Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 25
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2009
    Skąd
    jastrzębie zdrój
    Postów
    16
    Auto
    fiat cinquecento

    POMPA PALIWA - nie wiem co sie dzieje

    Witam. Dzisiaj mam kolejny problem ze swoim malutkim "taniutkim " autkiem Posiadam CC 900 z gazem, od jakiegos czasu gdy przełączyłem z gazu na benzyne spod maski przy gazowaniu wydobywał sie dziwny dźwięk, ale niestety nie miałem czasu sie tym zajać. Dziś auto na benzynie nie odpali, odpalam na gazie ale jeżeli chce przełączyc na benzynę - nie raguje na pedał gazu i gaśnie. Prosze o pomoc. Podejrzewam że to pompa paliwa, ale czy w takim razie musze kupic całą nową, czy jest tam element demontowalny który nawala i wystarczy ja jego wymienie taniej. prosze o pilna pomoc, święta tuż tuż a autko musi byc sprawne, pozdrawiam wszystkich



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2009
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    41
    Postów
    93
    Auto
    Fiat Seicento 0.9 + Gaz
    Czy ten dzwięk to takie jakby brzęczenie było

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2009
    Skąd
    jastrzębie zdrój
    Postów
    16
    Auto
    fiat cinquecento
    tak dokładnie brzęczenie, a własciwie sorki za prostote "trrrrrrr" , ale inaczej nie umie tego wyrazic

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2009
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    41
    Postów
    93
    Auto
    Fiat Seicento 0.9 + Gaz
    W downloadzie jest plik z książką "Sam naprawiam" do Seicento sciągnij go może będzie tam jakaś rada.

    [size=2][ Dodano: 2009-04-07, 13:41 ][/size]
    To jest link http://fiatforum.com.pl/downloads.htm?cat=5
    Człowiek uczy sie przez całe życie, a i tak umiera głupi.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Jeżeli ten dźwięk wydobywa się z pod maski,to nie jest pompa,tylko coś namieszane w instalacji elektrycznej.To "trrrrr:jak piszesz to może być przekaźnik od pompy paliwa,jest pod taka plastikową kopułką po lewej stronie,sprawdź czy się nie rozłączył,albo "gazownicy"czegoś tam nie namieszali, bo w zależności od rodzaju inst.gazowej mogli się do niego podłączyć,a teraz to wyszło.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    06 listopad 2008
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    314
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16v
    A masz CC z gaźnikiem, czy wtryskiem, bo jednak trochę się różnią... Pompa w gaźnikowym jest pod maską, a przy wtrysku o ile się nie mylę już jest elektryczna i w zbiorniku paliwa?

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    53
    Auto
    CC 704
    Cytat Napisał Karel
    Pompa w gaźnikowym jest pod maską, a przy wtrysku o ile się nie mylę już jest elektryczna i w zbiorniku paliwa?
    dokładnie tak. gaźnikowa wersja ma z tego co pamiętam typową pompę membranową napędzaną trzpieniem od wałka.
    natomiast wtrysk wymaga bardziej skomplikowanej pompy elektrycznej, zamontowanej w zbiorniku (same zbiorniki też są inne)
    MIJAJĄ DNI, MIJAJĄ LATA ALE NIE MIJA MODA NA FIATA!

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Stawiam,na pompę elektryczną.Pompa mechaniczna chodzi cały czas i robiła by" trrrry"bez względu czy autko chodzi na gazie czy na benzynie.Za mało informacji,ale z tych co są,wnioskuję,że będzie to błąd w instalacji elektrycznej.Być może również,że autko ma zwykłą pompkę,a to "trrrr"robi przekaźnik od przełączania paliwa na gaz i odwrotnie.Ja jednak stawiam na instalację elektryczną.
    Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2009
    Skąd
    jastrzębie zdrój
    Postów
    16
    Auto
    fiat cinquecento
    czyli jak to instalacja elektryczna to gdzie kopać?? przy zbiorniku czyli gdzie powinna byc pompa elektryczna czy pod maską gdzies?? ale dlaczego gasnie na benzynie, w ogóle chodzi na benz.

    [size=2][ Dodano: 2009-04-14, 14:10 ][/size]
    w ogóle nie chodzi na benzynie. aha i jeszcze zauważyłem że kontrolka od wtrysku zaczęła nie gasnąć jak przełańczałem z gazu na benzynę, jak jeszcze było sprawne chciałem jechac na benzynie musiałem zgasic auto i odpalic na benzynie

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Nie obraź się ,ale z tego co piszesz to masz nie wielkie pojęcie o autach,a co za tym idzie mógłbyś narobić więcej szkody jak pożytku "kopiąc w instalacji".Jeżeli piszesz,że masz kontrolkę wtrysku,to na pewno jest tam pompa paliwa elektryczna(w zbiorniku paliwa)ale to nie w niej tkwi problem,tylko w zasilaniu jej(skoro pod maską słyszysz "trrrr")!W połączeniu z instalacją gazową w Twoim autku(a bywają różne)przyczyn może być wiele.Po lewej stronie pod czarną kopułką(w okolicy amortyzatora) znajduje się przekaźnik od pompy paliwa,sprawdź czy to on robi "trrrr"jak tak to proponuję abyś udał się do kogoś kto zajmuje się elektryką,albo coś więcej wie w tym temacie. Jeszcze raz,nie obraź się,ale tak to wygląda,nie można "kopać w instalacji"jak się nie wie nawet gdzie szukać pompy paliwa w swoim autku,bo można narobić większego bigosu(a widziałem takie autka)Proponuję zwrócić się do kogoś bardziej doświadczonego.
    Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2009
    Skąd
    jastrzębie zdrój
    Postów
    16
    Auto
    fiat cinquecento
    a dlaczego miałbym sioę obrazić, człowiek uczy sie całe życie. Ty tez kiedys takie rzeczy sie uczyłes, może miałes więcej czasu ode mnie, ja obecnie pracuje na dwa etaty żeby w tej "pieknej"Polsce przezyc i chętnie chłonę nowa wiedze z zakresu motoryzacji, dzieki za pomoc, poszukam problemu, popsuc nie chcę, więc bede widział co zrobic jak otworze maske. pozdrawiam i jeszcze raz dzieki

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    06 listopad 2008
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    314
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16v
    Jak świeci kontrolka to najlepiej podpiąć pod komputer i będzie wszystko jasne.

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Cytat Napisał Karel
    ak świeci kontrolka to najlepiej podpiąć pod komputer i będzie wszystko jasne.
    No tak,tyle,że nie każdy ma czas i kasę żeby jechać do ASO żeby to zrobić.FI
    FILU284,nie masz za co dziękować,bo niewiele Ci pomogłem,a to dlatego,że już raz widziałem jak jedno autko się spaliło,bo jeden gość chciał sobie sam naprawić auto(też z gazem)żeby było taniej i potem żałował.Ja osobiście też nie naprawiam sobie np lodówek czy telewizorów,bo się na tym nie znam i mogło by to narobić bigosu,a nie chcę uczyć się na błędach jak wspomniany gość,bo to nic przyjemnego i jest o wiele droższe.Forum jest po to aby sobie pomagać,ale w ramach zdrowego rozsądku.
    Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    06 listopad 2008
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    314
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16v
    Niby tak, ale z drugiej strony da to jakiś pogląd na sprawę. Może się okazać, że wymieni jedną część, drugą i okaże się, że coś innego ponosi winę, a to powinno już wyjść. Może ktoś w okolicy ma w posiadaniu komputer, to by się dogadali, zawsze można kombinować.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2009
    Skąd
    jastrzębie zdrój
    Postów
    16
    Auto
    fiat cinquecento
    Witam ponownie. Wczoraj byłem u mechanika i ustalił że to pompa paliwa nawaliła, nie daje cisnienia. Więc kupię pompę, ale nie chciałbym dawac do mechanika na wymiane bo 100 za wymiane to mnie nie kręci. Prosze o bardzo szczegółowe instrukcje jak krok po kroku wymienić ta pompe elektryczną, biorąc pod uwage że mam inslacje gazową i butle w kole zapasowym. Jeżeli uznacie że dla zwyklego goscia , ktory pierwszy raz widzi takie rozwiązanie to troszkę zbyt ryzykowne i może pociagnąc kilka innych kosztów w ramach niewiedzy to tez napiszcie, 100 zł nie majątek - lepiej dać i jeździć. jednakże wolałbym sam naprawić. prosze o odpowiedzi. pozdrawiam.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [ukł. hamulcowy] Pompa Wody plus jakas metalowa rurka przez
    Napisany przez lucky4luck na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 01-07-2009, 20:10
  2. [ukł. zapłonowy] Pompa paliwa
    Napisany przez bastah na forum Uno
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-04-2009, 07:31
  3. [ukł. kierowniczy] pompa wspomagania
    Napisany przez sharp na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-03-2009, 20:50
  4. Pompa paliwa
    Napisany przez ciecieszek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 23-02-2009, 07:11
  5. pompa paliwa!
    Napisany przez egon na forum Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-04-2008, 18:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana pompy paliwa seicento

pompa paliwa cc 900

pompa paliwa fiat cc 900

wymiana pompy paliwa cinquecento 900

pompa paliwa cinquecento 900

wymiana pompy paliwa seicento 900

gdzie jestpompy paliwa w cinquecento

cinquecento 900 pompa paliwa

pompa paliwa fiat seicento 900

pompa paliwa fiat cc

pompa paliwa cinquecento

seicento nie odpala na benzynie

cinquecento pompa paliwaobjawy uszkodzonej pompy paliwa w cc 700seicento pompka paliwauszkodzona pompa paliwa seicentowymiana pompy paliwa cinquecento
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl