Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 27 z 27
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał bananoo Zobacz post
    Spróbowałem obie ale komunikat nie gaśnie.
    zgaśnie jak błąd z kompa wykasujesz. za wtyczką kable powinny mieć taki sam kolor jak przed więc poleć po prostu kolorami.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    DG
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    za wtyczką kable powinny mieć taki sam kolor jak przed więc poleć po prostu kolorami.
    tylko jak już rozszarpałem wtyczkę na strzępy to mi nić nie daje że połączyłem te same kolory... bo nie wiem jak były we wtyczce.


    Cytat Napisał seth Zobacz post
    zgaśnie jak błąd z kompa wykasujesz.
    ja bym sobie kupił ten adapter, tylko skoro nie mogę się połączyć z innymi modułami (oprócz ECU), to i z tym pewnie się nie połączę, nawet z adapterem.
    Co robię źle z tymi programami?

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał bananoo Zobacz post
    tylko jak już rozszarpałem wtyczkę na strzępy to mi nić nie daje że połączyłem te same kolory... bo nie wiem jak były we wtyczce.
    jak masz kable idące do wtyczki np niebieski i żółty to dalej od wtyczki do czujnika tez musisz mieć niebieski i żółty. wszystko proste.
    Co do adaptera to jak go kupisz to połączysz się z reszta funkcji życiowych a nie tylko z silnikiem

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    DG
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    Co do adaptera to jak go kupisz to połączysz się z reszta funkcji życiowych a nie tylko z silnikiem
    Czy taki będzie dobry?
    Adapter FES do ELM KKL dla FiatEcuScan typ 1 2 3 (2899959160) - motoAllegro
    Tam są 3 różne typy do wyboru, ja zakupiłem ten interfejs:
    ELM 327 1.4 PL ford fiat renault opel honda elm327 (2807309502) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
    Który typ mam wybrać bo nie widzę ELM327...

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    napisz do sprzedawcy i on doradzi. ponoć typ 1 się komunikuje z ABS'em

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2008
    Skąd
    Białystok-Bruksela
    Postów
    106
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2009
    Kolego kup sobie taki interfejs Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji Nim połączysz się z abs, wspomaganiem kierownicy i całą resztą z którą sobie nie radzi elm
    Bravo 1.9 M-Jet 16V
    byly:
    Croma 1.9M-Jet 16V
    Marea Weekend 1.9JTD 110SX
    Marea Weekend 2.4JTD 130 ELX

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    DG
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    A więc.... zanim doszedł adapter znalazłem jeden uszkodzony kabelek tuż przy czujniki prawego tylnego koła. Naprawiłem ale nadal był komunikat. Więc już czekałem spokojnie na adapter. Po podpięciu był komunikat "C1035 - Czujnik prędkości koła (lewy przód)", i rzeczywiście. Szukając uszkodzonego, sprawdzając po kolei musiałem uszkodzić też ten. Naprawiłem i komunikat zniknął.
    Dzięki wszystkim za pomoc.

    PS
    Krótki opis naprawy. W związku z brakiem oryginalnej wtyczki ta z ułamanymi kablami została rozerwana na kawałki by wyjąć piny (samiczki). We wtyczkach przy kołach są piny samce (bolczyki). Każdy z kabli z osobna został połączony z pinem samicą, zaizolowany koszulkami termicznymi, nałożony na odpowiednie piny samce we wtyczce. Całość zaizolowana i zabezpieczona. Koszt ok 5 zł. Praca ok 2h na koło. Przód to pikuś, tył gorzej bo mniej miejsca i przydały by się rączki małego chińczyka a nie europejskie graby.

    PS2.
    Przy użyciu adaptera1 i ELM327 mogę się połączyć z ECU silnika, ABS i TRW Electric Power Steering. Do reszty nie.
    Czy brakuje mi jakiś adapterów czy taki już urok mojego auta?

  9. #23
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Spróbuj połączyć się bez adaptera . Nie do wszystkich sterowników jest potrzebny. Podłącz sam ELM i zrób skanowanie F11 zobaczysz co znajdzie

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    DG
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Spróbuj połączyć się bez adaptera . Nie do wszystkich sterowników jest potrzebny. Podłącz sam ELM i zrób skanowanie F11 zobaczysz co znajdzie
    Bez adaptera widzi tylko ECU silnika, nic więcej. Skanowanie modułów pokazuje tylko moduł silnika.

  11. #25
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Cytat Napisał bananoo Zobacz post
    Bez adaptera widzi tylko ECU silnika, nic więcej. Skanowanie modułów pokazuje tylko moduł silnika.
    A więc ELM z płytką która nie obsługuje po CAN . Gdzie kupiłeś ? Może zadzwoń niech wymienią.
    Poczytaj tu o wadlwych ELM-ach :
    Tłumacz Google

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2013
    Skąd
    śląsk
    Postów
    3
    Auto
    Croma
    Rocznik
    2008
    temat pradawny
    Ale zapytam:
    oczywiście wyskoczył mi komunikat Hill holder. Do poniedziałku nie będę miał okazji podjechać na kompa.
    Jak komunikat może "być połączony " z inymi systemami?
    Tzn nie mam wiadomo - tempomatu.
    Ale nie mogę uruchomić samochodu ze sprzęgła. ( na wciśniętym sprzęgle ).
    Tylko na hamulcu.
    Czy gdzieś nad sprzęgłem sa jakieś czujniki? do sprawdzenia?
    bezpieczniki OK.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    328
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał Broda4 Zobacz post
    temat pradawny
    Ale zapytam:
    oczywiście wyskoczył mi komunikat Hill holder. Do poniedziałku nie będę miał okazji podjechać na kompa.
    Jak komunikat może "być połączony " z inymi systemami?
    Tzn nie mam wiadomo - tempomatu.
    Ale nie mogę uruchomić samochodu ze sprzęgła. ( na wciśniętym sprzęgle ).
    Tylko na hamulcu.
    Czy gdzieś nad sprzęgłem sa jakieś czujniki? do sprawdzenia?
    bezpieczniki OK.
    A nie mruga Ci jeszcze kontrolka z kłódeczką?
    Zapewne podwiesił Ci się czujnik sprzęgła albo zepsuł na dobre. Nad pedałem sprzęgła masz taki automacik/włącznik jak nad hamulcem, musisz zanurkować pod deskę i go wymontować. Jak bolec pozostał w pozycji wciśniętej to spróbuj go lekko kombinerkami wyciągnąć (u siebie tak miałem). A jeśli nie to zapewne jest uszkodzony. Możesz się upewnić sprawdzając miernikiem czy zamyka obwód.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

hill holder fiat

hill holder fiat bravo

hill holder fiat croma

fiat croma hill holder

hill holder

awaria hill holder

czujnik abs croma

esp fiat croma

fiat croma esp

fiat bravo awaria hill holder

fiat bravo czy croma forumavaria hill holder fiat cromahill holder fiat bravo iicroma abs esp bladesp hill holdercroma esphill holder fiat-nie dzialaczujnik esp fiat cromahill holder iveco dailyhill holder espFiat Croma niesprawny ABSco to jest hill holderfiat bravo hill holder

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl