Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2010
    Skąd
    Katowice
    Postów
    2
    Auto
    seicento

    10 miesięczny tłumik rdzewieje.

    Witam wszystkich!
    Seicento rok produkcji 2009 październik mam problem z tłumikiem końcowym na łączeniach rdzewieje, samochód jest na gwarancji jednak gwarancja nie obejmuje tłumika. Samochód ma przejechane 4000 km nie ma nawet roku jednak panowie na serwisie nie chcą uznać tej wady.
    Czy mam jakieś szanse by ten tłumik został wymieniony na gwarancji?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    koszt tłumika jest niewielki więc czy jest w ogóle sens z nimi walczyć??
    udaj się może do innego salonu i tam zapytaj ale myślę że może być problem niestety tak już jest że salony spychają wszystko na złe użytkowanie itd

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Tłumiki szybko łapią korozję. To są ogniska korozji czy już poważna korozja? Gdzieś jest nieszczelność?

    Ja widziałem auta 10 letnie z oryginalnymi tłumikami. Korozja na łączach była, ale nie taka, aby coś miało odpaść.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2010
    Skąd
    Katowice
    Postów
    2
    Auto
    seicento
    Mam jeszcze trzyletniego Swifta (50 000tyś km) tam cały układ wydechowy jest ok samochodzik tez chodzi elegancko czego nie mogę powiedzieć o Seicento. Pierwsza awaria to zwarcie w przełączniku ogrzewania tylnej szyby, potem nawaliła pompa paliwowa.
    Następne problemy to wskaźnik poziomu paliwa, nieszczelność baku i znowu wskaźnik ale to już chyba z winy gościa który wymieniał.
    Po tym wszystkim zdecydowano o wymianie całego baku.

    Widać trafiłem na felerny model

    [size=2][ Dodano: 2010-09-09, 11:58 ][/size]
    Cytat Napisał miszko
    Tłumiki szybko łapią korozję. To są ogniska korozji czy już poważna korozja? Gdzieś jest nieszczelność?

    Ja widziałem auta 10 letnie z oryginalnymi tłumikami. Korozja na łączach była, ale nie taka, aby coś miało odpaść.
    Jak narazie to są tylko ogniska korozji.


 

Podobne tematy

  1. Tłumik sportowy
    Napisany przez magnat na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-03-2011, 14:45
  2. Tłumik
    Napisany przez rejczi85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 27-02-2011, 14:33
  3. Tłumik przelotowy zamiast katalizatora
    Napisany przez lucas7911 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 22-09-2010, 20:13
  4. Jaki tłumik końcowy?
    Napisany przez Maro79 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 18-05-2010, 00:16
  5. Brak mocy - czy możliwe że to przez tłumik?
    Napisany przez tulip na forum Uno
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 29-03-2010, 10:29

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

gwarancja na tlumik

rdzewieje tlumik

gwarancja na tlumik fiat

seicento tlumik z cinquecento

tlumik rdzewieje

auto na gwarancji rdzewieje

czemu rdzewieje wydech

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl