Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 23 z 23
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Końskie
    Wiek
    24
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Ducato 2.5D
    Rocznik
    1996
    Witam ponownie , pojawił się mały problem w moim cieniasku po przekroczeniu 4 tyś obrotów tak jakby odcina .... tzn dusi się , przerywa. Ma ktoś jakieś pomysły ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Pompa paliwa, filtr - sprawdzałeś już coś?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Końskie
    Wiek
    24
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Ducato 2.5D
    Rocznik
    1996
    Filtr jest nówka , myślisz , że to może być pompa ?

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał szymek_0707 Zobacz post
    myślisz , że to może być pompa ?
    Ciężko tak gdybać.. Można by sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie ew. regulator ciśnienia może też za to odpowiadać.. A może coś zupełnie innego - np. coś z zapłonem.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2011
    Skąd
    Grudziądz
    Wiek
    29
    Postów
    5
    Auto
    Fiat CCS 1.2 16v 4 Gaźniki
    Rocznik
    1995
    remont 1.1 to strata kasy, szczegolnie jak sie ma mozliwosci roboty, trzebabylo dolozyc kilka złotych, wsadzic tam 1.2 8v (albo nawet 16) i wtedy dopero smiga az miło.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2012
    Skąd
    kościan
    Postów
    62
    Auto
    Seicento
    Cytat Napisał supercucumber Zobacz post
    remont 1.1 to strata kasy, szczegolnie jak sie ma mozliwosci roboty, trzebabylo dolozyc kilka złotych, wsadzic tam 1.2 8v (albo nawet 16) i wtedy dopero smiga az miło.
    albo jeśli chcesz żeby tylko ładnie jeździło to polecam turbo do tego 1,1 wsadzić. ustawić doładowanie tak żeby uzyskać około 110-120 km i jest pocisk, spokojnie na tym pojeździsz z dwa lata jak nie więcej (zależy od stylu jazdy i ilości pokonanych kilometrów) jak zacznie dymić albo coś się rozleci. kupujesz sam blok za 200zł i znowu na dwa lata masz spokój a cienias będzie latał jak rakieta . Tak czy siak nie remontuj tego silnika bo to strata kasy i czasu.

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Ale kolega nie pyta o swapa i remonty, tylko o to czemu się nie wkręca powyżej 4 k rpm

    Ja powiem że auto ustawiło się w tryb ekonomiczny, i masz spokojnie jeździć
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Końskie
    Wiek
    24
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Ducato 2.5D
    Rocznik
    1996
    Nie załamuj mnie Pawcio ;p. Jak wszystkim wiadomo ten silnik lubi wysokie obroty , a kaganiec pojawia się dokładnie na 4700obr , dzisiaj nawet próbowałem go bujnąć z górki i nic to nie pomogło. Moje pytanie brzmi , czy winą tego mogą być kable WN? , bo jeszcze ich nie wymieniałem.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Problemy z silnikiem na BP
    Napisany przez rom3o na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 02-06-2012, 23:32
  2. Spalanie oleju Cinquecento 1100 Sporting
    Napisany przez DrMotte na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 11-02-2012, 21:34
  3. Problemy z silnikiem 1.2
    Napisany przez Bajtel na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 08-02-2011, 12:12
  4. cinquecento sporting kupno
    Napisany przez mcperson na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-01-2009, 18:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

cinquecento sporting

cinquecento 1.1 wysokie obroty

cc sporting

pompa oleju cinquecento sportingproblem z zagrzaniem silnika fiat cccinquecento sporting wysokie obrotyfiat cc sporting wysokie obrotyjak wymienic czujnik oleju fiat cinquecento 1.1fiat cc 1.1 sporting silnik bierze olej co zrobicfiat cinquecento sporting 1 1wysokie obroty seicento 1.1 sportingpompa oleju seicento 1.1wytarte pAnewki seicentopompa oleju cinquecento 1.1czujnik oleju fiat ciqucento 1.1olej do silnika cc sportingSeicentoCC Sporting silnik 1 1silnik do cinqecento spotrtingcinquecento sporting czy seicentocinquecento sporting problemsilnik 1100 cinquecentoseicento 1.1 bierze olejfiat cinquecento 1100 za wysokie obroty

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl