Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    471
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 8v 115KM

    Question Środki antykorozyjne i zabezpieczenia podwozia

    Poszukuję dobrego sposobu na zatrzymanie korozji w Seicento. Zależy mi na podwoziu i rantach błotników. Samochód z 99r. i widać że go bierze. Istnieje coś co można zamalować rdzę i później zabiteksować lub zaprawkować lakierem? Proszę od wyczerpujące porady, opinie i nazwy produktów.

    Który z mas zabezpieczających spód do malowania pistoletem ma konsystencję gumy, podobnej do starego poczciwego bitexsu? Proszę o nazwę.
    Ostatnio edytowane przez Etiuda ; 09-11-2012 o 22:47



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Oczyść, połóż minie potem boll

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    471
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 8v 115KM
    Ten boll ma taką konsystencję jak czarna guma? A oprucz mini coś bardziej profesjonalnego i trzymającego się podłoża tak by "baranek" nie odpadł razem z nim?

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Dobra minia nie jest zła, polecić mogę "Podkład tlenkowy czerwony" z Nobilesa. Zamiast minii można użyć jakiegoś inhibitora korozji, polecam "kompleksor 2000" dobry jest też ponoć "cortanin" choć sam go nie używałem.
    " .... i spojrzał Pan na naszą pracę i był zadowolony a potem zapytał o nasze zarobki i gdy się dowiedział - usiadł i zapłakał..."

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jak robiłem progi to trochę się naczytałem o tym na forach lakierniczych - nie ma tak naprawdę żadnego środka który trwale zatrzymałby rdzę. Jedyna szansa to oczyścić to do golutkiej blachy, nie może być na niej grama rdzy czyli nawet jak ma wrzery będzie licho. Na to podkład reakcyjny/epoksydowy, wypełniacze twarde jak trzeba, miękkie (podkład) i na to parę warstw lakierów tak aby tworzyły warstwę nieprzepuszczalną dla wody. Pomiędzy każdym procesem suszenie, czyszczenie lub szlifowanie i czyszczenie powierzchni.. Można by tak opisywać.. Co byś nie kładł rdzy nie może być ani grama..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 listopad 2012
    Skąd
    Żywiec
    Postów
    3
    Auto
    Cinquecento 899 / Idea 1.9/ Panda 1.2
    Tyle co zauważyłem to w miarę dobrym i tanim sposobem jest: Po pierwsze należy bardzo dokładnie umyć auto od spodu ze wszystkich zabrudzeń po wyschnięciu ogniska korozji zeszlifować papierem ale tylko tak usunąć duże łaty przetrzeć to benzyną ekstrakcyjna i na to nałożył środek "Forch" na korozje takie białe mleczko które reaguje z rdzą. Forch schnie niby 3-5godzin ale najlepiej odczekać dobę jeszcze przy niższych temperaturach. I teraz albo malujemy to Anty Korem jakimś np z Lakmy lakier ten również reaguje że rdza i zatrzymuje jej rozwój ale raczej średnio odporny na uszkodzenia dlatego najlepiej na koniec pomalować to "Blachogumem" naprawdę polecam taki sposób konserwacji

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tlenek żelaza to takie paskudne coś czego nie da się praktycznie postrzymać.. Więc bądź pewny, że jak zasmarujesz rdzę czymś to prędzej czy później to wylezie..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Tlenek żelaza to takie paskudne coś czego nie da się praktycznie postrzymać.. Więc bądź pewny, że jak zasmarujesz rdzę czymś to prędzej czy później to wylezie..
    ale jak posmarujesz np. wspomnianym przeze mnie "kompleksorem" to na dosyć długi czas wstrzymasz postęp korozji. Miałem tym środkiem pomalowanie bębny hamulcowe, i po roku czasu bęben wyglądał jakby był malowany nie dawno.
    " .... i spojrzał Pan na naszą pracę i był zadowolony a potem zapytał o nasze zarobki i gdy się dowiedział - usiadł i zapłakał..."


 

Podobne tematy

  1. Środek do konserwacji i ochrony podwozia/nadkoli
    Napisany przez byrrt na forum Akcesoria i gadżety, kosmetyka auta, oleje silnikowe
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 22-07-2014, 14:00
  2. Załozenie zabezpieczenia przy odpalaniu.
    Napisany przez tadeuszbialy na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 06-10-2010, 07:49

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kompleksor 2000 opinie

czy zabezpieczac antykorozyjnie seicento

konserwacja podwozia seicento

seicento podwozie

konserwacja seicento

seicento konserwacja podwozia

progi do seicento

seicento konserwacja

seicento korozja podwozia

konserwacja podwozia w seicentofiat seicento korozjapreparaty antykorozyjne opiniekonserwacja podwozia fiat seicentosrodek antykorozyjny do zabezpieczenia podwoziakompleksorpreparaty antykorozyjne do podwozizabezpieczenie podwozia seicentopreparaty antykorozyjnekompleksor 2000 bydgoszczpodwozie seicentocinquecento konserwacja

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl