Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
Like Tree1lubi to!

Temat: Zaparowane szyby - czy to norma w Bravo?  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2015
    Skąd
    Dąbrowa Górnicza
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2008
    Czy po tej operacji szyby nadal parują?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    45
    Postów
    1,116
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Nie. Zero pary na szybach. Po odparowaniu wlacza się "full auto" i nic wiecej nie trzeba robić. Dokladnie tak jak w Cromie.

  4. #18
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,231
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Sprawdziłem jak to wygląda u mnie i klapka tez się zacięta w pozycji zamkniętej
    20151220_152653.jpg
    Próbowałem wyciągnąć aktywator zgodnie z
    http://www.fiatbravoklub.pl/viewtopic.php?f=71&t=7901
    i powiem tak - prze**bane ;/

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    I teraz pytanie do mrozek: ta klapka w pozycji otwartej idzie w górę czy w dół względem tego co jest na moim zdjęciu? Patrząc po śladzie chyba w górę?
    Ostatnio edytowane przez markshall ; 20-12-2015 o 16:18
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  5. #19
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    45
    Postów
    1,116
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Hmm... nie.pamiętam. Na środku masz oś klapki. Naciśnij z jednej strony osi. Wydaje mi się, że tak jak na nią patrzysz to lewa strona w górę, a prawa w dół.

  6. #20
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,231
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał mrozek Zobacz post
    Wydaje mi się, że tak jak na nią patrzysz to lewa strona w górę, a prawa w dół.
    A bo to całość to jest klapka? Myślałem, że tylko ta część po prawo od osi się rusza...
    Nie próbowałem jej naciskać bo dojście jest kiepskie i nie miałem nic na tyle długiego pod ręką ;/
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  7. #21
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    45
    Postów
    1,116
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Wykorzystaj uszczelkę podszybia (guma).

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Wykorzystaj uszczelkę podszybia (guma).

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    40
    Postów
    3
    Auto
    500 1.2, Delta 1.6 multijet
    Obieg permanentnie otwarty
    Do czasu zabrania się ciepłą wiosną za sterowanie, zablokowałem klapkę kawałkiem jakieś twardej pianki - uwaga - żeby nie wpadło do środka po zamontowaniu.

    Klapka otwarta jest pionowo, na zdjęciu Markshalla jest zamknięta. Wystarczy z lewej strony nacisnąć paluchem w dół, prawa idzie wtedy do góry.

    Szyby przestały parować zupełnie, czuć natomiast wszystkie zapachy świata.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 listopad 2017
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    37
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1,9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Witam. Odświeżę trochę temat, miałem podobny problem jak kolega z parującymi szybami w moim Bravo II, wyczytałem o tej klapce, że często lubi się zacinać. Dziś zdemontowałem podszybie i okazało się, że klapka była otwarta ale w ogóle nie reagowała gdy zmieniałem obieg powietrza wew/zew, nie słyszałem też pracy silniczka, zauważyłem jednak że klapka ta porusza się zupełnie swobodnie bez żadnych oporów i podejrzewam, że sam pęd powietrza w kanale może ją zamknąć a innym razem znowu otworzyć. Narazie podparłem ją tak żeby była ciągle w pozycji otwartej, podejrzewam, że ta sama sytuacja z aktywatorem jw. u kolegi, może ma ktoś linka jak się zabrać do wymiany tego?? Mrozek a może Ty odnalazłeś to forum z manualem?? Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez juciu ; 17-01-2018 o 19:14

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2017
    Skąd
    Francja
    Wiek
    40
    Postów
    25
    Auto
    fiat Bravo
    Rocznik
    2008
    Witam. Trzeba kolego zdjąć deskę rozdzielczą. Trochę jest z tym zabawy ale do ogarnięcia. Ja robiłem to na podstawie tego: http://www.pdf-archive.com/2016/03/1...-rozdzielczej-


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. zaparowane szyby
    Napisany przez januszd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 29-12-2015, 20:46
  2. [szyby] Nawiew, zaparowane szyby, jak jeździć w zimne dni?
    Napisany przez MojePuntoDuzoSpala na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-11-2014, 21:46
  3. Norma spalania paliwa
    Napisany przez Pablo1965 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 06-11-2013, 12:59
  4. Zaparowane szyby
    Napisany przez qqryk na forum Stilo
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 31-12-2012, 14:44
  5. [ogrzewanie] Zaparowane szyby
    Napisany przez igrek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 28-10-2010, 18:51

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

parowanie szyb fiat bravo ii

fiat bravo parowanie szyb

rosiejace szyby bravo 2

Bravo 2 wilgotne powietrze

parujace szyby fiat bravo 2

bravo multiair site:fiatklubpolska.pl

fiat bravo 2 paruja szyby

bravo ii wilgoc

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl