Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 maj 2009
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    22
    Auto
    Nuova Bravo 1.6MJTD

    [ukł. chłodzenia] Położenie wskaźnika temperatury silnika

    Panowie zwracam się z pytaniem do posiadaczy nowego Bravo z silnikiem diesla.A mianowicie chodzi mi o położenie wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej na desce rozdzielczej po rozgrzaniu silnika.
    U mnie jest lekko za połową,a wydaje mi się że powinna być na środku.
    A jak jest w Waszych dieslachMartwi mnie jeszcze to że jak włączy mi się wentylator silnika(ostatnio na postoju) to chodził prawie 5 minut i się nie wyłączył.Dopiero jak wyłączyłem silnik to przestał się kręcić.Coś mi się to nie podoba
    Fiat Bravo 1.6 MJTD 120KM z DPF



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpacie
    Postów
    117
    Auto
    Tipo + Bravo
    Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
    Nuova Bravo 1.9 16v [color=red]mj[/color] 190KM Sport

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 czerwiec 2009
    Skąd
    Kraków
    Postów
    1
    Auto
    NB mjet1.6 120KM
    Tak ma byc. Przynajmniej u mnie tak jest. Wentylator może się włączać w przypadku wypalania cząstek stałych z filtra. U mnie zdarza się to częściej gdy duzo jazd w korkach.
    Pozdrawiam
    NB Mjet 1.6 120 KM

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2009
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    15
    Auto
    Fiat Bravo Sport 2,0 Multijet 16v z DPF 165KM
    hmmm u mnie po nagrzaniu jeszcze nie przekroczylo polowy. jezdze nia od marca i przebiegu mam dopiero 6t.km
    mozliwe ze szwankuje jakis czyjnik badz zasyfiles (zakleiles brudem - martwe komary i inne muszki ) chlodnice ...
    czarny slaski masakrator ....

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 maj 2009
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    22
    Auto
    Nuova Bravo 1.6MJTD
    Być może jakiś czujnik,bo muszki na chłodnicy to raczej nie
    Zauważyłem to zaraz po odebraniu samochodu z salonu-czyli prawie zerowy przebieg,a po drugie to jak otworzyłem maskę aby tam zerknąć to przed chłodnicą wody jest chłodnica klimatyzacji,czyli ewentualne owady zatrzymują się ale na chłodnicy klimatyzacji
    Fiat Bravo 1.6 MJTD 120KM z DPF

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2009
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    15
    Auto
    Fiat Bravo Sport 2,0 Multijet 16v z DPF 165KM
    skoro jest jeszcze na gwarancji to lepiej jechac z tym do serwisu
    czarny slaski masakrator ....

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 maj 2009
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    22
    Auto
    Nuova Bravo 1.6MJTD
    Panowie byłem w serwisie .Zrobili diagnostkę i wszystko jest podobno ok.
    Mimo to jednak nie daję wiary mechanikom w serwisie.
    Pierwszy raz spotykam się z czymś takim(tak jest w w moim samochodzie) żeby przy wysokich temp.powietrza wentylator chłodnicy się włączał i chodził na drugim biegu bez przerwy nawet 5 minut po czym się wyłączał.
    Jak na mój gust to kręci się zbyt długo.Miałem już kilka aut ale w żadnym wcześniej nie zauważyłem czegoś takiego.
    Hmm...ciekawe czy u Was też jest podobnie.Pewnie nawet nie zwróciliście na to uwagi
    Fiat Bravo 1.6 MJTD 120KM z DPF

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał Pawulon1973
    żeby przy wysokich temp.powietrza wentylator chłodnicy się włączał i chodził na drugim biegu bez przerwy nawet 5 minut po czym się wyłączał.
    Jak na mój gust to kręci się zbyt długo
    Kolega pewno klime ma i jej używa, a wtedy wentylatory goniął żeby skraplacz schłodzić a nie chłodnicę.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 maj 2009
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    22
    Auto
    Nuova Bravo 1.6MJTD
    A właśnie że nie.Klima jest wyłączona.A wentylator jak sie dzisiaj włączył to chodził prawie 10 minut bez przerwy i to na drugim biegu.Co dziwne i co mnie zastanawia to to że jak się wyłączył to chłodnica i węże były prawie zimne a wskaźnik temperatury na zestawie wskaźników ani drgnął.Tzn.był nawet lekko za połową.
    Hmm....a serwis twierdzi że wszystko jest ok Chyba trzeba będzie zmienić serwis
    Fiat Bravo 1.6 MJTD 120KM z DPF

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    W takim razie może być uszkodzony czujnik temperatury sterujący pracą wentylatorów, nie wiem czy u ciebie jest na chłodnicy czy na termostacie bo 1,6 jeszcze nie oglądałem.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 maj 2009
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    22
    Auto
    Nuova Bravo 1.6MJTD
    Hmm...no właśnie.W piątek wymiemili mi czujnik temperatury-znajduje się podobno w termostacie-zrobili testy(na postoju) i stwierdzili że jest wszystko ok.Pojechałem wczoraj na wycieczkę Zrobiłem może ok 25 km.Zatrzymałem się(silnika nie gasiłem) otwieram drzwi i co słyszę?Wentylator chodzi sobie na drugim biegu aż miło.Nadmienię że klima nie była włączana.Stoję czekam aż się wyłączy.No i się wyłączył po sześciu minutach

    W sumie to tak sobie myślę że lepiej jest że on chodzi tak długo bo co by było gdyby chodził za krótko?Albo wogóle się nie włączał?Wtedy byłby dopiero kłopot.
    Fiat Bravo 1.6 MJTD 120KM z DPF

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    No ale mimo wszystko nie powinien działać tak dlugo ... chociaż wszystko zależy od umiejscowienia czujnika ... bo może obieg być tak zrobiony że dość długo trwa zanim ochłodzona ciecz dotrze do czujnika i ten wyłączy wentylator.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 maj 2009
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    22
    Auto
    Nuova Bravo 1.6MJTD
    Myślę że u mnie może być coś nie tak z chłodnicą.Ponieważ po prawej stronie(stojąc przed autem)tam gdzie jest wentylator jest gorąca(co dziwne)a po lewej stronie obok wentylatora jest dosłownie letnia-co również jest dla mnie trochę dziwne.Zawsze myślałem że chłodnica powinna być na całej powierzchni w jednakowej temperaturze,a jeśli nawet nie to może chłobniejsza w miejscu gdzie jest wentylator a nie obok.
    Co o tym sądzicie?
    Fiat Bravo 1.6 MJTD 120KM z DPF

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Ja sądze że szukasz sobie problemów, dopóki trzyma temperaturę tak jak powinno to nie kombinuj, a jak się coś wysra to masz od tego gwarancję.


 

Podobne tematy

  1. [zawieszenie] Obniżenie zawieszenia przód
    Napisany przez soul2000 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 14-07-2010, 12:58
  2. brak wskazań temperatury
    Napisany przez bercik1965 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 07-01-2009, 10:11
  3. Wskaźnik paliwa - oszukuje
    Napisany przez KAAZ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 03-10-2008, 19:53
  4. [zawieszenie] Obniżenie zawieszenia i większe felgi.
    Napisany przez garfield1988gse na forum Albea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-09-2008, 15:19
  5. [ukł. chłodzenia] płyn chłodzący
    Napisany przez egon na forum Punto
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 04-04-2008, 13:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czujnik temperatury silnika bravo 2007

w jakiej miejscu powinien byc wskaznik temp wody megane scenic

jaka ma byc tenperatura wody fiat brawa 1.9d

czujnik chlodzenia bravo2

temperatura silnika fiat albea

w jakim polozeniu powinna byc wskazowka temperatury zeby zalonczyl sie wentylator scenic

fiat bravo 2007 temperatura silnika

czujnik temperatury silnika bravo2

czujnik temp wody bravo II

fiat bravo 1.6 przy jakiej temp powinien wlaczyc sie wentylator

temperatura w bravo 2

fiat bravo 2 diesel wskaznik temoperatury

temperatura fiat bravo 1.9 d

Bravo ii wskaznik tempdratury

http://www.iparts.pl