Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 31
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    52
    Postów
    366
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM manual / Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2010/2011
    Masz kabel bt który nie jest zgodny z wlm kup kabel z usb



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2015
    Skąd
    Marki
    Postów
    33
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Rocznik
    2007
    Podeślesz link takiego niedrogiego kabelka, który będzie pasował do Fiata bez przeróbek?

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2015
    Skąd
    Marki
    Postów
    33
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Rocznik
    2007

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    32
    Postów
    628
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Ja z takowego korzystam i działa bez problemu. Ale mam bez tych przejściówek.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    52
    Postów
    366
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM manual / Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2010/2011
    Proponowany zestaw z przejściówkami ogarnie wszystkie moduły dostępne przez MES.
    Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars
    Ostatnio edytowane przez andy5 ; 10-08-2017 o 07:57

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2015
    Skąd
    Marki
    Postów
    33
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Rocznik
    2007
    Oki dzięki kupię i dam znać jak postępy

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    967
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    kolego a łapałeś za przewody które wchodzą do kabiny przez ścianę grodziową? może wymiennik ciepła masz zabity, na filmiku widać że aktywator chodzi a fizycznie łapałeś za klapkę po zdemontowaniu aktywatora, proponował bym jeszcze zdemontowanie nawiewu nad radiem może z takiej perspektywy będzie coś widać

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2015
    Skąd
    Marki
    Postów
    33
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Rocznik
    2007
    Łapałem za przewody od strony silnika obydwa były gorące:

    DSC_0192.JPG

    Wczoraj zdemontowałem nawiew nad radiem nic ciekawe tam nie ma oprócz dwóch gumowych rurek (od nagrzewnicy), które były chłodne mimo ustawienia temperatury na HI


    Selection_015.png


    Klapki widoczne na zdjęciu działają poprawnie.

    Pojawił się niestety następny problem...
    Dzisiaj jak jechałem do pracy to pod sam koniec trasy zostało 200m wskaźnik temperatury płynu chłodniczego doszedł do poziomu max. Wyłączyłem auto odczekałem 5sec odpaliłem i wskaźnik wrócił na pozycję pionową.
    Czy myślicie że te sprawy są powiązane ? Dzisiaj prawdopodobnie będę miał kabel do MES'a.

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    967
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    skoro były zimne to do wymiennika nie dochodzi nagrzany płyn, proponuję zdjąć " wtyczki " węży wchodzące do kabiny i spróbować przepłukać wymiennik ciepła (nagrzewnicę) bieżącą wodą
    co do wskazań to na początek sprawdź wtyczkę na czujniku temperatury oraz jak auto masz zagrzane czy włączają się obydwa wentylatory, jak będziesz miał kabel to sprawdź poprawność działania wskaźnika temperatury oraz odczytaj jaką ma wartosć

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2015
    Skąd
    Marki
    Postów
    33
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Rocznik
    2007
    Ok jutro postaram się przepłukać nagrzewnicę, rozumiem że najpierw trzeba cały płyn chłodzący spuścić ? Czy później tylko uzupełnić to co się wyleje ?
    Wtyczka czujnika temperatury jest pod akumulatorem ?
    Mam już kabel, ale mimo wszystko nie wiem gdzie jest temperatura wewnątrz kabiny.
    Łącze się z ECU i w parametrach mam następujące pozycje:
    ECU1.png
    ECU2.png
    ECU3.png
    Czy widzicie coś niepokojącego w tych parametrach ?
    Pomiar był wykonany na postoju w cieniu 20 minut po trasie wracając z pracy. Wracając wskazówka była pionowo i dopiero po wyhamowaniu z 130 km/h na około 40km/h nagle podskoczyła do następnej kreski i po chwili (5 sec) ustawiła się znowu pionowo.

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2017
    Skąd
    Tbg
    Postów
    15
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Pytanie niby oczywiste, ale czy stan płynu w zbiorniku wyrównawczym jest ok?
    A może jednak układ jest zapowietrzony skoro płyn nie idzie do nagrzewnicy.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    52
    Postów
    366
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM manual / Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2010/2011
    Jak już masz nowy kabel to temp.wewnątrz samochodu możesz sprawdzić w zakładce klimatyzacja.
    Załączam zrzut z ekranu.

    klima valeo.jpg

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2015
    Skąd
    Marki
    Postów
    33
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Rocznik
    2007
    @Zbir
    Stan płynu jest ok. Układ nie jest zapowietrzony.

    @andy5

    Mam w wersji 3.6 nie miałem dostępnych tych parametrów tylko w 3.1, po krótkim przejeździe ustawiłem temperaturę na 32 C i leci chłodne powietrzne
    Zrzut z MES'a po krótkiej jeździe
    Załącznik 29044

    Podczas tej jazdy uruchomiłem logowanie parametrów silnika. Temperatura "wody"(płybu chłodzącego) wynosiła od 100 do 120 stopni i to raczej nie jest normalne..
    Tutaj udostępniam eksport z MES'a https://ufile.io/x6clu
    Oraz wykres czasu od temperatury i obrotów silnika oraz prędkości. Wentylatory chodzą na maksa

    Załącznik 29045

    Moje hipotezy
    1. Nie pamiętam kiedy wymieniałem płyn, może być tak że po dwóch latach już tak dobrze nie przewodzi ciepła, co powoduje wzrost temperatury w silniku ?
    2. Zapchany wymiennik ciepła co powoduje przegrzewanie i brak ogrzewania
    3. Walnięty termostat

    W weekend nie miałem czasu, w środę zajmę się kolejnymi punktami. Chyba że macie jakieś podpowiedzi.

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2017
    Skąd
    Tbg
    Postów
    15
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał R4mbo Zobacz post
    Podczas tej jazdy uruchomiłem logowanie parametrów silnika. Temperatura "wody"(płybu chłodzącego) wynosiła od 100 do 120 stopni i to raczej nie jest normalne..
    Tutaj udostępniam eksport z MES'a https://ufile.io/x6clu
    Oraz wykres czasu od temperatury i obrotów silnika oraz prędkości. Wentylatory chodzą na maksa
    Jeżeli na starcie masz temperaturę 100oC to oznacza prawdopodobnie uszkodzenie czujnika temperatury w termostacie (zielona wtyczka)
    i stąd włączenie wentylatorów chłodnicy i mocne schładzanie płynu.
    Spróbuj na chwilę odłączyć czujnik i odczytaj temp. silnika w MES. Zmierz rezystancję czujnika.

    Jeżeli masz pirometr to możesz sprawdzić rzeczywistą temp silnika i chłodnicy.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    52
    Postów
    366
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM manual / Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2010/2011


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. nie działające ogrzewanie od strony kierowcy
    Napisany przez WEmill na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-01-2017, 12:22
  2. nie działa ogrzewanie tylnej szyby?
    Napisany przez acer870 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 19-01-2016, 07:20
  3. punto nie działa ogrzewanie
    Napisany przez Anulka na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-10-2015, 16:20
  4. [ogrzewanie] Ogrzewanie Nawiew Wentylator Nie Działa.
    Napisany przez Jakub26 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-05-2010, 13:55
  5. [ogrzewanie] NIE DZIAŁA NAWIEW;(( PUNTO II
    Napisany przez lolek0 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 16-12-2009, 13:43

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl