Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 125
Like Tree7lubi to!

Temat: Plan na duży serwis - turbosprężarka, automatyczna skrzynia biegów.  

  1. #31
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał lesny_83 Zobacz post
    te skrzynie po prostu są słabe
    kulturą pracy to one nie grzeszą i podobno własnie nie wytrzymują 200 tyś ale to twierdzenie gości od naprawy skrzyń więc trzeba na to brać poprawkę.
    Co do turbo to zrób loga np na 4 biegu od 1500 obrotów pedał max w podłogę i tak do 4 tyś obrotów jak nie masz odpowiedniej drogi to możesz też zrobić na 3 biegu (masy powietrza, ciśnienia itp)
    OK, zrobię tak. Co do dróg, mam 5 minut do A1

    pzdr

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał pezet3 Zobacz post
    U mnie turbine słychac cały czas, jak jest zimny to gwizdanie ( nie bardzo ), jak jest ciepły to zasysanie powietrza ( szum ) okolice prawej strony deski rozdzielczej. ALI4 pisząc że na ciepłym jej nie słyszysz masz na myśli gwizdanie czy zasysyanie powietrza. U mnie zawsze w okolicy 2000 tys obrotów słysze ten świst. Jechałem cromą SOPIOTR'a i było identycznie.
    Świst, to świst... jest fajny, ale kiedy jest zimna to gwiżdże... jak Klaus Meine "Wind of Change" i tak do czasu gdy ruszy się wskazówka temperatury.


    To jest dokładnie ten efekt:

    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2013
    Skąd
    Białystok
    Postów
    194
    Auto
    Croma II FL Dynamic 1.9 150 KM automat
    Rocznik
    2008
    U mnie jest dokładnie taki gwizd jak na filmiku, to nawet nie gwizd tylko dzwięk syreny karetki pogotowia , przebieg mam 120 tyś. Przy rozgrzanej słyszę tylko dźwięk zasysanego powietrza z prawej strony deski. Tak jak pisze Mrozek, gdy wskazówka temp. lekko się ruszy głośnego wycia nie słychać.

  4. #33
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Komu jeszcze tak gwiżdże?
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Postów
    31
    Auto
    Croma 1.9 150km automat
    Rocznik
    2005
    mi gwizdalo i byla nieszczelnosc na laczu elastycznym wydechu
    gwizd raczej wskazyje na nieszczolnosc albo na dolocie albo na wydechu
    w turbo bym problemu nie szukal
    jak oddasz turbo to jakiegos mahera to na bank powie ze uuu panie lepiej zrobic
    pozdr

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    33
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    To samo chcialem powiedzieć. Turbo ktore trafi do sprawdzenia z reguly okazuje sie do regeneracji ☺ chyba ze ma sie zaufana osobe ktora faktycznie przyjrzy sie temu i powie jak faktycznie jest. U mnie turbo rowniez gwizdalo i swistalo. Teraz siedzi nowe i jest cisza.

  7. #36
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał scrabit Zobacz post
    To samo chcialem powiedzieć. Turbo ktore trafi do sprawdzenia z reguly okazuje sie do regeneracji ☺ chyba ze ma sie zaufana osobe ktora faktycznie przyjrzy sie temu i powie jak faktycznie jest. U mnie turbo rowniez gwizdalo i swistalo. Teraz siedzi nowe i jest cisza.
    W Stilo 115 KM nigdy nie słyszałem turbiny (sprzedałem z przebiegiem 99 tys.), W Bravo (to benzyna, obecnie 100 tys. km), również turbina jest niezauważalna. Halas jest najprawdopodobniej objawem postępujacego zużycia.

    pzdr

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    37
    Postów
    399
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał mrozek Zobacz post
    Co do skrzyni - tak jak pisałem sporadycznie zdarza się, że na rozgrzanym lekko szarpie/zacina przy prędkościach 50-70 km/h Tak jakby nie mogła się zdecydować czy zmienić bieg
    Tez mam tę skrzynię i przy 50 też zachowuje się dziwnie tak jak by nie wiedziała na jakim biegu chce jechać, ale zachowanie to jest obecne odkąd mam to auto, czyli długo. Wydaje mi się że spowodowane jest to tym że przy 50 akurat zmienia bieg i akurat na tym biegu ma mały zakres obrotów w dół zaprogramowany i przy delikatnym zwolnieniu poniżej 50 km/h ona już zrzuca na niższy bieg, na innych biegach nie ma tego problemu bo jest większy zakres obrotów w dół i po zmianie biegu i delikatnym zwolnieniu nie zrzuca od razu biegu na niższy. Jest to o tyle denerwujące że te 50 km/h jedzie się właśnie w mieście i ten automat tak kombinuje.

  9. #38
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Odkąd masz, czyli od jakiego przebiegu?
    Pzdr

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał mrozek Zobacz post
    Odkąd masz, czyli od jakiego przebiegu?
    Jakie masz oprogramowanie skrzyni? Jutro sprawdzę wersję u siebie.
    Pzdr

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    37
    Postów
    399
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    100 tyś miała wtedy 3 lata

  11. #40
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Wersja oprogramowania:

    ECU ISO Code: C4 85 8A 85 AD
    2016-02-05 14:39:41
    CONNECTED TO:
    Fiat Croma '05 1.9 MultiJet 16V
    AISIN AF40-6 Automatic Gearbox
    --------------------------------------------------------------

    Kod ISO: C4 85 8A 85 AD
    Numer rysunku FIAT: 55212521
    Numer sprzętu: 89503TFA220
    Wersja sprzętu: 00
    Numer oprogr.: 9938106135
    Wersja oprogr.: 6000
    Numer homologacji:
    Data zaprogramowania: 03/02/2011
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2015
    Skąd
    Lubawka
    Wiek
    31
    Postów
    96
    Auto
    Croma
    Rocznik
    2010
    U mnie również jest gwizd jak na filmiku, ciut cichszy.

  13. #42
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Mam wykres dla turbo na IV biegu, od 70 km/h gaz do dechy:

    IV bieg 70 km_h pełny gaz.jpg

    Wygląda to dobrze, przyspiesza bez zająknięcia.

    pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Załącznik 22662

    U mnie wygląda to tak...
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez pezet3 ; 07-02-2016 o 20:29

  15. #44
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Bardzo podobnie.

    pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Rozciągnągnałem go trochę i nawet ciśnienie wygląda bardzo podobnie w okolicach 2700 obrotów, też tak spada
    cisnienie croma.jpg
    Ostatnio edytowane przez pezet3 ; 07-02-2016 o 21:06


 
Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 23-11-2017, 18:55
  2. Skrzynia biegów automatyczna
    Napisany przez bravo19 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 29-10-2015, 17:46
  3. Automatyczna skrzynia biegów - czy coś jest nie tak?
    Napisany przez mietkromski na forum Croma
    Odpowiedzi: 50
    Ostatni post: 24-04-2015, 22:29
  4. Turbosprężarka
    Napisany przez sylwek1224 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-12-2014, 20:42
  5. [osprzęt silnika] Turbosprężarka NOWA do 1.3 JTD
    Napisany przez djmatti91 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-11-2011, 13:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl