Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 33
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2014
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    28
    Postów
    21
    Auto
    Bravo 1.9 TD
    Rocznik
    1998
    pompa złom, mam na oku taką sama ale jest od wersji 1,6 mjet 120 km a ja mam 105 ale numery te same, będzie ok ?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    pompa uszkodzona, szukać dobrej z tym samym numerem ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    79
    Auto
    Bravo 1,6 MJTD
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał maciej0227 Zobacz post
    pompa złom, mam na oku taką sama ale jest od wersji 1,6 mjet 120 km a ja mam 105 ale numery te same, będzie ok ?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    pompa uszkodzona, szukać dobrej z tym samym numerem ?
    Sam sobie odpowiedziałeś - jeśli numer jest ten sam, to znalazłeś tę samą część Moim zdaniem brać, jeśli jest dobra.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    eper prawdę Ci powie

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2014
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    28
    Postów
    21
    Auto
    Bravo 1.9 TD
    Rocznik
    1998
    pompa wymieniona - sam robiłem, kręci na plaka pali, paliwo daje na listwę, na 1 i 4 tak nie najgorzej - one nie leją przelewem, 2 i 3 wtrysk od razu po przekręceniu zapłonu leje górą ciurkiem... albo uszkodzone, albo się zawiesiły. Jak się zawiesiły ten co robi odwiesi je ? tego się już nie pytałem :/

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Jak nie urok to sraczka :/

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2014
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    28
    Postów
    21
    Auto
    Bravo 1.9 TD
    Rocznik
    1998
    Koniec końców, poszła pompa wysokiego ciśnienia, została wymieniona, przewody i listwa wyczyszczone benzynką w sprayu i wydmuchane, wtryski przepompowane u pompiarza na 2000 atmosfer (tak coś gadał), autko odpala na dotyk.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    32
    Postów
    171
    Auto
    Stilo 3D 1.9 JTD 140KM
    Rocznik
    2004
    Cześć ja również mam problem z odpaleniem auta jak spadły temperatury, zdarza się że muszę kręcić z 15s. Dzisiaj rano zrobiłem logi i może ktoś zerknąć czy wygląda to ok bo nie wiem czy szukać winy w pompie czy gdzie indziej.

    Wysłane z mojego Chińskiego turbo groszka przy użyciu Tapatalk
    Jest
    Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 140KM
    Były
    Alfa Romeo 156 "Sport"wagon 2.4JTD
    Renault Megane I 1.6 BP+LPG
    Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 115KM
    Renault Laguna I 1.8 BP+LPG

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    413
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Świece Ci grzeją?

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    32
    Postów
    171
    Auto
    Stilo 3D 1.9 JTD 140KM
    Rocznik
    2004
    Sprawdzałem multimetrem ustawionym w na przedzialce 200ohm wszystkie wskazywały 0.04ohm więc chyba są ok.

    Wysłane z mojego Chińskiego turbo groszka przy użyciu Tapatalk
    Jest
    Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 140KM
    Były
    Alfa Romeo 156 "Sport"wagon 2.4JTD
    Renault Megane I 1.6 BP+LPG
    Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 115KM
    Renault Laguna I 1.8 BP+LPG

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Pompa jest okej. Widzę, że masz Mjeta wiec po rozgrzaniu posprawdzaj korekty wtryskiwaczy. Mozliwe, ze którys leje.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    32
    Postów
    171
    Auto
    Stilo 3D 1.9 JTD 140KM
    Rocznik
    2004
    Korekty sprawdziłem w pierwszej kolejności i na ciepłym wyglądają mniej więcej tak.
    temp. 87C
    1C - około 0,32
    2C - około 0,32
    3C - około -0,65
    4C - około 0,02

    Pisze około bo te parametry skaczą w okolicach 0,02. Chyba jeszcze wykręcę świece i zobaczę jak wyglądają fizycznie bo czytałem że zdarza się że grzeje sama końcówka.
    Jest
    Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 140KM
    Były
    Alfa Romeo 156 "Sport"wagon 2.4JTD
    Renault Megane I 1.6 BP+LPG
    Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 115KM
    Renault Laguna I 1.8 BP+LPG

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Korekty równiez okej. układ wtryskowy w bardzo dobrej kondycji. Po rozgrzaniu silnika odpala od tzw strzału?

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    32
    Postów
    171
    Auto
    Stilo 3D 1.9 JTD 140KM
    Rocznik
    2004
    Nawet nie musi być rozgrzany, wystarczy że odpali i mogę go od razu zgasić i już pali od strzała, postoi z 5h w temp. około 0 i znowu trochę musi kręcić :/
    Tak jak by się zapowiedział. Dodam że miałem ostatnio problem z termostatem i dopiero co go wymieniłem i tak się teraz zastanawiam czy jak jeździłem na niedogrzanym silniku to się jakiś nagar nie zebrał na świecach i teraz niby grzeją ale ciepło nie przechodzi przez syf.

    Wysłane z mojego Chińskiego turbo groszka przy użyciu Tapatalk
    Jest
    Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 140KM
    Były
    Alfa Romeo 156 "Sport"wagon 2.4JTD
    Renault Megane I 1.6 BP+LPG
    Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 115KM
    Renault Laguna I 1.8 BP+LPG

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    No to świece do wymiany.

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    163
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Mam cos podobnego! Ale to jest tak ze po 8h postoju w zerowych ujemnych temp. auto odpala praktycznie normalnie i wlasnie np po 4h postoju musze dluzej kreciec. Ogolnie mam wrazenie ze po tych 4h swiece zbyt krotko grzeja. Wiem ze te swiece nagrzewaja sie proporcjonalnie ale to wyglada wtedy tak jakby na zewnatrz bylo ze 20 stopni. Prawdoppdobne w najblizszy piatek w koncu dostane wtyczke do kompa i moze powiem cos konretniej jak moje auto widzi ten problem i czy wogole go widzi.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    413
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Na swiece uważaj przy wykrecaniu, bo może zostać urwane.
    Problem możesz mieć także z czujnikiem temperatury lub niestety z brakiem kompresji.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kręci i nie odpala Bravo 1.6 16v 103KM
    Napisany przez bravo19 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-09-2015, 16:09
  2. Bravo 1.4 12v '95 Odpala tylko na zaciąg, rozrusznik kręci
    Napisany przez Luckey13 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 25-03-2014, 14:38
  3. Regulator ciśnienia na listwie wtryskowej - gdzie to dostać?!
    Napisany przez Zokolic na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-12-2013, 19:23
  4. Bravo 1.9 JTD kręci i nie odpala.
    Napisany przez ziomen na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 24-01-2013, 18:20
  5. Fiat bravo kręci ale nie zawsze odpala
    Napisany przez grzechot80 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 14-11-2012, 12:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

alfa 1.9 jtd brak cisnienia paliwa

fiat 1.9 multijet cisnienie lostwy

multijet jakie cisnienie na listwie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl