Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 lipiec 2013
    Skąd
    Rogożnik
    Postów
    83
    Auto
    brava 1200
    Rocznik
    1999

    moja brawa odpala ale musze długo krecic ?

    witam

    mam od niedawna ten samochód i mam z nim problem taki ze samochód mi pali ale muszę go na zimnym silniku 2,3razy kręcić i nie wiem od czego to jest spowodowane bo temperatura na liczniku jest prawidłowa dopiero po 1200m temperatura powoli idzie do połowy i na połowie stoi w gorących dniach wyjdzie poza polowe ale zaraz go chłodzenie chłodzi wiec tu się nie martwię na razie tylko boli mnie to ze ma ciężko odpalić akumulator nowy, kable i świece nowe, dodam ze samochód na prostej idzie jak burza tylko pod górkę czasami jest takie zadławienie się a po tym już jest ok nie wiem co to jest przeglądałem pompkę paliwa w baku i wszystko jest ok tak jak powinno być od nowości czekam na wasze rady

    wiem jestem tu nowy i za moja ortografie przepraszam ale z polskiego miałem pod górkę był bym wdzięczny gdyby ktoś mi pomógł pozdrawiam

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    powiedzcie mi panowie czy jest to możliwe ze czujnik temperatury będzie uszkodzony i nie będzie podawał takiej temperatury i autko ciężko odpala ?
    i czy da się odpowietrzyć listwę wtryskowa i jak się to robi, bo w fordzie miałem te same problemy tylko mi tez skakały obroty raz 500-1500 falowały jak odpowietrzyłem listwę i przeczyściłem przepływomierz wszystko grało a tu czyściłem przepływomierz i nic proszę mi powiedzieć czy listwa jest taka podobna jak w fordzie na wentyl od dętki tylko poproszę sprawdzone pomysły, a nie może to może tamto bo nie chce zaśmiecać tego posta, ma być pomocny dla mnie i innych dziękuje



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,131
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Rozpisałeś się zadając całe mnóstwo pytań. Na niektóre można odpowiedzieć w ciemno, inne wymagają dokładniejszych oględzin lub opisu.
    Cytat Napisał acer870 Zobacz post
    temperatura na liczniku jest prawidłowa dopiero po 1200m temperatura powoli idzie do połowy i na połowie stoi w gorących dniach wyjdzie poza polowe ale zaraz go chłodzenie chłodz
    Prawidłowa temperatura silnika to mniej więcej połowa skali, tak więc przy zimnym silniku wskazówka powinna być na dole. Pytasz, czy temperatura może mieć wpływ na problemy z odpalaniem? Może - zwłaszcza w zimie, ale nie w takich warunkach, jak obecnie. Problem występuje podobno tylko przy zimnym silniku, tak więc ewentualna wada czujnika nie wchodzi w grę. Co do problemów ze spadkiem mocy, to tu pomoże raczej wyłącznie podpięcie do kompa i sprawdzenie występujących błędów.
    Ostatnio edytowane przez hak64 ; 28-07-2013 o 21:15
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    41
    Postów
    200
    Auto
    Bravo 1,2 16v , 2000r Stilo 1.2 16v , 2002r
    Rocznik
    2000 / 2002
    Proponuje zrobić czyszczenie przepustnicy i reset parametrów adaptacyjnych .

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2009
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    36
    Postów
    137
    Auto
    Fiat Linea 1.4
    Rocznik
    2008
    A ja proponuję zainteresować się mimo wszystko pompą paliwa i przede wszystkim filtrem.
    [COLOR="#FF0000"]Blacharstwo i lakiernictwo samochodowe
    Katowice. Tanio[/COLOR]



    [color=blue]
    Marea Weekend 1.8 16V ELX 01
    Marea Weekend 1.8 16V HLX 99'
    Marea 1.6 16V ELX 00'
    Marea Weekend 1.6 16V SX 97'
    Marea 1.6 16V SX 97'
    Tempra 1.6 SX 92'
    Tempra 1.6 Top 92'
    Cinquecento 700 96'
    [/color]

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 lipiec 2013
    Skąd
    Rogożnik
    Postów
    83
    Auto
    brava 1200
    Rocznik
    1999
    a proszę mi powiedzieć gdzie znajdę w moim modelu filtr paliwa bo mam taki filterek w domu bo kupiłem na allegro zestaw 4filtrów za 130zł i wszystkie powymieniałem w raz z olejowym i olejem na mineralny lotos ale nie wiem gdzie jest paliwowy filtr jedni mówią ze w baku drudzy ze pod karoseria kogo słuchać. wracając do tematu powiedzcie mi jak zrobić reset kompa i go za adaptować bo w fordzie odpinałem klemy na 10min i potem podpinałem z powrotem i miałem wszystko zresetowane a tu radio jak było tak jest po odpięciu klem i jaki sobie najlepiej komputer kupić do tego auta żeby mieć własny sprzęt do błędów interesuje mnie taki do 400-500zł bo z tego co się orientowałem to chyb w tym samochodzie nie ma kostki jak w moim drugim golfie 5 ze jest kostka i pod nią podpinam kabelek czy programator błędów i on mi je namierza i potem tylko robię odczyt i wiem na czym stoję tu tego nie ma chyba proszę o pomoc

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    41
    Postów
    200
    Auto
    Bravo 1,2 16v , 2000r Stilo 1.2 16v , 2002r
    Rocznik
    2000 / 2002
    Cytat Napisał acer870 Zobacz post
    a proszę mi powiedzieć gdzie znajdę w moim modelu filtr paliwa
    Nie znajdziesz , jest tylko sitko przy pompie .

    Złącza diagnostyczne 3 pinowe ABS i ECU pod maską po stronie kierowcy , Airbag pod schowkiem.
    Reset parametrów adaptacyjnych wykonujemy za pomocą programu diagnostycznego. Alfadiag , AlfaOBD , Multiecuscan do tego interfejs VAG KKL lub ELM 327
    Za reset parametrów adaptacyjnych odpowiadają parametry FRA i TRA i żadne odpinanie akumulatora w M1.5.5 ich nie zresetuje.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 lipiec 2013
    Skąd
    Rogożnik
    Postów
    83
    Auto
    brava 1200
    Rocznik
    1999
    a powiedzcie mi jak podłączyć się z tym kablem diagnostycznym jak mam tu w elm 327 kilka pin a u mnie pod maska jest zaledwie 3pin bo jestem zielony w tej sprawie proszę o podpowiedz jaki kabelek muszę mieć do tego jeszcze ?

    Kabel diagnostyczny ELM 327 Fiat Brava Bravo Coupe (3385314975) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    czy taki adapter nada sie do mojego brava

    http://allegro.pl/adapter-obd2-obd1-fiat-3-pin-2x-klips-przejsciowka-i3403942708.html

    i gdzie podłączyć klipsy pod akumulator czy gdzie bo 1raz mam styczność z przejściówka ?

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    41
    Postów
    200
    Auto
    Bravo 1,2 16v , 2000r Stilo 1.2 16v , 2002r
    Rocznik
    2000 / 2002
    Potrzebna jest przejściówka adapter OBD2 na 3pin.
    ELM 327 nie połączysz się z poduszkami i abs za to ma stabilne połączenie z ECU silnika.
    VAG KKL połączysz się z poduszkami i abs , ale często traci połączenie z ECU silnika .


    Dokładnie taki , czerwony plus z akumulatora a czarnego nie musisz podpinać do masy .
    Ostatnio edytowane przez asarx ; 30-07-2013 o 10:37

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 lipiec 2013
    Skąd
    Rogożnik
    Postów
    83
    Auto
    brava 1200
    Rocznik
    1999
    a jeszcze mam pytanko do was kolegów wiem ze to idzie nie na temat, ale chciał bym wiedzieć na przyszłość jak wyciągnąć oryginalne radio z mojej bravy bo mam teraz kaseciaka i chce wzucic albo sony na płytki albo JVC jakiegoś z USB żeby głośniki tez z tyłu były jako standard bo są porobione miejsca po bokach z tyłu przy belce tylnej a jak to podłączyć jak z przodu są już podłączone 4 a nie chce inwestować dużo chce żeby to jakoś grało i nie charczało jak w rzucę lepsza nutkę i żeby bas był jak w originale bo teraz to ładnie gra ale chce żeby był tył tez nagłośniony jak to wykonać bez wzmacniacza , radio i 6głosników z tego 2twetery są na podszybiu z tego co się orientowałem proszę o rade dobra ?

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Z przodu masz 2 kanały (wysokotonowe przez kondensator zdaje się) i z tyłu dwa kanały.. Każde chyba radio ma 2x2..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    50
    Postów
    702
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,4 12V
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał asarx Zobacz post
    Nie znajdziesz , jest tylko sitko przy pompie .

    Złącza diagnostyczne 3 pinowe ABS i ECU pod maską po stronie kierowcy , Airbag pod schowkiem.
    Reset parametrów adaptacyjnych wykonujemy za pomocą programu diagnostycznego. Alfadiag , AlfaOBD , Multiecuscan do tego interfejs VAG KKL lub ELM 327
    Za reset parametrów adaptacyjnych odpowiadają parametry FRA i TRA i żadne odpinanie akumulatora w M1.5.5 ich nie zresetuje.
    Zawsze jest filtr paliwa podejrzewam że masz pod podłogą pasażera z prawej strony pod plastikową osłoną z tyłu sito jest filtrem wstępnym zabezpiecza pompę przed syfem ze zbiornika


 

Podobne tematy

  1. fiat brava ciezko ma odpalic musze z 3 4 razy krecic stacyjka pomocy
    Napisany przez acer870 na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 22-07-2013, 17:59
  2. Brawa 1.9TD nie gaśnie silnik
    Napisany przez Mcgregor25 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 09-02-2013, 10:18
  3. BRAWA 1.2 16V Wszystkie części
    Napisany przez mefyoo na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 04-12-2012, 20:47
  4. Wachacze tylnie-czy musze ustawiać zbieżność po wymianie?
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 12-04-2010, 17:18
  5. musze sie Wam pochwalic :D
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 31-05-2009, 20:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jak odpowietrzyc listwe wtryskowa bravo 1.6

yhs-ddc_bd

marea dlugo odpala

auto d

bravo dlugo kreci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl