Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 24
Like Tree1lubi to!

Temat: zakup M jeta czy T jeta? pomoc :)  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2014
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    36
    Postów
    6
    Auto
    Astra 2
    Rocznik
    2000

    zakup M jeta czy T jeta? pomoc :)

    Witam wszystkich! Z góry pisze że jestem tu nowy mam problem mianowicie z wybraniem modelu Bravo. Na początku chciałem 1.9 jtd 150 km sport ale teraz sie wacham na T-jeta 1.4 150km sport. Powód? maksymalnie robie 10000 km rocznie i lubie czasem jezdzic małe odcinki typu do sklepu itp. 1-3 km prosze o pomoc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    22
    Auto
    Bravo 1,4 90KM
    Rocznik
    2008
    T-jeta 1.4 150km sport.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2014
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    36
    Postów
    6
    Auto
    Astra 2
    Rocznik
    2000
    a jak wygląda spalanie? bo czytałem że w mieście nawet 10l/100 w trasie już troche lepiej? wiem że to zależy dużo też od kierowcy ale chodzi mi przy normalnej jeżdzie

  5. #4
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,757
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    Krótkie trasy benzyna,długie trasy diesel

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2014
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    36
    Postów
    6
    Auto
    Astra 2
    Rocznik
    2000
    też tak myśle i przy tych 10000km rocznie to az takiej dużej różnicy raczej nie odczuje na paliwie. Astra mi bierze średnio 8l/100

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał arco81 Zobacz post
    bo czytałem że w mieście nawet 10l/100
    najlepiej żeby auto miało tryliony koni i paliło 5/100...
    z samego powietrza 150 koni się nie bierze...

    niby diesel tańszy, ale dochodzi eksploatacja... cena wtrysków, cena sprzęgła, w dieslu pewnie jest i DPF, wiec kolejne koszta w przypadku wymiany/wycięcia...

    TB i gaz do tego.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2014
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    36
    Postów
    6
    Auto
    Astra 2
    Rocznik
    2000
    No wiadomo że musi tyle palić. Aż tyle nie jeżdze żeby sie tym tak martwić. A jeśli chodzi o gaz to nie po to kupuje 150km wersje sport żeby potem jezdził na gazie. Dla mnie to jest śmieszne.

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał arco81 Zobacz post
    A jeśli chodzi o gaz to nie po to kupuje 150km wersje sport żeby potem jezdził na gazie
    sorry,zawsze myślałem, że gaz montuje się żeby taniej jeździć... wiadomo są auta do których nie wypada montować lpg jak np m power, amg, brabus, mustang super snake, mustang saleen... ale do bravo bo wersja sport... no proszę Cię...

    Cytat Napisał arco81 Zobacz post
    No wiadomo że musi tyle palić.
    Dopowiem tyle, że na Torze w Kielce, GP esseesse spaliło 30l/100 gdzie Coupe 20vt spaliło 25/100... cały cza na pełnej kurvie

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    91
    Auto
    Bravo 1.9 sport 180 KM po chipie :)
    Rocznik
    2008
    Przy przebiegu rocznym 10 tys. km to niema się co zastanawiać...brać benzynę i już. Benzynkę nawet łatwiej kupić mniejsze przebiegi itd...

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2014
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    36
    Postów
    6
    Auto
    Astra 2
    Rocznik
    2000
    Może napisze troszke jaśniej. Dla mnie nie jeżdząc zbytnio dużo zużycie paliwa w Facie 150km jest do zaakceptowania dlatego nie ma sensu zakładac jeszcze gaz. Jakby dla mnie to był priorytet spalanie auta to bym sobie kupił fiata 90 km lub diesla. Wiec uważam że to jest śmieszne kupując wersje sportową od razu myśli sie o gazie. Jak kogoś nie stac na benzyne to niech sobie kupi seicento i na pewno zaoszczędzi

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2013
    Skąd
    Argenteuil
    Postów
    17
    Auto
    Bravo 1.4 Tjet 150KM
    Rocznik
    2007
    A może ktoś lubi mocno i tanio
    Ja mam wlasnie 150 koni i gaz polowe tanszy od benzynki

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2013
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    16
    Auto
    fiat Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    01.2007
    Nie musi mieć DPF zależy od wersji silnika ja mam jtdm 150 km diesla i nie mam DPF

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    167
    Auto
    Bravo II 1.4 16v 90kM
    hmm,to że 90kM to nie znaczy że będzie palił mało bo mam taki i teraz przy mrozie pali w mieście 9 lit.w trasie w lato wychodziło między 6,5 a 7,5 z obciążeniem średnim i z klimą.do porównania poprzednie auto marea weekend 2.0-20v w mieście 10-11 lit,a w trasie przy dużym obciążeniu z trzema rowerami na dachu i klimą przy spokojnej jeździe 7,5 lit.
    bravo 1.4 sc 1,1 doblo 1,2 marea 2,0 bravo II 1.4 16v

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    23
    Auto
    Bravo II 2.0 MJ 165 KM
    Rocznik
    2009
    Mój 2.0 MJ w jeździe miejskiej po Warszawie pali do 8 litrów. Trasa do 6 l, a 165 KM i 360 NM, naprawdę daje frajdę z jazdy jak na auto kompaktowe )).. Kupiłem Bravo mające 120 tys przebiegu, ja sam przejechałem nim dopiero 10 tys. Km ale żadnych mankamentów nie stwierdzam... Staram się jedynie tankować na dobrych stacjach zwłaszcza w okresie zimowym np Shell i paliwo Diesel Gold. Nawet przy - 16 odpala z "pierwszego".

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    33
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1.4 T-Jet 150 KM
    Rocznik
    2009
    Witam. Miałem ten sam dylemat. Od kilku tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Fiata Bravo 1.4 T-Jet 150 KM. Byłem w pełni świadomy że benzyna nie będzie mi palić 6-8 l tylko raczej 8-12 l ale przy rocznym przebiegu około 10 tyś. w większości w mieście jest to moim zdaniem kwestia drugorzędna. Kolega ma 1.9 M-Jet 120 KM i też jest zadowolony. Dużo zależy od tego kto co lubi. Pozdrawiam i życzę udanego zakupu.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. zakup cromy wielkopolska prośba o pomoc
    Napisany przez wysoki na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-04-2013, 07:46
  2. Zakup Punto II - Proszę o pomoc
    Napisany przez Rick na forum Punto II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 03-08-2012, 17:43
  3. Prośba o zakup części
    Napisany przez seth na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 13-07-2012, 15:54
  4. Zakup Silo 1,9 JTD - proszę o pomoc.
    Napisany przez Mr_Hide na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-06-2012, 08:25
  5. Symbol silnika T-jeta 120 km i 150 km
    Napisany przez mefisto na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 15-04-2009, 22:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana sprzegla w bravo 2 mjet 12( koni

t jet czy jtd

fiat bravo 1.9 150 cv vs 2.0 165

bravo 1 4 t czy 1.9 multijet

bravo t jet czy jtd

fiat bravo 1.9 150 vs 1.4 150

fiat bravo 1.9 jtd czy 1.4 t-jet

bravo jtd czy t jet

t-jet 150 vs mjet 150

bravo 1.4 t-jet exploatacja

wymiana sprzegla w bravo 2 m-jet 12( koni

fiat bravo 2 1.9 jtd czy 1.4 t-jet

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl