Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 19
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2012
    Skąd
    Wawa
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Bravo Sport

    Klapka od obiegu wew/zew

    Mam problem z parującymi szybami ( chociaż to może moja paranoja ). Naczytałem się sporo i znam chyba wszystkie powody parowania szyb. Mniejsza o większość. Na tą chwile chciałbym sprawdzić czy działa mi klapka, która zamyka obieg. Słysze działanie siłownika, wciśniecie przycisku na panelu powoduje, że na obiegu otwartym jest mocniejszy strumień powietrza niż na zamkniętym, ale chciałbym zobaczyć czy faktycznie klapka działa a za cholere nie wiem gdzie ona jest. Wyciągałem filtr, bo gdzieś wyczytałem, że klapka jest za filtrem ale ja jej nie widze .... jedyny element jaki widze, że się rusza, jest białe ramie, gdy przekręca się kluczyk w stacyjce. Może własnie to, że nie widze, żeby się coś ruszało + fakt, że nie widze otworu, może znaczyć, że mam zablokowaną klapkę na obiegu wewnętrznym? Bardzo proszę o pomoc w zlokalizowaniu tej nieszczęsnej klapki ( acha, klima automatyczna dwustrefowa ).


    P.S. Czy dałoby sie nawiewami odparować szybę na obiegu wewnętrznym?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    kolego klapkę tą masz na pewno od strony kierowcy - trzeba zanurkować pod pedały

    co do odparowania szyb to proponuję włączać klimę - efekt murowany

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    podłącz się pod fesa i odwiedź mój temat odnośnie podobnego problemu. Ja tam zaraz umieszczę rysunek który nakreśli problem z naszymi braviszonami.

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    podłącz się pod fesa i odwiedź mój temat odnośnie podobnego problemu. Ja tam zaraz umieszczę rysunek który nakreśli problem z naszymi braviszonami.
    możesz wkleić odnośnik do twojego tematu

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2012
    Skąd
    Wawa
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Bravo Sport
    Cytat Napisał jaro190 Zobacz post
    kolego klapkę tą masz na pewno od strony kierowcy - trzeba zanurkować pod pedały

    co do odparowania szyb to proponuję włączać klimę - efekt murowany
    Jaro klapka jest w podszybiu, na samym środku. Rozebralem podszybie i klapka jest w pozycji zamkniętej i stąd parowanie szyb. Koszt usunięcie usterki wyceniono mi na 870 zł ( koszt demontażu deski, żeby dostać sie do mechanizmu ).


    Cytat Napisał jaro190 Zobacz post
    możesz wkleić odnośnik do twojego tematu
    Też bym chetnie zajrzal.

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    pewnie aktywator padł - najgorsze że właśnie ten do którego jest najgorsze dojście , w stilo jest tak samo, trzeba mieć małe rączki aby odkręcić wkręty
    odnośnie klapki to w stilo jest też jedna na podszybiu a druga tak jak pisałem - 2 zasilane tym samym aktywatorem

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Błąd B1901
    Ja zapewne będę próbował coś sam zdziałać. Ściągnięcie deski nie jest podobno ciężkie a siłownik kosztuje 120 zł/sztuka

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ściąganie deski może i b. ciężki nie jest ale trochę zabawy przy tym jest bo pół środka trzeba wykręcić, pamiętać gdzie jakie śrubki itp Współczuję trochę..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    No i dodać trzeba o ostrożności żeby zaczepów nie połamać a pamiętajmy że jest zimno i plastik jest bardziej sztywny. Trzeba zabrać się do tego powoli i dlatego mam nadzieję że mi uda się jakoś zdjąć osłonę tunelu od strony nóg kierowcy i jakoś się dostanę do swojego siłownika. A i jeszcze jedna mina, u mnie na belce pod deską lata śrubka i dziwnie stuka więc jak jej nie zlokalizuje po wyjęciu schowka to i tak deske trzeba będzie ściągać

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2012
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    42
    Postów
    3
    Auto
    Bravo 1.9 MultiJet

    Klapka recyrkulacji powietrza

    Witam

    A ja mam Panowie do Was pytanie czy jest możliwość zablokowania tej klapki w pozycji otwartej ?, mi zaproponowano wymianę w ASO w Krośnie w cenie 150zł siłownik recyrkulacji + 350zł robocizna , czyli stosunkowo niedrogo (do cen jakie znalazłem na forach), ale i tak wolał bym troszkę odwlec tą naprawę.

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Pogadaj z seth bo on zdaje się tą klapką (albo inną) zajmował na dniach..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    KawuLFC w stopce u mnie masz link do bloga a jak nie to proszę Fiat Bravo II 1.9 MultiJet 120 KM: Automatyczna klimatyzacja - ciemna strona posiadania tego udogodnienia. poczytaj a może coś się przyda. roboty niby nie dużo i w klimie manualnej pewnie można to inaczej zalatwić ale w automacie tylko tyle zdołałem zdziałać a dwa dni dłubałem na mrozie.

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    niestety na blogu nie ma zdjęcia a z kompa ktoś mi usunął. postaram sie zrobić zdjęcie i wstawię je. cały silniczek jest z lewej strony i widać do gdyż posiada białe koło zębate i nie pociąga żadnej dźwigienki. Ja wsadziłem między to koło a plastik kawałek styropiany z opakowania po TV gdyż mniej się kruszy od takiego styropianu budowlanego.

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2012
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    42
    Postów
    3
    Auto
    Bravo 1.9 MultiJet
    Dzięki za szybką odpowiedź, ale nazwą którą użyłem powtarzając za mechanikiem chyba wprowadziłem Cię w błąd. Rozumie że Ty miałeś problem z kierunkami nawiewu natomiast ja mam z klapką otwierającą lub zamykającą powietrze z zewnątrz. Z tego co wyczytałem wyżej i na innym forum klapka ta znajduje się w podszybiu i tą właśnie klapkę chciałbym otworzyć na razie na stałe.

  16. #15
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    hmm wiesz co ja schematu poszukam może coś znajdę. wydaje mi się że będzie do niej dostęp od lewej. jutro zajrzę jeszcze ale sporo rozbierania cię czeka
    A powiedz mi jeszcze, tobie się na obiegu zamkniętym zacięła??


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Klapka wlewu paliwa
    Napisany przez BART_osz na forum Croma
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post: 27-11-2017, 22:25
  2. Siłownik obiegu powietrza
    Napisany przez pszczola9 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-03-2012, 23:42
  3. Siłownik obiegu powietrza
    Napisany przez pszczola9 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-03-2012, 22:12
  4. Klapka paliwa
    Napisany przez voytec na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-01-2012, 11:26
  5. [ogrzewanie] Silniczek obiegu zamknietego
    Napisany przez crossley na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 13-10-2009, 22:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo klapki od klimatyzacji

klapka obiegu bravo

fiat bravo 2007 a klapka recyrkulacji

obieg zamkniety bravo ii

schemat filtr kabinowy fiat bravo 2

bravo silownik klapek nawiewu

bravo ii obieg wewnetrzny

schemat nawiewu fiat bravo

croma parowanie szyb

klapka obiegu powietrza fiat brava

jak zalozyc klape cyrkulacji powietrza fiat bravo 2

schemat instalacji klimy w croma ii

fiat bravo ii gdzie znalezc klapki od klimatyzacji

wymiana klapki nawiewu brava

klapka nawiewu fiat brava

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl