Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 22
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2009
    Skąd
    warszawa
    Postów
    202
    Auto
    fiat marea kombi 2.4td

    rurki przelewowe wtryskow w 2.4td

    witam dzisiaj zauwazylem ze rurki przelewowe na wtryskach ida na przemian czyli wychodza z tylu jednego wtrysku a wchodza z przodu drugiego dodatkowo robilem maly tescik przelewowy i zauwazylem ze z jednej koncowki przelewowej leci a z drugiej nie czy tak ma byc czy kazda koncowka przelewowa ma przelewac a moze jedna jest na wlot a druga na wylot paliwa ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał nervus-ek
    a moze jedna jest na wlot a druga na wylot paliwa ?
    Dokładnie tak.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2009
    Skąd
    warszawa
    Postów
    202
    Auto
    fiat marea kombi 2.4td
    a powiedz mi czy jak mam pomylone rurki tzn jak wyjscie jest zamienione z wejsciem to moze rano zapalic z przerywaniem i przez chwilke moze chodzic nierowno? a powiedz mi bo ogladalem u ciebie na stronce o twojej furce zdjecie silnika i powiekszylem je i nie zauwazylem zeby twoj pierwszy wtrysk mial ten kabelek od sterowania ten co ma kostke zlaczke mocowana na kolektorze ssacym zauwazylem ze kabelek od tej kostki zakreca i idzie w strone pompy cos zmieniales? chyba ze schowal sie za rurka od powrotu

  5. #4
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Wtrysk z czujnikiem wzniosu głowicy był i by podłączony tylko że kabel gdzieś tam bokiem ułożyłem bo mi sie nie podobało jak sterczał.

    A co odpalania to raczej nie sądze, poza tym to nie wiem czy wtrysk da się założyć tak żeby odwrócić go o 180* ?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2010
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    22
    Auto
    Bravo GT 1.9TD
    Podpinam sie pod temat. Wykręciłem wtryski a teraz jak wkrece to są tak ułożone że niewiadomo jak podłaczyć te rurki przelewowe. Podłaczyłem tak jak sie dało ale na zimnym jak odpale to cos zapiszczy ze dwa razy i szarpnie nim przez 3sekundy.Jak odroznic wlot paliwa od wylotu? Łacznie z wtryskiem nr 1.

  7. #6
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Oblokałem tak na szybkiego te wtryskiwacze i zdaje mi się że po prostu wtrysk nie da się ustawić inaczej, gwin ma dość spory skok i w zasadzie przy dociągnięciu ustawi się tylko w jednej pozycji. Wtryskiwmacze mocowane ze pomocą docisków, jarzm itd z kolei mają te elementy niesymetryczne i też nie dadzą się odwrotnie założyć.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2009
    Skąd
    warszawa
    Postów
    202
    Auto
    fiat marea kombi 2.4td
    dzisiaj robilem test przelewowy i podlaczylem wszystkie 5 rurek do wtryskow na wyjsciu i podstawilem butelki po uruchomieniu silnika po okolo 4 min zauwazylem ze nic nie leci w dwoch tyle co kot naplakal prawie nic a w reszcie wogole prosze poprawcie mnie jesli cos zle podlaczylem chyba ze takma byc lub cos nie tak z dawka paliwa moze ktos robil takie testy i powie mi co i jak robic aby bylo oki

  9. #8
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Może tak być że albo po prostu tak jest że pompa na dwóch cylindrach podaje idealne dawki paliwa ( niemożliwe w przypadku pompy rotacyjnej która ma wspólną sekcję tłoczącą, chyba że tłokorozdzielacz byłby uszkodzony), albo wtryski przepuszczają całe paliwo albo jeszcze coś.

    Jeśli motor działa jak należy to nie ma co z tym kombinować.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2009
    Skąd
    warszawa
    Postów
    202
    Auto
    fiat marea kombi 2.4td
    motor jest oki poza tym ze rano odpala z chmura siwa i chwile go potelepie i to ze pali jak smok co narazie nie moge sobie z tym poradzic powiedzcie mi czy 2.4td wchodzi w tryb awaryjny i palic bedzie jak smok i w trasie i w miescie niezaleznie od stylu jazdy?czym to sie objawia czy marchewka powinna sie palic?

    [size=2][ Dodano: 2010-06-03, 22:12 ][/size]
    teraz wracalem od siostry z dzialki i zatankowalem na bp pare litrow a mialem juz rezerwe wiec dotankowalem zeby dojechac pewnie do domu i zauwazylem ze kopa mial tak jak nalezy pewnie moglby miec lepszego ale taki jest tez oki moze paliwo ktore tankuje u nas na stacji takiej podrzednej jak to w malych miescinach jest do d...y ale to zobacze jutro jak bedzie moze poprzedni wlasciciel ktory jezdzil nim 4 lata i zamulil go straszliwie bo to starszy gostek moze musze go porzadnie rozjezdzic wlac jakiegos siuwaksu do paliwa i oczywiscie dobrego paliwa schella albo ultimate

    mam jeszcze jedno pytanko dla kolegi HIPO (moze inni tez cos sie na ten temat wypowiedza ) czy nasze turba maja te kierownice ktore sie zapiekaja przy mulastej jezdzie a jak nie maja czy ogolnie jest tam cos co trzeba wyczyscic czy robiles cos takiego w swojej turbinie?czy ogolnie wyjac i dac do regeneracji?

  11. #10
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Dobre paliwo to podstawa, zalej zbiornik, dwa czegoś przyzwoitego, nie musi być ultimate czy vpower, ale paliwo z pewnego źródła ( o ile takie istnieją jeszcze ). Z tym spalaniem to jeszcze się zastanawiam na uszkodzonym wtryskiwaczem z pomiarem wzniosu iglicy.


    Turbo w 2.4TD to normalne turbo z zaworem westgate, nie tu jeszcze kierownic i nie trzeba nic czyścić.

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2009
    Skąd
    warszawa
    Postów
    202
    Auto
    fiat marea kombi 2.4td
    co do turbo to jedyne co moze byc to problem z zaworem od upuszczania spalin moze on sie czasem nie domyka a sztanga sie przycina i jest male cisnienie doladowania

    [size=2][ Dodano: 2010-06-04, 10:22 ][/size]
    ao co chodzi z ta iglica wtryskiwacza?

  13. #12
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    co do turbo to jedyne co moze byc to problem z zaworem od upuszczania spalin moze on sie czasem nie domyka a sztanga sie przycina i jest male cisnienie doladowania
    To jest też możliwe aczkolwiek prosty test może to zweryfikować, zdejmij wężyk idący od gruszki sterującej zaworem, zobaczysz czy się coś polepszy tylko uważaj bo jak zawór się nie otwiera to turbo będzie ładować około 1,5 bara więc nie można tak jeździć na dłuższą metę.



    Cytat Napisał nervus-ek
    ao co chodzi z ta iglica wtryskiwacza?
    Wtryskiwacz z kabelkiem to zwykły wtryskiwacz z czujnikiem otwarcia wtryskiwacza. Podaje sygnał do pompy wtryskowej ile trwa otwarcie rozpylacza.

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2009
    Skąd
    warszawa
    Postów
    202
    Auto
    fiat marea kombi 2.4td
    a ile ty masz ustawiona turbawke ile bar?

  15. #14
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Fabrycznie powinno być 1,05Bar. Ja u siebie miałem ustawione 1,15 wg manometru bo na takim ustawieniu prawie dyma nie puszczał.

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2009
    Skąd
    warszawa
    Postów
    202
    Auto
    fiat marea kombi 2.4td
    a co powinno sie dziac jak odlacze kostke od wtrysku sterujacego? mowie tu o poprawnie dzialajacym wtrysku sterujacym
    czy powinien silnik zgasnac? a potem sie uruchomic w trybie awaryjnym ? bo ja jak rano odpialem wtyczke to odpalil jak zawsze czyli kiepsko zadymil zgasl raz i chwilke go potelepalo moze on jest popsuty i stoi ta iglica o ktorej pisales


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Ile kosztuja koncowki wtryskow Bravo TD100
    Napisany przez prezesek20 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-03-2011, 23:09
  2. PROBLEM Z MIGAJACYMI KONTROLKAMI PODUSZEK I WTRYSKOW!!!
    Napisany przez carloswtp na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 23-01-2011, 14:31
  3. [silnik] Jaki o-ring do rurki wlewu oleju??
    Napisany przez miki1406 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-09-2010, 12:06
  4. Problem z pompą wtryskową
    Napisany przez Greg1990 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-06-2010, 22:57
  5. kontolka wtryskow
    Napisany przez tomiapage na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 06-02-2010, 00:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

rurki do wtryskow

rurka od wtryskowwtrysk sterujacy fiat 2.4regeneracja wtrysku sterujacego fiatrurka przelewowa wtryskiwaczyregeneracja pompy wtryskowej 2.4 td mareakoncowki wtryskiwaczy fiat marea 2.4tdtest wtryskiwaczy 2.4 jtdmarea 2.4 td tryb awaryjny2.4 jtd test przelewowygdzie jest rurka wtrysku fiat mareafiat td 100 wezyk przelewowy
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl