Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19
  1. #16
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    983
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Przewody hamulcowe korodują, ale żeby były "do wymiany" auto musi u nas przejechać 150-200k km. Wcześniej raczej nie, ewentualnie jedna czy dwie rurki (różne w różnych modelach, ale to uszkodzenie typowe i powtarzalne).
    W topielcu polecą wszystkie na raz, albo prawie wszystkie.

    Jak sprawdzić?
    Łatwo nie jest, ale pare powodzi (dużych) było w ostatnich latach i sporo takiego złomu widziałem. Generalnie w aucie robionym "na handel" nic z wierzchu ani w kabinie nie zobaczycie - handlarze mają niezłego skilla
    Są pewne miejsca gdzie nie opłaca się robić płukania czy innych czynności. Bo wiadomo że od dołu myje się karcherem i pryska "barankiem" ... albo i nie pryska, zależy jak wygląda po umyciu. Boczki tapicerki też mogli zdejmować, ba! cała tapicerka i plastiki mogą być z innego auta (czasem sprawdzając VIN dowiemy się jaka była org. tapicerka i będzie różnica).
    Nie myje się wiązek kabli, a woda (właściwie muł) włazi do środka - można zobaczyć jak wygląda jedna czy druga wiązka po zdjęciu osłonki. W nowszych samochodach wiązki są szczelne (jeszcze), może nie być śladów zalania.
    Przeważnie nie myje się błotników od wewnątrz (za plastikowymi nadkolami), normalnie te miejsca są zachlapane albo tylko przykurzone a nie pokryte szlamem (po powodzi będzie wyraźny ślad "dotąd było zalane").
    Nie myje się progów i profili podwozia. Z tym że tam zajrzeć to raczej kamerką, lepsze warsztaty mają. Normalnie będzie prawie czysto (albo trochę rdzy), po powodzi widać szlam.
    Zbiornik paliwa normalnie jest od góry zabrudzony, w aucie po powodzi może być równo "zamalowany" osadem.
    Drzwi od wewnątrz mogli wymyć, ale może komuś się nie chciało.

    Najpewniejsza jest inspekcja przy użyciu kamery progów / słupków i profili podwozia (sanki, tylna belka). Ktoś mógł wpaść na pomysł zachlapania błota np. Fluidolem, ale to też będzie widać.
    Często nie wymieniają pasów bezpieczeństwa, a ich mechanizm koroduje szybko (normalnie nie tam ani śladu rdzy).
    Mniej więcej tyle. Na pewno da się "odpicować" wóz po zalaniu tek że nie da się wyłapać pewnych rzeczy przy pobieżnym sprawdzeniu, ale mając czas i warsztat zawsze dowiesz się prawdy.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    133
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    Twoja pewność iż auto zostało zalane bez oględzin tylko insynuacje z tego co piszę wydają się być bezsensowne, może chcesz zabłysnąć wiedzą albo sam tak "odpicowyjesz auta" i gonisz dalej ? W moim wcześniejszym aucie jakim był Ford Mondeo też wymieniałem kable całość bo po co kawałki jak za miesiąc lub dwa poleci inna strona nie prawda ?

    Nie jestem przekonany co do twojej wiedzy i tyle na ten temat
    [COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]

  4. #18
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    983
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Taxus Zobacz post
    Twoja pewność iż auto zostało zalane bez oględzin tylko insynuacje z tego co piszę wydają się być bezsensowne, może chcesz zabłysnąć wiedzą albo sam tak "odpicowyjesz auta" i gonisz dalej ?
    Rozumiem, nie sprawdziłeś ale wiesz że auto nie było zalane.

    Insynuacje to jest ten tekst:
    Cytat Napisał Taxus Zobacz post
    sam tak "odpicowyjesz auta" i gonisz dalej
    Jakieś dowody? świadkowie? coś poza chęcią obrażania mnie?



    W moim wcześniejszym aucie jakim był Ford Mondeo też wymieniałem kable całość bo po co kawałki jak za miesiąc lub dwa poleci inna strona nie prawda ?
    Nie widzę związku z tematem.

    Nie jestem przekonany co do twojej wiedzy i tyle na ten temat
    Mnie to rybka. Twój samochód, twój problem.

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    ata - daj spokój bo faktycznie temat niepotrzebie zszedł na zalańca a przecież nie o tym był.. Nikt nikogo nie obraża przecież

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Klekoczący zimny silnik seicento 1.1
    Napisany przez paawweelleek na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-04-2012, 23:01
  2. [silnik] Delikatne stukanie kiedy silnik jest zimny.
    Napisany przez draco1984 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 30-04-2011, 00:38
  3. Po wjechaniu w dziure samochód stracił moc i trzęsie silnik
    Napisany przez mlody45 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 31-03-2010, 16:51
  4. [silnik] Trzęsie, rzuca autem na zimnym...
    Napisany przez kiuba_k na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 27-09-2009, 20:41
  5. zimny silnik cyka
    Napisany przez Tomek1 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-06-2009, 15:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana kolyski fiat punto

wymiana poduszki bravo 1.8

marea zimny silnik

silnik do brawy ile kosztuje

wymiana przedniej belki fiat brava

wymiana sanek brava marea

ile kosztuje wymiana sanek silnika

kolyska fiat brawa 1 2

sanki fiat brava

marea na zimnym

wymiana sanek brava

wymiana sanek cena

wymiana sanek fiat brava

wymiana sanek fiat brava bravo

wymiana sanek

koszt wymiany kolyski przedniej belki

co to sanki w aucie

nierozgrzany samochod trzesie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl