Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Miechów
    Postów
    58
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 TD

    Mocne stukanie w silniku ?

    Witam ,

    Chciałbym się was zapytać czy rodzaj paliwa ma jakiś wpływ na elementy silnika bo dziś zatankowałem ON Verwe a zawsze leje normalna ON . Pierwszym objawem było to że gdy go zgasiłem nie chciał odpalić , a po przejechaniu jakiś 500 metrów w silniku zaczęło coś bardzo stukać jakby z wałka rozrządu ;/

    To wina paliwa czy taki zbieg okoliczności i silnik wysiadł ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Raczej zbieg okoliczności no chyba że zalałeś zwykłe paliwo
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Miechów
    Postów
    58
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 TD
    Nie no właśnie teraz mam wątpliwości bo to nie ja nalewałem tylko gościu na stacji mi przyszedł i nalał ;/

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Na pewno wlał ropę? Trzeba to sprawdzić. Zanurz coś w zbiorniku i sprawdź. Jeśli wlał Ci pan z obsługi benzyne, co raczej nie może się zdarzyć, grubość pistoletów, to Stacja ponosi koszty naprawy.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Można też powąchać Disla do benzyny nie wlejesz ale odwrotnie to w sumie chyba się da?

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    podobną sytuację ma mój kumpel w Skodzie Fabii (benzyna oczywiście). jak zatankuje coś lepszego niż 95, to wyskakuje mu kontrolka błędu układu wtryskowo-zapłonowego. przedziwne

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Miechów
    Postów
    58
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 TD
    a jakby któryś z zaworów się urwał ? to silnik by dalej pracował czy nie ?

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No teoretycznie tak ale co to znaczy urwał się? Nie miałby kompresji na jednym tylko..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    133
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    Duży masz przebieg jeśli by takowy twój strzał wypalił że to któryś z zaworów? Jeździć się da do czasu wymiany a raczej przeszczepu silnika droga sprawa ;/
    [COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Miechów
    Postów
    58
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 TD
    Na liczniku jest 200 tys ale czując silnik jest lekko z 300 ;/

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    133
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    No to całkiem możliwe że silnik jest u kresu wytrzymałości, ale upewnij się u jakiegoś mechanika co to może być, podejrzewam że naprawa była by droższa od kupna jakiegoś używanego ale to też loteria ;/ .
    [COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Taxus Zobacz post
    ale to też loteria
    I tu się należy zastanowić czy jednak nie iść w droższą naprawę..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Miechów
    Postów
    58
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 TD
    W takim stanie jakim teraz jest to ja wezmę za niego góra 3 tys ;/ ale najgorzej by było go sprzedać ;/ remont by mnie wyniósł koło 2 tys a później to siostrze bym go dał a ja bym sobie odłożył na coś innego ; )

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    133
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    I tu się należy zastanowić czy jednak nie iść w droższą naprawę..
    Tak i nie ale jeśli sprzedający będzie dawał gwarancje powiedzmy 2 miesięczną ( na papierze ) to nie kupiłbyś :>


    Cytat Napisał athldept Zobacz post
    W takim stanie jakim teraz jest to ja wezmę za niego góra 3 tys ;/ ale najgorzej by było go sprzedać ;/ remont by mnie wyniósł koło 2 tys a później to siostrze bym go dał a ja bym sobie odłożył na coś innego ; )
    No to już sam zdecyduj masz kilka opcji widzę ;p
    [COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Zamiast filozofować i strzelać lepiej rozbierać fiata i go naprawić... urwany zawor to ostateczność może wtrysk Ci się zawiesił ??
    Może koło pasowe ono często pada w JTD??
    przyczyn może być mnóstwo podłącz komputer, jak nic nie wyjdzie to rozbierz auto... wymiana zaworów z dotarciem bo ja bym robił od razu komplet to nie są duże koszta na pewno nie będą to 2tys.


 

Podobne tematy

  1. Stukanie w silniku
    Napisany przez Marcineek_85 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 09-08-2012, 23:31
  2. Stukanie (głuche) w silniku 1.4 16V 95KM
    Napisany przez raaf na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 30-08-2011, 14:49
  3. [silnik] Równomierne stukanie na nagrzanym silniku
    Napisany przez rejczi85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-08-2011, 15:39
  4. Stukanie w silniku, ciężki 1-wszy bieg itd. (Siena 1.2)
    Napisany przez kowal na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 15-04-2011, 23:26
  5. [silnik] stukanie w silniku 1.9 diesel
    Napisany przez Tomek1 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-03-2010, 20:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

stuki w silniku 1 9 punto II

stukanie w silniku punto2 jakby zawory

1.9 jtd stuki w silniku

punto 1.9 d stuki w silniku

jtd stuki w silniku

remont silnika skoda fabia 1.2 koszt

jtd stuki

skoda fabia stuki w silniku

klekot silnika 1.4 16v w skodzie fabii

stukanie jtd

fiat siena stuki w silniku

fiat marea 1.9 jtd stuka silnik

fiat marea stuki w silniku

stuki w skodzie fabia

fiat bravo 1.9 stuki

stuka jtdbrava 1 9 td stuk silnikastuki w silniku stilostuki w silniku 19jtdstuki w jtd 16v

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl