Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji

    Maty wygłuszające - wygłuszenie + wymiana progów

    Nienawidzę swojego auta. - od roku silnik nie pracuje na niskich obrotach, a próba naprawy kończy się fiaskiem.
    Nie ważne. Ma ładny kolor, sportowe zacięcie. Zrobię wszystko, aby je naprawić.

    Rdza zjadła próg (po obu stronach) przed tylnymi kołami. No dobrze. Wymieniam.
    Szczotki stalowe , szczotka obrotowa na szlifierkę kontową, migmat.

    Wywaliłem fotele, podłoga zdrowa, tylko na elemencie łączącym podłogę z progiem. nie ma podłgoi taki pasek 10cm.
    Okazało się, że fabryczne wygłuszenie (taka mata z z brązowego materiału) zgniła, trochę wilgoci się dostawało pod podłogę.
    Zastanawiam się, czy zainwestować w wygłuszenie klasyczne (mata z aluminiowąwartswą) albo powrócić do oryginału.

    aluminium (matę) oklejałem całą podłogę w maluchu.
    Opalarka i jazda. Czy waszym zdaniem, gra warta świeczki ?
    (kupię skrzynię biegów)
    F/I/A/T



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Nie ważne. Ma ładny kolor, sportowe zacięcie. Zrobię wszystko, aby je naprawić.
    Może przekalkuluj czy ładnego koloru i sportowego zacięcia nie będzie bardziej opłacało Ci się - KUPIĆ

    Lepsze maty z pewnością trochę wygłuszą szumy z zewnątrz. Zależy co chcesz osiągnąć.

    Moim zdaniem zdanie innych nie ma tu większego znaczenia
    Już i tak widzę nakręciłeś się na ta pracę

    na twoim miejscu gdyby mi aż tak zależało na samochodzie - w pierwszej kolejności - pozbycie się rdzy.
    Co z tego jak wygłuszysz samochód jak dostanie się wilgoć i kasa do kosza..

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    masa bitumiczna po zaschnieciu troche gumowata, mozna nakładac pistoletem i pedzlem.
    odwaze sie napisac, ze gruba warstwa zastapi maty wygłuszające.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał robert199 Zobacz post
    masa bitumiczna po zaschnieciu troche gumowata, mozna nakładac pistoletem i pedzlem.
    odwaze sie napisac, ze gruba warstwa zastapi maty wygłuszające.
    Wywaliłem wszystko ze środka, poza kokpitem, opalarka kilka mat 50x50cm. Godziny praacy...
    Udało się świetnie wygłuszenie.
    Usunięte ogniska korozji, naprawa wyżartych elementów.

    Kupić sobie nowe ? Nie, to za łatwe
    Nie sprzedam mojego złomka. Teraz czekam na 2.0
    F/I/A/T


 

Podobne tematy

  1. Wymiana progów
    Napisany przez xenonmasa na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 09-08-2014, 21:19
  2. Maty wygłuszające do Car Audio Silent Coat lepsze od STP i Dynamat
    Napisany przez misiaczek88on na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-04-2014, 14:35
  3. wymiana progów
    Napisany przez markshall na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 12-04-2014, 17:24
  4. emulator maty i spawanie na zimno
    Napisany przez MiNiS na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 25-09-2013, 07:39
  5. Air Bag failure, emulator, wtyczka maty
    Napisany przez petarda na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-03-2013, 21:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl