Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 19
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    133
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1999

    Zimny silnik ( trzęsie ) - wymiana kołyski.

    Mam pytanie czy ktoś wymieniał kołyskę w swoim aucie ?
    Na zimnym silniku strasznie trzęsie autem jakby silnik miałby wyskoczyć.
    Do wymiany trzeba wyciągać silnik ? Kto się orientuje jakie koszta kołyski i robocizny ?
    [COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jakiej kołyski? Koła zamachowego?

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    133
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    Nie wiem jak to opisać ale to jest rama która podtrzymuje silnik , zawieszenie ...
    [COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Sanki pewnie, nie nie musisz zwalać silnika, musisz go tylko na czymś podtrzymać i możesz zwalać. Jak będziesz zwalał to wymień tuleje na stabilizatorze od razu.

    Czemu podejrzewasz sanki?
    Bardziej stawiam na poduszki silniki.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    133
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    Być może i sanki ale jeśli nie trzeba będzie wyciągać silnika to sporo gotówki zostanie w portfelu ( "sanki" mam do wymiany po tym jak mi mechanik pokazał sztuczkę ze śrubokrętem ;p ). Poduszka pewnie też ma swój udział.
    [COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Jak to sztuczka ze śrubokrętem?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    133
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    Zaprosił mnie pod auto gdy robili z przewodami hamulcowymi i jednym mocniejszym uderzeniem przebił się przez stal taki chwyt marketingowy ;p
    [COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    29
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Cytat Napisał Taxus Zobacz post
    Zaprosił mnie pod auto gdy robili z przewodami hamulcowymi i jednym mocniejszym uderzeniem przebił się przez stal taki chwyt marketingowy ;p
    Przyjerzyj się całem autu bo ja przewiduje wielki dzwon i szykowanie na handel ... podejrzewam że nawet sanki były szpachlowane, to nie jest element który w normalnym aucie jest w stanie przerdzewieć do tego stopnia

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    133
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    Auto sprawdzałem magnesem do tego chłodnica lekko zardzewiała zero jakiś nowych spawów i tym podobnych ( do tego konsultacja na stacji diagnostycznej i konkretna opinia mechanika który się zna na rzeczy hehe. Auto sprowadzone z Niemiec po tym jak stało rok czasu tzn. wyrejestrowane było usterka czujnik położenia wałka z tego co pamiętam także w niemczech auto by się znalazło na złomie po dzwonie. A koszta naprawy elektrycznej to spory wydatek dla niemca zwłaszcza że auto ma ponad 10 lat.
    Ostatnio edytowane przez Taxus ; 05-08-2012 o 21:57
    [COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    29
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Cytat Napisał Taxus Zobacz post
    Auto sprawdzałem magnesem do tego chłodnica lekko zardzewiała zero jakiś nowych spawów i tym podobnych ( do tego konsultacja na stacji diagnostycznej i konkretna opinia mechanika który się zna na rzeczy hehe. Auto sprowadzone z Niemiec po tym jak stało rok czasu tzn. wyrejestrowane było usterka czujnik położenia wałka z tego co pamiętam także w niemczech auto by się znalazło na złomie po dzwonie. A koszta naprawy elektrycznej to spory wydatek dla niemca zwłaszcza że auto ma ponad 10 lat.
    Sądze że słaby diagnostyk się wypowiadał w temacie, sorki ale w zdrowym aucie nie przerdzewieją sanki ;/ co z tego że ma ponad 10lat mam pewne audi które ma już prawie 20 i tam nie przebijesz żadnego elementu nawet młotkiem i przecinakiem, w moim bravo też nic takiego sie nie dzieje, jeśli było dobrze zespawane to żaden miernik Ci nie pomoże, bo miejsca w ktorych mierzyłes mogły być oryginalne ale z innego auta
    Co do niemiec to nie te czasy że uszkodzone auta szły na złom, teraz właśnie idą do polski auta typy 2 lub 3 w jednym

    OK bez obrazy nie chce Cię zrażać może akurat masz jakieś wadliwe sanki a reszta jest idealna ale przyjrzyj się jeszcze raz wszystkiemu z kanału i wymień co trzeba nawet dla własnego bezpieczeństwa.

  12. #11
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    968
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Rocznik 99 ... bez dzwona też mogła skorodować belka.
    Zobacz fotki w aukcji:
    FIAT BRAVO SANKI ŁAWA ZAWIESZENIE SILNIKA (2474423090)
    FIAT BRAVO SANKI ŁAWA ZAWIESZENIE SILNIKA
    i powiem ci że widywałem gorsze stany, ale w autach starszych i o dużym przebiegu.
    Nawet spawając trupa z ćwiartek takie rzeczy jak sanki czy przedni pas wymienia się, to są groszowe sprawy a znacznie ułatwiają (przyspieszają) "renowację".

    Co do jednego pełna zgoda: trzeba dokładnie sprawdzić resztę podwozia i wszystkie newralgiczne punkty, rzadko jest tak że jeden element koroduje "do dna" a wszystko inne jest zdrowe.
    Ostatnio edytowane przez ata ; 06-08-2012 o 00:13

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    133
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    Ja tam jestem przekonany iż mechanik do którego jeżdżę a naprawdę zna się na rzeczy bo na termin trzeba czekać od 3 tyg. do miesiąca nie rzucał słów na wiatr jak to się mówi.
    Auta nie znosi nic się nie dzieję więc skoro by miał mieć dzwon to autko by prościutko nie jeździło ;p
    A sanki zgniły bo stał rok tak jak przewody hamulcowe które wymieniałem.
    [COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]

  14. #13
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    968
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Taxus Zobacz post
    A sanki zgniły bo stał rok tak jak przewody hamulcowe które wymieniałem.
    .....

    Przyczyna tego problemu jest na literę "P", ale to nie "postój".

    Powódź.

    Auta po zalaniu mają zawsze problemy z korozją przewodów hamulcowych i profili podwozia. Pewnie dlatego stał u niemca, po powodzi i odebraniu odszkodowania nie przejdzie przeglądu (TUV) - nie ma szans, pojazd jest u nich w bazie jako "zniszczony", bez prawa rejestracji.
    Może sie myle, ale sporo widziałem samochodów "po powodzi" i wiem co w nich gnije. Jeśli nie wymienili całej tapicerki i plastików wszędzie, to prawdopodobnie nawet dziś da się stwierdzić czy i gdzie stała woda.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    133
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    Skoro w urzędzie jak rejestrowałem auto babka się pytała jaki był powód wyrejestrowania auta. To słucham cię bo przewody to normalka w autach ale widzę że obeznany jesteś.
    [COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]

  16. #15
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Przewody gniją bo są stalowe i obłazi z nich farba.. To żaden argument, że auto zalane.. Mojenie było a przewody wymieniać też trzeba było..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Klekoczący zimny silnik seicento 1.1
    Napisany przez paawweelleek na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-04-2012, 23:01
  2. [silnik] Delikatne stukanie kiedy silnik jest zimny.
    Napisany przez draco1984 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 30-04-2011, 00:38
  3. Po wjechaniu w dziure samochód stracił moc i trzęsie silnik
    Napisany przez mlody45 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 31-03-2010, 16:51
  4. [silnik] Trzęsie, rzuca autem na zimnym...
    Napisany przez kiuba_k na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 27-09-2009, 20:41
  5. zimny silnik cyka
    Napisany przez Tomek1 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-06-2009, 15:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana kolyski fiat punto

wymiana poduszki bravo 1.8

marea zimny silnik

silnik do brawy ile kosztuje

wymiana przedniej belki fiat brava

wymiana sanek brava marea

ile kosztuje wymiana sanek silnika

kolyska fiat brawa 1 2

sanki fiat brava

marea na zimnym

wymiana sanek brava

wymiana sanek cena

wymiana sanek fiat brava

wymiana sanek fiat brava bravo

wymiana sanek

koszt wymiany kolyski przedniej belki

co to sanki w aucie

nierozgrzany samochod trzesie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl