Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    31
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998

    Ogólnie kilka pytań odnośnie CC 704 ccm

    Witam Mobilki jak w temacie mam kilka pytań odnośnie Fiata Cinquecento 704. Otóż :

    1. Klakson (a raczej jego brak) - sprawdziłem bezpieczniki wszystkie dobre. Po wciśnięciu klaksonu tego nie ma a przy bezpiecznikach słychać charakterystyczne kliknięcia

    2. Obroty biegu jałowego i na ssaniu - Na ssaniu obroty strasznie skaczą od ok. 1000 do ok 3000 - wskoczą i opadną, wskoczą i opadną i tak ciągle. Gdy silnik się nagrzeje obroty są na tak minimalnym stopniu jakby auto paliło na jeden gar, cały się trzęsie i niekiedy nawet gaśnie.

    4. Gdzie jest filtr oleju bo takowy chcę zmienić a nie wiem gdzie go szukać.

    I to chyba tyle na bieżąco będę pisać pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    co do klaksonu to najpierw sprawdź czy jest on w 100% sprawny przez podłączenie bezpośrednio do niego do niego zasilania np. z akumulatora. Co do obrotów to może trzeba wyregulować gaźnik ewentualnie zapłon.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    31
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał dudu$
    trzeba wyregulować gaźnik ewentualnie zapłon.
    heeh a jak to uczynić

  5. #4
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    niby jestem po samochodówce ale nigdy tego nie robiłem zapłon ustawia się za pomocą jakiś znaków na kole zamachowym i przy pomocy specjalnej lampy a gaźnik poprzez kręcenie odpowiednimi śrubkami .Najlepiej podjedz do mechanika i niech ci te dwie rzeczy sprawdzi

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2011
    Skąd
    zabrze
    Postów
    1
    Auto
    cinquecento 700
    zapłon w cc 700 jest elektroniczny,także nie ma potrzeby jego regulacji,natomiast co do gażnika najlepiej podjechać do magika który ma pojęcie o tych sprawach bo możesz sobie tylko pogorszyć obecną sytuację...jeżeli masz gażnik FOS lub WEBER to pół biedy gorzej jeżeli jest to AISAN...nawet w ASO mają z nim nie lada przygody...
    filtr oleju znajduje się na samym dole po lewej stronie silnika.
    "depeche mode"

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    31
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    no mam właśnie Weber-a a kurczę na zimnym silniku jest to nielada wyzwanie go odpalić bo praktycznie ok 5 minut (na pełnym ssaniu) kręcę i nic i nawet nie drgnie czego to może być przyczyna?

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2011
    Skąd
    Poznań
    Postów
    85
    Auto
    Cinquecento 1.2 16V
    Najlepiej podjechać do ASO niech wyregulują, koszta duże raczej to nie są. Ja jak miałem Aisana to koszt było 74zł + Vat, więc Weber czy tam Fos jest chyba ciut tańszy! Tak w ogóle to sprawdź wszystkie wężyki czy nie są uszkodzone, kable WN, świece.

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2011
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    232
    Auto
    Bravo 1,6 SX
    podpinam się pod temat. Mam problem z kontrolką ładowania akumulatora w CC 700. Zapala się gdy auto jest na niskich obrotach. Przy wysokich gaśnie i jest wszystko OK. Kiepski ze mnie mechanik a jeszcze gorszy elektryk. Jednakże podejrzewam dogorywanie alternatora.

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Albo alternator albo któraś dioda strzeliła albo stabilizator napięcia.. W każdym razie dobrze kombinujesz - coś z alternatorem się dzieje..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    miernik w rękę i sprawdź jakie ładowanie daje alternator na biegu jałowym. Powinno być miedzy 13,80v a 14,40v. Jak jest większe lub mniejsze to regulator napięcia do wymiany lub diody prostownicze.

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2009
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    35
    Postów
    93
    Auto
    Fiat Seicento 0.9 + Gaz
    Albo sprawdź naciąg paska klinowego może ci się ślizga na niskich obrotach, potem sprawdziłbym szczotki w alternatorze, a potem hmm regulator napięcia poprzez zmierzenie napięcia tak jak napisał dudu$.
    Człowiek uczy sie przez całe życie, a i tak umiera głupi.


 

Podobne tematy

  1. Kilka problemów z moją nową Mareą
    Napisany przez wojo985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 31-07-2013, 07:00
  2. Parę pytań o fotelach...
    Napisany przez MiKuŚ na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 16-03-2010, 01:11
  3. Marea 97' ELX - kilka pytan
    Napisany przez scorcher na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 11-04-2009, 08:35
  4. kilka pytań
    Napisany przez ksx na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 21-11-2008, 16:15
  5. Parę pytań dotyczących ksenonów:)
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 24-10-2008, 18:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

cc704

cc 704

czy fiat cinquecento 700 ma filtr oleju

cc 704 -oferty

fiat cc 704

jak wymienic pasek alternatora w cc704

jak wymienic olej w cc 700

gdzie klakson w fiat cinquecento 700gdzie znajduje sie regulator napiecia fiat cinquecentoszczotki alternator fiat cc 700czasami zapala sie kontrolka od oleju fiat cc 700 prz niskich obrotachjak zalozyc pasek do alternatora cc 700regulacja gaznika polskiego cinquecento 704pasek klinowy cinquecento 700gdzie szukac alternatora w ccwymiana oleju w cinquecento 700cinquecento 700 gdzie filtr olejugdzie znajduje sie filtr oleju w cinquecentofiat cinqucento 704 alternator
http://www.iparts.pl