Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 lipiec 2014
    Skąd
    Piła
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2008

    Problem z odpalaniem nie akumulator

    Witam

    Zima wiadomo Diesle mają humory.
    Jednak u mnie bardzo dziwna sytuacja ma miejsce mianowicie:
    W niedzielę odpaliłem samochód bez większych problemów pochodził nawet z 30 min jeździł gdy zakończyłem podroż auto przed domem dosłownie zgasło.
    Podładowałem akumulator próbowałem odpalić ale nic, wczoraj wymieniłem filtr paliwa podładowałem akumulator i też nic kręci ale nie może zapalić. Nie ma żadnego komunikatu na desce rozdzielczej świece grzeje dodatkowo po podłączeniu do komputera nie wykazano żadnych błędów poza odłączonym akumulatorem skasowałem błąd jednak to nie pomogło. Filtr wymieniany w ogrzewanym garażu.

    Może ktoś z forumowiczów miał podobny problem proszę o pomoc.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2013
    Skąd
    Grajewo
    Wiek
    28
    Postów
    51
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    05.2007
    zmień akumulator. Rok temu pisałem o tym samym problemie. Silnik kręci i nie odpala, nawet podpięcie pod kable nic nie da. Jak masz od kogo to przełóż akumulator i spróbuj odpalić.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2009
    Skąd
    W-aw
    Postów
    161
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Może się zapowietrzył, przy wymianie filtra paliwa?
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    33
    Postów
    17
    Auto
    Fiat Punto
    Albo sprawdź ten aku w innym aucie, jeśli masz możliwość. Filtr też może być winny, ale teraz taki "sezon" na akumulatory można powiedzieć.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2014
    Skąd
    DG
    Wiek
    32
    Postów
    167
    Auto
    Panda 1.1 ; TIPO Lounge+business 1.4
    Rocznik
    2004;2016
    Witam, mam problem taki sam z bravo 1.9 8v 120km. zgasł na drodze i koniec. błędów brak, akumulator nowy(tydzień ma), kręci jak głupi, ale nie chce odpalić.
    wymieniony czujnik położenia wału, podmieniona pompa wysokiego ciśnienia, ale dalej nie pali.
    logi z odpalania w załączniku.
    odpinałem przepływkę bo wg.mnie głupieje z temperaturą, ale bez przepływki to samo.
    pozdrawiam i oczekuję propozycji co gadzinie się stało. mnie ręce opadają

    aha, układ nie wygląda na zapowietrzony, sprawdzane przy powrocie z pompy.
    Dołączone pliki Dołączone pliki

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2013
    Skąd
    Dąbrowa Górnicza
    Wiek
    37
    Postów
    7
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2008
    Witam, miałem taki sam problem, skończyło się lawetą (post opisany tutaj: Check engine, brak mocy + inne). Aktualnie po podwójnym czyszczeniu EGR oraz wymianie czujnika ciśnienia paliwa autko jeździ. Jedynie pozostał problem z klekotaniem i nierównymi obrotami na zimnym silniku. Polecam sprawdzić zawór EGR. Może to ten sam problem.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2014
    Skąd
    DG
    Wiek
    32
    Postów
    167
    Auto
    Panda 1.1 ; TIPO Lounge+business 1.4
    Rocznik
    2004;2016
    witam, dziękuję koledze za odpowiedź, EGR czyszczony, i nie stwarza problemów, raczej nie przy odpalaniu tak mi się wydaje, bo co on ma do roboty wtedy? nie ma spalin, bo auto nie odpala
    co do czujnika, jutro prawdopodobnie wymienię na nowy. tylko to mi przyszło do głowy bo nie mam manometru do 1000bar
    Różnica między nami taka, że nie ma żadnych błędów w kompie, i jak zobaczysz w plikach, to ciśnienie pokazuje, a jak odkręci się metalowy przewód wysokiego ciśnienia między pompą, a listwą, to nie leci paliwo. może to pomoże komuś, w odpowiedzi czemu po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia pompa nie ciśnie paliwa? jak komp pokazuje 300-500bar to powinno łapę urwać a tu ledwo co. muszę sprawdzić jeszcze raz czy komputer pokaże ciśnienie na listwie jeśli odkręcę ten metalowy przewód zasilający. jak pokaże a nie będzie ciśnienia to chyba będziemy w domu.
    co do Ciebie kolego to po wymianie egr przeprowadziłbym adaptację, znaczy standardowo ściągam klemę na wieczór i rano odpalam auto aby pracowało do osiągnięcia temperatury 90st. w tym czasie komp powinien od nowa sczytać parametry pracy. w vw tak zawsze było.
    nic, jutro czeka mnie znowu wycieczka do Zabrza i trzeba walczyć dalej
    pozdrawiam i dziękuję a odpowiedź, jak do czegoś dojdę, na pewno powiadomię

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2014
    Skąd
    DG
    Wiek
    32
    Postów
    167
    Auto
    Panda 1.1 ; TIPO Lounge+business 1.4
    Rocznik
    2004;2016
    Witam, póki co problem rozwiązany. czujnik ciśnienia na listwie musiał głupieć, bo teraz po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia przy listwie jest jakieś ciśnienie. akumulator naładowany na full, i rano po całonocnym staniu auto odpaliło od strzała. chodzi ładnie pięknie i nie narzeka okazuje się że stary czujnik dawał głupoty i otwierał zawór upustowy, nie było ciśnienia, nie chciał odpalić.
    pozdrawiam


 

Podobne tematy

  1. problem z odpalaniem
    Napisany przez JohnyCash na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-04-2014, 14:36
  2. Problem z odpalaniem.
    Napisany przez wojtekzch na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 09-02-2012, 21:35
  3. Problem z odpalaniem
    Napisany przez boas43 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 09-01-2012, 17:51
  4. problem z odpalaniem
    Napisany przez kris072 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 17-12-2011, 14:28
  5. Problem z odpalaniem
    Napisany przez gopher na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 28-12-2010, 15:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl