Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 144
Like Tree5lubi to!

Temat: Dioda informująca o wypalaniu DPF  

  1. #61
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 czerwiec 2011
    Skąd
    Toruń (okolice)
    Wiek
    30
    Postów
    86
    Auto
    Croma Tempra, Punto I, Suzuki GS500
    W środę wymuszę mu wypalanie i dam znać co się dzieje



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    868
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Kilka razy juz czytalem na forach, ze komputer zalacza ogzewanie tylnej szyby w celu zwiekszenia obciazenia. Na wymuszanym wypalaniu moze zawsze zalaczac ogzewanie szyby. Podczas jazdy jesli zostana spelnione odpowiednie warunki nie musi dodatkowo zalaczas ogzewania w celu dociazenia silnika.
    moze to jest przyczyna ze dioda nie sygnalizuje wypalania.
    Pozdrawiam


  4. #63
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Cytat Napisał maka131 Zobacz post
    Kilka razy juz czytalem na forach, ze komputer zalacza ogzewanie tylnej szyby w celu zwiekszenia obciazenia. Na wymuszanym wypalaniu moze zawsze zalaczac ogzewanie szyby. Podczas jazdy jesli zostana spelnione odpowiednie warunki nie musi dodatkowo zalaczas ogzewania w celu dociazenia silnika.
    moze to jest przyczyna ze dioda nie sygnalizuje wypalania.
    Sam nie wiem, ja ostatnio się zatrzymalem na 5 min na dokończenie wypalania w celu sprawdzenia czy sterownik podniesie sobie obr , ale i obrotów sobie nie podniósł ani nie zalaczyl diody. Dodam że zwykle temp wypalania była powyżej 620 stopni to ostatnie wypalania było 526 stopni.

  5. #64
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    49
    Postów
    66
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał karol Zobacz post
    W środę wymuszę mu wypalanie i dam znać co się dzieje
    Jak wymusić wypalenie?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał karol Zobacz post
    W środę wymuszę mu wypalanie i dam znać co się dzieje
    Jak wymusić wypalenie? Oczywiście mam FESa i kabel.

  6. #65
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Cytat Napisał karol Zobacz post
    W środę wymuszę mu wypalanie i dam znać co się dzieje
    Jak wymuszałes wypalanie, wiesz coś więcej?

  7. #66
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    49
    Postów
    66
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Capsel Zobacz post
    no to wymusiłem wypalanie z FESa - kontrolka zadziałała !!!!

    W jaki sposób wymusiłeś wypalanie z FESa?

  8. #67
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    46
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    Wszyscy się tak boją tego wypalania w mieście i jego przerwania....
    Napiszę moje spostrzeżenia.
    To nie ma wpływu na trwałość ani jakość wypalania. Skąd przekonanie, że takie wypalanie musi zawsze dokonać się w 100%?
    ECU mierzy sobie parametry i w sprzyjających okolicznościach dopala "kiedy może" i "ile może" aby obniżyć różnicę ciśnień. Może robić to częściej, niższa temperatura też nie przeszkadza, bo powyżej 500 też się dopali ile ma się dopalić sadzy.. Nie dolewa paliwa bezpośrednio do filtra i w filtrze nic nie zostaje z paliwa, ani takich tam. W mieście wystarczy mu, że zejdzie z zapchaniem z 80-90 do 60%
    Jedyny skutek ale i po prostu urok rozwiązania, to częstsze dopalanie i większe spalanie średnie...

    Sprawdzałem to wielokrotnie i nie mam żadnych problemów z DPF'em. Rzeczywiście przy jeździe o mieście jedynie, średnia odległość między wypalaniami, zależnie od warunków, pogodowych także, to 300-450km. Na trasie ponad 600. A nie mam idealnego DPFa, bo ok 20% powierzchni wlotowej jest zatopiona (wypluło mi kiedyś olej przez wydech w zimie, gdy zamarzła odma przy naprawdę gwałtownym spadku temperatury otoczenia. Na trasie w ciągu może 30 minut wjechałem z -10 w obszar o temp -30st, może podczas wypalania...)

    Wyjąłem DPF, wypłukałem pod ciśnieniem czterochloroetylenem, zarządziłem wymianę DPF w ECU, zrobiłem porządek z wężykiem do czujnika różnicy ciśnień, regenerowałem turbinę i dwa lata nie mam najmniejszych problemów.
    Suche filtry stosowane w fiacie są praktycznie niezniszczalne. Problemy zawsze powodowane są przez usterki poza układem..
    Pozbywanie się DPF'a to zamiatanie śmieci pod dywan.

    Takie jest moje zdanie.
    dominiq lubi to.

  9. #68
    kox
    kox jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2013
    Skąd
    Radzionków / Zabrze
    Postów
    160
    Auto
    Fiat Croma 1,9 115KM
    Rocznik
    2009
    ja też to piszę cały czas, zrobiłem 60 k km. I ani razu nie sprawdzałem kiedy i czy wogóle mi się wypala DPF. Po spalaniu chwilowym widzę kiedy się to odbywa ale nie ustalam swojego rytmu życia pod wypalenie DPF`u.

  10. #69
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2013
    Skąd
    Jekaterynburg
    Postów
    47
    Auto
    Croma 1.9 16V MJTD
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał kox Zobacz post
    ani razu nie sprawdzałem kiedy i czy wogóle mi się wypala DPF. Po spalaniu chwilowym widzę kiedy się to odbywa
    sam sobie zaprzeczasz

  11. #70
    kox
    kox jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2013
    Skąd
    Radzionków / Zabrze
    Postów
    160
    Auto
    Fiat Croma 1,9 115KM
    Rocznik
    2009
    chodzi mi o podłączanie interfejsu i śledzenie kiedy się wypala lub kiedy to nastąpi. Po spalaniu widze kiedy to się dzieje ale nie powoduje to u mnie natychmiastowych reakcji typu wyjazd na drogę szybkiego ruchu żeby go wypalić. Dojezdzam do celu i gaszę auto. Tak jak napisałem 60k km i zero problemów z dpf

  12. #71
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    46
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    Cytat Napisał andrzej193 Zobacz post
    sam sobie zaprzeczasz
    Po co ta erystyczna retoryka? Wszyscy chyba wiedzą, że chodziło mu o sprawdzanie poprzez podłączanie inetrfejsu?... Ja też widzę to po salaniu chwilowym i słyszę po pracy silnika..

  13. #72
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Trzemeszno
    Postów
    64
    Auto
    Croma 1.9 JTD 120 ps
    Rocznik
    2009
    Witam po dluzszej przerwie,poprzeczytaniu powyzszych pouczajacych postow postanowilem podlaczyc kontrolke dpf ,ktos pisal wczesniej ze w Cromie po lifcie nie dziala,ja mam 120 ps z 2009 r i jak narazie po przejechaniu ponad 5 tys km od momentu zalozenia diody zapala sie przy kazdym wypalaniu dpf. srednio co okolo 700 km.Pozdrawiam.

  14. #73
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2013
    Skąd
    małopolska
    Wiek
    41
    Postów
    27
    Auto
    croma 1.9 120
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał lemoniada Zobacz post
    Witam po dluzszej przerwie,poprzeczytaniu powyzszych pouczajacych postow postanowilem podlaczyc kontrolke dpf ,ktos pisal wczesniej ze w Cromie po lifcie nie dziala,ja mam 120 ps z 2009 r i jak narazie po przejechaniu ponad 5 tys km od momentu zalozenia diody zapala sie przy kazdym wypalaniu dpf. srednio co okolo 700 km.Pozdrawiam.



    dokładnie tak było w moim kromalu z 2006 roku 120ps z tym że na autostradzie to było koło 800-900km

  15. #74
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Trzemeszno
    Postów
    64
    Auto
    Croma 1.9 JTD 120 ps
    Rocznik
    2009
    Potwierdzam ostatnie wypalanie mialem sporo powyzej 800km na autostradzie przy 150km/h dpf wypalal sie przez 12 km czasowo wyszlo szybko.

  16. #75
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Między innymi ja pisałem że nie zapala diody, tak z ciekawości diode masz wpietą w bezpiecznik od grzania szyby?


 
Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-07-2013, 12:48
  2. Auto gasnie podczas jazdy [mruga czerwona dioda]
    Napisany przez KamilR na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 15-05-2013, 00:52
  3. Zielona dioda
    Napisany przez Franki2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 27-06-2010, 22:59
  4. dioda pod radiem - do czego?
    Napisany przez yoyo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 27-05-2010, 18:59
  5. Nie gaśnie dioda od wtrysku i nie auto odpala
    Napisany przez msikorski na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-08-2008, 04:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

insignia dioda dpf

fiat croma kolor kabla ogrzeWania szyby

wypalanie dpf przekaznik dioda

peugeot dioda wypalania w tylnej klapie

dioda wypalanie dpf insignia

http:fiatklubpolska.plcroma-446dioda-informujaca-o-wypalaniu-dpf-22978

gdzie jest bezzpiecznik 40 croma

dioda informujaca wypalanie dpf croma

dioda insignia

czyszczenie dpf w peugot 407

dioda dpf fiat croma

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl