęgła do skrzyni biegów? Parę odpowiedzi wyżej jest napisane że po takich pracach jak moje ,pedał pracuje delikatnie.Zaczynam żałować że w piatek sprzedałem Xsare Picasso.
    I tu się z Tobą nie zgodzę...
    Mam drugą Cromę, bo pierwsza uległa wypadkowi , i złego słowa nie powiem o tym samochodzie.
    Inna sprawa, że kupując używany samochód w PL można się WSZYSTKIEGO spodziewać - zaczynając od tego, że autko ma przejechane pół miliona kilometrów więcej, a kończąc na sklejonym poksipolem bloku silnika...

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Mysłakowice z widokiem na Śnieżkę
    Wiek
    47
    Postów
    144
    Auto
    Croma 1,9 Multijet 120 kM
    Rocznik
    2009
    Napisz jak u Ciebie z pracą pedału sprzęgła.Rozumiem ze auto używane ma swoje wady,ale w sytuacji kiedy kpl sprzęgło jest nowe i ciężko pracuje cos jest nie tak.Dlatego staram się ten problem rozwiązać

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    48
    Postów
    397
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16V 150KM DPF Emotion
    Rocznik
    10.2007
    Nie mam problemów ze sprzęgłem, chodzi mięciutko, bardzo przyjemnie - przebieg 141tys sprzęgło fabryczne, poprzedniczka miała 180 tys i też sprzęgło nie było wymieniane.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Mysłakowice z widokiem na Śnieżkę
    Wiek
    47
    Postów
    144
    Auto
    Croma 1,9 Multijet 120 kM
    Rocznik
    2009
    I tak ma być .Mam całe sprzęgło + dmumasę - NOWE z Luka .A efekty tak jak opisałem .Wg mnie pedał sprzęgła powinien pracować tak samo jak pedał hamulca , i tak pracuje zaraz po odpowietrzeniu i później twardnieje .Szukam sensownego wytłumaczenia wartego 3300 PLN .Znalazłem taki PDF , szczególnie foty 3 i 4 , może to jest problemem
    Dołączone pliki Dołączone pliki

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    872
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Jeśli odpowietrzenie pomaga i przez kilka dni pedal jest miękki, pozniej twardnieje, i kolejne odpowietrzenie pomoże i pedal ponownie miękki, to ja bym obstawial ze jest jakas nieszczelnosc i uklad sie zapowietrza.
    Nie znam tego ukladu ale tak na logikę to może przewody sa niesczele albo sam odpowietrzni.
    Jesli układ byłby przypchany jak na tych zdjeciach to odpowietrzenie raczej by nie pomagało

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Mysłakowice z widokiem na Śnieżkę
    Wiek
    47
    Postów
    144
    Auto
    Croma 1,9 Multijet 120 kM
    Rocznik
    2009
    Dzisiaj rano przyjechałem z pracy,auto do garażu.Po południu wyjeżdżam z garażu �� pedał pracuje delikatnie tak samo jak hamulec.Przyznam szczerze że zgłupiałem.Przejechałem 15 km i dalej pracuje idealnie,jak to wytłumaczyć? Mam nadzieję że tak już pozostanie.Po dalszych obserwacjach dam znać jak sprawy się potoczyły.Pozdrawiam Forumowiczów.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Mysłakowice z widokiem na Śnieżkę
    Wiek
    47
    Postów
    144
    Auto
    Croma 1,9 Multijet 120 kM
    Rocznik
    2009
    Temat w końcu rozwiązany.800 km temu mechanik postąpił tak jak jest napisane w PDF który zamieściłem wyżej.Wykonał ten proces dwukrotnie ( może Croma lubi jak się ją pięści dłużej ) Od tego czasu pedał pracuje delikatnie i miękko.Dalej jednak podtrzymuje opinie że kupno auta po kobiecie jest ryzykowne.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Twardy pedał hamulca
    Napisany przez damian398 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 11-12-2014, 20:01
  2. Twardy pedał hamulca przy małych obrotach
    Napisany przez frankiPL na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-11-2014, 23:51
  3. Twardy pedał sprzęgła
    Napisany przez zezon na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-11-2012, 22:56
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-11-2011, 00:16
  5. twardy pedał hamulca
    Napisany przez ewa504 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 08-08-2010, 23:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

twardy pedal sprzegla

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl