Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 20 z 20
  1. #16
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Tak,ale mowa o błędzie czujnika wysokiego ciśnienia:-)
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2012
    Skąd
    złocieniec
    Postów
    2
    Auto
    marea 1.9 jtd
    Rocznik
    2001
    Witam,
    Wczoraj podłączyłem Maryśkę pod kompa i wyskoczył błąd P0191 - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa. Czy nasuwa Wam się coś? Czy przyczyną tego błędu może być przestawienie o kilka ząbków paska rozrządu? Czy to może być tego potwierdzenie?


    wykręć regulator w pompie wtryskowej ,przeczyść sitko , załóż z powrotem i wykasuj błędy...to tyle....powodzenia

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4 JTD
    Dzisiaj mechanik mi oznajmił, że przeskoczył pasek rozrządu i dlatego były takie stuki. Gdy sprawdzili go i ustawili poprawnie Maryśka zaczęła chodzić idealnie. Jednakże zalecił wymianę paska rozrządu wraz z pompą i dwiema rolkami.
    Pasek wieloklinowy (z tym problemem pojechałem do pierwszych pseudo mechaników) został przecięty przez uszkodzony napinacz (ten ze sprężynką i tłoczkiem). Również go wymienię, coby się na przyszłość nic nie działo. Jako, że napinacz mimośrodowy też już pada (coś słychać), również wymienię.
    A więc:
    - pasek rozrządu Contitech + pompa wody Ruville + dwie rolki SKF - 420 zł
    - rolka mimośrodowa wraz z napinaczem INA - 500 zł
    - robocizna - 500 zł
    Więc 1420 zł poszłooooooooo.
    We środę odbieram samochód. Mam nadzieję, że będzie git
    Dziękuję Wam za cenne porady i trafne spostrzeżenia.
    Prawdopodobnie było tak jak pisaliście, tzn. resztki paska wieloklinowego podeszły pod rozrząd.

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał rieper Zobacz post
    rolka mimośrodowa wraz z napinaczem INA - 500 zł
    Masakra - takie to drogie? :/ Napinacz wieloklinu w moim aucie kosztował mnie coś lekko ponad 100zł :/
    Zdaje się w 2.4 trzeba silnik opuszczać do wymiany rozrządu? Jeśli tak to cena za robociznę nie duża nie mała..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4 JTD
    Muszę przyznać, że tak równo i cicho Maryśka nigdy nie chodziła za mojej kadencji Po wymianie pasków i rolek, 5 cylindrów normalnie mruczy jak marzenie. Nie przypuszczałem, że aż tak ładnie może chodzić. Wcześniej czasami coś popiskiwało, coś głośniej chodziło, a teraz cisza.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Niepokojące stuki przy pokonywaniu zakrętu powyżej 40km/h
    Napisany przez Lipstein na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 14-11-2011, 20:10
  2. Niepokojąca temperatura i duże spalanie
    Napisany przez maciek.j na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 15-07-2011, 19:40
  3. [osprzęt silnika] Stukot w pedale gazu
    Napisany przez 212aneczka na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 15-11-2010, 18:38
  4. wyciek w górnej częsci silnika
    Napisany przez krisuu na forum Scudo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 04-08-2009, 18:06
  5. Stukot.
    Napisany przez mikusz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 20-02-2009, 10:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

przeskoczonego razadu jtd a spalanie

lancia kappa 2.4 jtd stuka w silniku

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl