Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2009
    Skąd
    Kielce
    Postów
    4
    Auto
    Cinquecento

    Problem z temperaturą - CC900

    Mam Cinquecento 900 z 95r. Od dłuższego czasu silnik łapie dużą temperaturę. Wiatrak się włącza ale nie zawsze ją spędza. Jak dotąd wymieniłem: chłodnice, pompę wody, termostat, korek. Człowiek ze sklepu doradził mi, żeby sprawdzić czy podczas pracy silnika w zbiorniku płynu chłodzącego nie robią się bąbelki- oznaczało by to, że spaliny dostają się do układu chłodzenia i należy wymienić uszczelkę pod głowicą. Tak było więc wymieniłem UPG. Nie dało to prawie nic. Bąbelki w zbiorniku są nadal, a nie chce myśleć co będzie latem . Co zrobić?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2008
    Skąd
    łódź
    Postów
    86
    Auto
    Skoda Favorit 1.3 i /F/I/A/T/ Palio 1.6 16v
    a może prócz wymiany pasowało by ją splanować???

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    610
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX
    No właśnie. Nie wiem co to za mechanik skoro wymienił uszczelkę bez planowania głowicy. Moim zdaniem to jakiś paprok a nie mechanik
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD 125KM
    [color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2009
    Skąd
    Kielce
    Postów
    4
    Auto
    Cinquecento
    głowica była planowana

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    53
    Auto
    CC 704
    tak jak pisali koledzy. sama uszczelka to nie wszystko.
    czasami się to udaje, ale zasadniczo każde zdjęcie głowicy wymaga jej planowania.

    i lepiej nie czekaj z tym aż samo się naprawi. u mnie też się tak zaczynało, potem zaczął gubić pomału płyn, a na koniec popękały gumowe węże chłodnicy.
    MIJAJĄ DNI, MIJAJĄ LATA ALE NIE MIJA MODA NA FIATA!

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2009
    Skąd
    Kielce
    Postów
    4
    Auto
    Cinquecento
    Cytat Napisał sylas
    tak jak pisali koledzy. sama uszczelka to nie wszystko.
    czasami się to udaje, ale zasadniczo każde zdjęcie głowicy wymaga jej planowania.
    Czemu nie czytacie wszystkich postów ? Pisałem, że była planowana.

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał wyposazony
    Czemu nie czytacie wszystkich postów ?
    Spokojnie bo Ci głowa pęknie

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    610
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX
    Cytat Napisał wyposazony
    Cytat Napisał sylas
    tak jak pisali koledzy. sama uszczelka to nie wszystko.
    czasami się to udaje, ale zasadniczo każde zdjęcie głowicy wymaga jej planowania.
    Czemu nie czytacie wszystkich postów ? Pisałem, że była planowana.
    Drogi Kolego. To sylas nie przeczytał naszych postów. Szczerze mówiąc, to nie wiem co to może być. Chyba że, jeżeli była planowana a problem nadal jest, to może była źle splanowana-tak też się zdarza
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD 125KM
    [color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    53
    Auto
    CC 704
    no to w takim razie, może było za mało zdjęte? albo nie równo (w co raczej ciężko mi samemu uwierzyć)
    ew. może jeszcze głowica być dokręcona złym (za małym) momentem.

    jeśli nie to, to nie wiem.
    trzeba by wtedy szukać przyczyny gdzie indziej
    MIJAJĄ DNI, MIJAJĄ LATA ALE NIE MIJA MODA NA FIATA!

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2009
    Skąd
    Kielce
    Postów
    4
    Auto
    Cinquecento
    Głowice zostawiłbym w spokoju bo ani z oleju nie robi sie maź, ani płyn chłodniczy nie robi sie ciemniejszy od oleju. Pytanie skąd mogą się dostawać te spaliny do płynu?

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2009
    Skąd
    Słupsk
    Postów
    41
    Auto
    Poszukiwany .... :)
    Stawiam (ale nie koniecznie), że jest pęknięty blok.
    Marna to porada, ale opisane objawy na to wskazują.


 

Podobne tematy

  1. Problem z temperaturą
    Napisany przez Siwy1982 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 24-05-2011, 09:15
  2. [silnik] CC900 pali się "marchewa" problem z wtrys
    Napisany przez Banas921 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-02-2011, 20:33
  3. [silnik] Problem z odpalaniem CC900
    Napisany przez zkurzawa na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-01-2009, 02:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

upg fiat cc 900

uszczelka glowicy sejczeto 900

wysoka temperatura silnika w cc 900

uszczelka pod glowica cinquecento 900

cinquecento problem z temperatura

Cc 900 wymiana uszczelki pod glowica

http://www.iparts.pl