Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2010
    Skąd
    Katowice
    Postów
    2
    Auto
    seicento

    10 miesięczny tłumik rdzewieje.

    Witam wszystkich!
    Seicento rok produkcji 2009 październik mam problem z tłumikiem końcowym na łączeniach rdzewieje, samochód jest na gwarancji jednak gwarancja nie obejmuje tłumika. Samochód ma przejechane 4000 km nie ma nawet roku jednak panowie na serwisie nie chcą uznać tej wady.
    Czy mam jakieś szanse by ten tłumik został wymieniony na gwarancji?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    koszt tłumika jest niewielki więc czy jest w ogóle sens z nimi walczyć??
    udaj się może do innego salonu i tam zapytaj ale myślę że może być problem niestety tak już jest że salony spychają wszystko na złe użytkowanie itd

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Tłumiki szybko łapią korozję. To są ogniska korozji czy już poważna korozja? Gdzieś jest nieszczelność?

    Ja widziałem auta 10 letnie z oryginalnymi tłumikami. Korozja na łączach była, ale nie taka, aby coś miało odpaść.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2010
    Skąd
    Katowice
    Postów
    2
    Auto
    seicento
    Mam jeszcze trzyletniego Swifta (50 000tyś km) tam cały układ wydechowy jest ok samochodzik tez chodzi elegancko czego nie mogę powiedzieć o Seicento. Pierwsza awaria to zwarcie w przełączniku ogrzewania tylnej szyby, potem nawaliła pompa paliwowa.
    Następne problemy to wskaźnik poziomu paliwa, nieszczelność baku i znowu wskaźnik ale to już chyba z winy gościa który wymieniał.
    Po tym wszystkim zdecydowano o wymianie całego baku.

    Widać trafiłem na felerny model

    [size=2][ Dodano: 2010-09-09, 11:58 ][/size]
    Cytat Napisał miszko
    Tłumiki szybko łapią korozję. To są ogniska korozji czy już poważna korozja? Gdzieś jest nieszczelność?

    Ja widziałem auta 10 letnie z oryginalnymi tłumikami. Korozja na łączach była, ale nie taka, aby coś miało odpaść.
    Jak narazie to są tylko ogniska korozji.


 

Podobne tematy

  1. Tłumik sportowy
    Napisany przez magnat na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-03-2011, 14:45
  2. Tłumik
    Napisany przez rejczi85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 27-02-2011, 14:33
  3. Tłumik przelotowy zamiast katalizatora
    Napisany przez lucas7911 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 22-09-2010, 20:13
  4. Jaki tłumik końcowy?
    Napisany przez Maro79 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 18-05-2010, 00:16
  5. Brak mocy - czy możliwe że to przez tłumik?
    Napisany przez tulip na forum Uno
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 29-03-2010, 10:29

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

gwarancja na tlumik

rdzewieje tlumik

gwarancja na tlumik fiat

seicento tlumik z cinquecento

tlumik rdzewieje

auto na gwarancji rdzewieje

czemu rdzewieje wydech

http://www.iparts.pl