Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 32
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2012
    Skąd
    okolice Bochni
    Wiek
    34
    Postów
    61
    Auto
    bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1998

    przygód ciąg dalszy tym razem termostat bravo 1,4

    zdemontowałem termostat dzis ponieważ auto po 1 nie grzało a po drugie temp. silnika max dwie kreski, co sie okazało oczywiście padacha i co gorsza obudowa popękana cała poprostu rozdielił się mi na dwie częsci w rekach, o co chce zapytać czy nie dziwne się wam wydaje że po wykręceniu termostatu z silnika wyleciała może niecała szklanka płynu? dodam że płynu max w zbiorniczku zdaje sie mi że chyba cosik jest zatkane!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Powinno wypłynąć znacznie więcej. Może coś faktycznie się zatkało...?

  4. #3
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,749
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    może jakieś reszki z termostatu?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2012
    Skąd
    okolice Bochni
    Wiek
    34
    Postów
    61
    Auto
    bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1998
    przedmuchałem siłą własnych płuc wszystko wydaje się być szczelne w trakcie przedmuch cos tam popłyneło z bloku ale wydaje sie że było wogóle mało płynu w samym bloku w takim razie myśle że termostat nie otwierał i płyn nie wpływam tam , tylko teraz czemu czujniki pokazywały zimny silnik skoro nie było płynu heh

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Z bloku jest śruba upustowa. Zlewasz przez wąż(dolny)/chłodnice jeśli mam korek spustowy i dodatkowo z bloku śrubą.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2012
    Skąd
    okolice Bochni
    Wiek
    34
    Postów
    61
    Auto
    bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1998
    no tak tylko sie zastanawiam bo juz w nie pierwszym aucie wymieniam termostat i zawsze przy odkręceniu go wylewało sie multum wody z bloku silnika a tutaj niewiele tak na oko to może 250ml i to mnie zaskoczyło

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Spuść cały płyn, wymień termostat i płyn najlepiej też, dobrze odpowietrz i będzie śmigać.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2012
    Skąd
    okolice Bochni
    Wiek
    34
    Postów
    61
    Auto
    bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1998
    a powiedzcie mi ile wchodzi płynu do całego obiegu 5l wystarczy czy kupić więcej ?

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    5 l Starczy

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2013
    Skąd
    Trzcianka
    Wiek
    48
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1,4 12V
    Rocznik
    1995
    Witam.Jestem na forum nowym.
    Mam podobny problem
    Bravo Silnik1,4 12V po zakupie auto pokazywało temp jedna kreska - wymieniłem czujnik(niebieski) i termostat, później licznik - aktualnie wskaźnik pokazuje 2 kreski lub 1,5 kreski. Przy uruchomieniu silnika (zimny) podchodzi do połowy, gdy jadę to spada do wskazań w/w. Auto grzeje i wydaje się że normalnie.
    Mam pytanie czy takie wskazania to norma w fiacie? Zaznaczę że nie jeździłem tymi autami. Wszystkie auta jakimi się poruszam to wskaźnik jest na połowie.
    Pozdrawiam

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2012
    Skąd
    okolice Bochni
    Wiek
    34
    Postów
    61
    Auto
    bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1998
    raczej w żadnym aucie nie jest to standardem u mnie w lecie było ok dopiero teraz jak zaczełem grzać termo padł

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    U siebie jak wymieniałem termostat to wyleciało tego trochę, na pewno też opróżniło mi cały zbiorniczek wyrównawczy..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2012
    Skąd
    okolice Bochni
    Wiek
    34
    Postów
    61
    Auto
    bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1998
    więc tak auto przyjeło 5l płynu grzeje sie niesamowicie, termostat sprawny chłodnica letnia, wiatrak się nia załącza rurka od nagrzewnicy jedna gorąca druga zimna w środku zimno nie grzeje wygląda że zapchana tylko czemu taka wysoka temperatura silnika czy to wina nagrzewnicy?

  15. #14
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Moim zdaniem źle odpowietrzony układ

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Dam Ci jedną radę choć pewnie zostanę za nią skarcony. Ustaw samochód tak, żeby ta strona po której jest zbiorniczek wyrównawczy była wyżej (np. na jakiejś górce lub wyjedź na deskę). Wtedy odkręć odpowietrznik na chłodnicy i na przewodzie. Uruchom silnik i zalej płyn aż nie zacznie się wylewać z obydwu odpowietrzników, włącz też dmuchawę żeby płyn przeszedł przez nagrzewnicę. Jak płyn bez powietrza (bąbelków) zacznie się przelewać przez odpowietrzniki to zakręć je. Poczekaj do uruchomienia wentylatora i gotowe. Ja zawsze tak odpowietrzam i zawsze mam pewność że odpowietrzyłem dobrze.


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Woda w bagażniku - ciąg dalszy przygody ;)
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 07-04-2012, 22:32
  2. Kochanego Fiata problemów ciąg dalszy :|
    Napisany przez Kamciu86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 13-07-2011, 14:24
  3. Bravo 1.4 problem - termostat
    Napisany przez maciekklb na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-12-2010, 19:39
  4. [silnik] Nie chce odpalić - CIĄG DALSZY
    Napisany przez przemtol na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 04-09-2010, 13:33
  5. [ukł. chłodzenia] Fiat Bravo gdzie jest termostat
    Napisany przez Vincent na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-05-2008, 10:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 12v brava korek spustowy bloku wody

termostat fiat brawa 1.4 12v

termostat fiat brava 1.4 12v

termostat fiat bravo 1.4 12v

gdzie jest termostat fiat bravo1

ile termostatow fiat bravo 1998 1.4

fiat brava 1.4 12v mapowanie

fiat bravo 1.4 12v termostat odpowietrzanie

termostat silnika spalinowego fiat bravo 1.4 12 v

fiat bravo termostat

termostat fiat 1.4 12 v

fiat bravo 1998 termostata

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl