Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Stalowa Wola/Warszawa
    Postów
    36
    Auto
    Marea Weekend 1.8 HLX
    Rocznik
    1996

    Marea 1.8 problem z zapłonem

    Witam.
    Mam problem ze swoją mareą, otóż pali na 3 gary czyli idąć z tym co piszą ludzie na forum myślałem, że to cewka, ale po zamianie cewek po kolei z każdego cylindra niestety dalej pali na 3 gary, nie pali na pierwszym garze(dodam, że świece też podmieniałem). I tu mam pytanie, w jaki sposób mogę sprawdzić wiązke cewek ??
    Pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A może wtrysk?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,131
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    No właśnie, skoro podmieniałeś cewki i świece, a dalej w tym samym kotle nie pali, to może być wina wtrysku (zatkany, zapieczony?)
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Stalowa Wola/Warszawa
    Postów
    36
    Auto
    Marea Weekend 1.8 HLX
    Rocznik
    1996
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    A może wtrysk?
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    No właśnie, skoro podmieniałeś cewki i świece, a dalej w tym samym kotle nie pali, to może być wina wtrysku (zatkany, zapieczony?)
    Wtrysk sprawdzony, działa jak należy. Podejrzewam ten moduł przed cewkami lub któryś kabel od cewki (jutro jak znajde czas to zgłębie temat)

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Kable idące do cewki akurat sprawdzić prosto - miernik i sprawdzasz.. Może faktycznie moduł zapłonowy przed cewkami po lewej stronie silnika, sprawdzałeś faktycznie jest brak wyzwalania na cewkę? (oscyloskop i sprawdzasz czy są impulsy na 3cim kablu - 2 zasilanie i masa oraz trzeci sygnał)
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Problem z zapłonem, nierówną pracą i brakiem mocy
    Napisany przez Bubster na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 28-07-2012, 19:16
  2. [ukł. zapłonowy] kłopoty z zapłonem
    Napisany przez asgerd na forum Uno
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-06-2010, 14:47
  3. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 21-05-2010, 14:14
  4. Problem z zapłonem (?)
    Napisany przez jo_ann na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-03-2010, 17:02
  5. [silnik] problem z zapłonem
    Napisany przez Jańcia na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-10-2009, 19:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl