Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2012
    Skąd
    Ocieszyn
    Wiek
    34
    Postów
    2
    Auto
    bravo multijet diesel 150KM

    Kontorlka silnika po zakopaniu w błocie

    Witam,

    jestem nowym użytkownikiem Fiata BRavo 2007 r z motorem 1.9 150KM.
    Po ostatniej (krótkiej) zimie, podczas rozkopów zakopałem się w blocie. Koła ugrzęzły do połowy, jednak nie dotknąłem silnikiem gleby. Podczas gdy usiłowałem wyjechać zaświeciła się kontorlka silnika. Uruchomiłem silnik ponownie i zgasła. Po kilku dniach zaświeciła się ponownie i już kilka dni świeci.
    Dałem mu troszkę w rurę przy wyjeżdżaniu z tego błota, ale nie tak, by coś uszkodzić. Dodam jeszcze, że cały czas usiłowałem wyjechać tyłem.

    Kto ma pomysł, co może być za przyczyna tego błędu? Nie mam dniagnozy. Silnik śmiga jak nowy, żadnej redukcji mocy itp.

    Z góry dzięki za pomoc!!!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No niestety - podjechać na kompa bo z fusów to nikt nie wywróży..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    231
    Auto
    Peugeot 206
    stawiam na EGR

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A tak w ogóle temat przeniosłem do odpowiedniego działu..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    to nie egr bo by byl spadek mocy, do 2 tyś obrotów miałbyś muła.
    ja bym zdjął klemę odczekał i ja podłączył. bravo czasem ma kaprysy. mój czasami wyłącza asr jak jade pod górę i po powiedzmy 5 km jest wszystko ok. może błota nabrałeś do wydechu jak cofałeś i go przydusiło trochę i stąd ten błąd

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2012
    Skąd
    Ocieszyn
    Wiek
    34
    Postów
    2
    Auto
    bravo multijet diesel 150KM
    Po podłączeniu kompa okazało się, że NISKIE NAPIĘCIE NA EGR. Wymiana, czy jest na to jakaś metoda? Moc tnie do 2000 obrotów.
    Ostatnio edytowane przez blazii ; 28-03-2012 o 16:05

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    zaślep egr lub spróbuj go wyczyścić i powinno pomóc


 

Podobne tematy

  1. Seicento 1.1 świeci kontorlka wtrysku
    Napisany przez bobulo na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 24-07-2017, 17:59
  2. [osprzęt silnika] drgania silnika przy ruszaniu...
    Napisany przez DidExit na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 28-05-2015, 21:54
  3. Fiat Brava 1.6 16V - Problem z pracą silnika po nagrzaniu silnika
    Napisany przez Virusek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 20-03-2012, 12:14
  4. [osprzęt silnika] Wysokie wskazania temperatury silnika - co
    Napisany przez satanek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 21-03-2010, 10:35
  5. [osprzęt silnika] problem z uruchomieniem silnika seicento 9
    Napisany przez sgotowy na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-10-2009, 19:50

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

silnik w blocie

zakopanie sie w blocie

http://www.iparts.pl