Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14

Temat: Diagnostyka Cromy  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2014
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    36
    Postów
    3
    Auto
    Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    2007

    Diagnostyka Cromy

    Witam,
    Chciałbym zakupi jakiś interfejs diagnostyczny który będzie współdziałał z Croma. Może ktoś poleci jaką aukcje na allegro na ktorej kupie odpowiedni kabel z programem diagnostycznym. Chodzi mi głównie o kasowanie inspekcji serwisowych, olejowy itd. kompletnie sie na tym nie znam dlatego proszę o podpowiedż.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Ostatnio edytowane przez pezet3 ; 31-12-2014 o 13:22

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    33
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    jw.
    mam komplet Viaken i sam sobie jestem diagnostą

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2014
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    36
    Postów
    3
    Auto
    Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Właśnie licytuję na allegro taki kabelek

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    330
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał pezet3 Zobacz post
    A ten adapter to do czego?

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    34
    Postów
    757
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    MultiECUscan może się połączyć z niektórymi modułami tylko poprzez ELM327/KKL + odpowiedni adapter. Ten, który pokazał pezet3 wystarczy do diagnozy wszystkich modułów w Cromie. Szczegóły można znaleźć tutaj: Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars
    Ostatnio edytowane przez maciekpt ; 09-01-2015 o 08:30

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Ja kupilem ten adapter poniewaz mam bixenon a polaczenie z tym modulem wymagalo wlasnie tego adaptera. Na stronie mulitecuscan tak jak napisal maciekpt jest rozpiska jaki interfejs i ktory adapter do jakiego modulu sluzy. Do tescia GP naszym kablem nie odczytasz zadnego modulu oprocz silnika.
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez pezet3 ; 09-01-2015 o 08:46

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    34
    Postów
    757
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    Jak tak patrzę na rozpiskę to do diagnostyki Cromy najlepiej kupić właśnie jakiś interfejs oparty na ELM327, i to na kablu a nie Bluetooth (mam taki) bo ma problemy z połączeniem (MES wykrywa niestabilne połączenie), i do tego taki adapter jak wyżej.
    Mam też niebieski kabel KKL z przełącznikiem, specjalnie do MESa, ale nie bardzo się to sprawdza (łączę się tylko z silnikiem i skrzynią).

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    330
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Ja mam zwykly VAG KKL, ktory uzywalem do skodzianki, laczy sie tylko z silnikiem. Musze zainwestowac w ten ELM327 bo reszte sterownikow przydaloby sie sprawdzic. A teb adapter uzywa sie tylko do pozostalych modulow, tzn do laczenia sie z silnikiem trzeba go odpinac?

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Cytat Napisał stevenek Zobacz post
    Ja mam zwykly VAG KKL, ktory uzywalem do skodzianki, laczy sie tylko z silnikiem. Musze zainwestowac w ten ELM327 bo reszte sterownikow przydaloby sie sprawdzic. A teb adapter uzywa sie tylko do pozostalych modulow, tzn do laczenia sie z silnikiem trzeba go odpinac?
    Kupujac ten elm'a ktorego masz w viaken laczysz sie z kazdym modulem w cromie. Nie podpinasz zadnego adaptera, chyba ze masz xenon, wtedy podpinasz ten adapter co Ci podalem.
    Pozdrawiam

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Kraków
    Postów
    61
    Auto
    Croma 1.9 16V 150km
    Rocznik
    2008
    Adapter typ 1 potrzebny jest jeszcze do połączenia z modułem ABS.

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    34
    Postów
    757
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    I jeszcze "TRW Electric Power Steering" (co to w ogóle jest, wspomaganie?), przynajmniej w wersji 1,9 JTD 16V.
    A próbował ktoś tańszego ELMa? Na allegro są od ok. 20 zł

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    33
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    34
    Postów
    757
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    Wrzuciłem link do tej listy parę postów wyżej


 

Podobne tematy

  1. Diagnostyka JTD
    Napisany przez maciek3103 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-11-2014, 15:06
  2. diagnostyka
    Napisany przez puntototo na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 28-03-2014, 18:43
  3. diagnostyka marea 97r diagnostyka
    Napisany przez CichyJerry na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 27-03-2014, 07:32
  4. diagnostyka
    Napisany przez cder na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-09-2011, 17:51

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl