Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji

    Silnik krokowy - 96'

    Silnik krokowy w silniku 1.6 16v 182A6

    Nie wiem jak powinien działać, w jakim zakresie obrotów - kiedy powinien zamykać dopływ powietrza itd.

    Możecie mi pomóc jak sprawdzić, czy funkcje krokowca są poprawne?

    Auto gaśnie na obrotach, nie wiedzieć czemu, gdy odkręcę krokowca i delikatnie odsunę go od bloku - silnik pracuje.
    Myśle sobie, może zamyka przepływ przepustnicy. Jak elektrycznie sprawdzić czy zasilanie dociera do krokowca ?

    Jak ugryść temat - gaśnie.
    Przepustnica zdemontowana - lśni - wypucowana w rożnych środkach chemicznych.
    Możeu zderzak przepustnicy zamyka ? ale w przepustnicy po to jest korkowiec aby przepuszczał powietrze - prawda ?
    F/I/A/T



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Jak elektrycznie sprawdzić czy zasilanie dociera do krokowca ?
    Nie wiem jak jest w 1.6 - nastawniki są różne.. Ale najprościej możesz go odkręcić i patrzeć czy się wysuwa/wsuwa.. Ogólnie miernikiem zobaczysz czy coś się tam dzieje nawet jeśli to silnik krokowy czy nastawnik DC..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Nie wiem jak jest w 1.6 - nastawniki są różne.. Ale najprościej możesz go odkręcić i patrzeć czy się wysuwa/wsuwa.. Ogólnie miernikiem zobaczysz czy coś się tam dzieje nawet jeśli to silnik krokowy czy nastawnik DC..
    Jak wyrażona jest praca korkowca,- znaczy kiedy ma się ruszyć, a kiedy nie? U mnie po wyciągnięciu z przepustnicy nic nie dzieje, dopiero po czasie zmienia położenie - tak na na nowym starym itd.
    Czy to normalne? Czy powinien ustawiać się od razu? Może kabel przerwany, jakiś prąd nie dociera?
    F/I/A/T

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nastawnik powinien regulować przepływ powietrza przez przepustnicę lub jej bypass gdy auto pracuje na biegu jałowym. Czyli jeśli go wykręcisz i ręcznie przymkniesz kanał powinien starać się go otworzyć itd.. Ogólnie małe ruchy powinny następować np. przy schodzeniu z obrotów czyli lekko gaz, puszczasz i powinien się otwierać na chwilę aby złagodzić zejście z obrotów.. No tak trochę na logikę to weź
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Nastawnik powinien regulować przepływ powietrza przez przepustnicę lub jej bypass gdy auto pracuje na biegu jałowym. Czyli jeśli go wykręcisz i ręcznie przymkniesz kanał powinien starać się go otworzyć itd.. Ogólnie małe ruchy powinny następować np. przy schodzeniu z obrotów czyli lekko gaz, puszczasz i powinien się otwierać na chwilę aby złagodzić zejście z obrotów.. No tak trochę na logikę to weź
    Dziękuję za odpowiedź. Z logiką tu jest problem, bo niemiec płakał jak sprzedawał, chyba turas. Troche namieszali w instalacji. Sprawdzę jeszcze raz, czy nie ma przerwy w kablu.
    F/I/A/T

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jakby przerwa była komp wywalałby błąd..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Jakby przerwa była komp wywalałby błąd..
    Jeżeli było by zwarcie ?
    F/I/A/T

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Jeżeli było by zwarcie ?
    Najprawdopodobniej też..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Najprawdopodobniej też..
    Jedyny błąd jaki mam to "Nieznany kod błędu - 262 " - i bądź tu mądry i pisz wiersze.
    pomocy, co mogę zrobić ? Wtryskiwacze sprawne, auto gaśnie na obu paliwach.
    Krokowiec, powinien reagować, reaguje - dlaczego gaśnie ?
    F/I/A/T

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 maj 2014
    Skąd
    lubuskie
    Wiek
    40
    Postów
    674
    Auto
    brava 1.6 16v
    Rocznik
    1998
    ja miałem tak samo w punto ,wyjąłem go wyczyściłem to znowu mi obroty wchodziły same do 7000 tyś kombinowałem 2 godziny to zaczął wchodzić na 2000 tys aż kupiłem używkę na próbę za 20 zł i zaczął idealnie chodzić

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No to trochę fakt że ja też mam niby sprawny siłownik biegu jałowego do swojego a kiedyś nie mogłem dojść i na innym używanym chodził inaczej.. Chociaż nadal nie wiem czy ten 2gi jest dobry czy nie..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    No to trochę fakt że ja też mam niby sprawny siłownik biegu jałowego do swojego a kiedyś nie mogłem dojść i na innym używanym chodził inaczej.. Chociaż nadal nie wiem czy ten 2gi jest dobry czy nie..
    Zdaje się, że krokowiec zmula, za wolno pracuje do warunków. Nie wiem czym jest to spowodowane.
    Opadają mi rączki, czy podniesienie przepustnicy o 1 mm wpłynie na pracę na wysokich obrotach?
    Podstawiłem blaszkę i auto pracowało na 950 obrotów i w miarę równo. Nie mam czasu na niego, będę kombinował inne auto ,ten niech dogorywa po swojemu.
    F/I/A/T


 

Podobne tematy

  1. Silnik krokowy?
    Napisany przez simurgh na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 28-01-2014, 13:43
  2. Silnik krokowy
    Napisany przez damagus na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-09-2012, 22:39
  3. padł silnik krokowy?
    Napisany przez cwebb na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-08-2010, 17:58
  4. [silnik] Czy to silniczek krokowy ?
    Napisany przez aferka1970 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 17-06-2010, 00:47
  5. [osprzęt silnika] Silnik krokowy
    Napisany przez MaxPleasure na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 01-11-2009, 23:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl