Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 29
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    wroclaw
    Wiek
    33
    Postów
    31
    Auto
    fiat stilo abarth/ fiat bravo II 1.4 T
    Rocznik
    2003/2009

    fiat bravo hgt 155+ turbina z coupe przerobka

    witam mam zamiar sobie zamontowac turbo z fiata coupe ma moze ktos w tym doswiadczenie? czy ktos juz to robil wiem mniej wiecej co mi potrzeba, potrzebuje porady krok po kroku oraz liste czeesci zeby zaczac

    z gory dziekuje

    pozdro



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    A masz samo turbo czy całość z kolektorami i i dolotem (i kompem)? Jak masz całość to będzie tyci mniej roboty. Kiedyś pisałem na forum co trzeba zrobić aby dołożyć turbo, poszukaj i poczytaj. Praca jest ciężka i czasochłonna.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    wroclaw
    Wiek
    33
    Postów
    31
    Auto
    fiat stilo abarth/ fiat bravo II 1.4 T
    Rocznik
    2003/2009
    a wiec mam kolektor, turbine i intercooler i chce po prostu dostawic to niewiem czy niezmienic tlokow tez od coupe bo podobno te seryjne w bravo niewytrzymuja doladowania. z czesciami niebenmdzie problemu jade na szrot i wykrecam z rozbitka to co potrzebuje tylko musze wiedziec co jeszcze mi bedzie potrzebne

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał pepo-p2
    z czesciami niebenmdzie problemu jade na szrot i wykrecam z rozbitka to co potrzebuje tylko musze wiedziec co jeszcze mi bedzie potrzebne
    W takim razie wydrzyj cały silnik i pozbędziesz się połowy problemów bo lista życzeń jest dość bogata jesli chodzi o uturbienie.

    - turbina
    - kolektory
    - pompa oleju
    - pompa paliwa
    - komputer z wiązką + immobilajzer
    - listwa z wtryskami
    - IC + rury
    - uszczelka odprężająca silnik
    - kupa gratów i pierdołów których się nie spodziewasz

    Najlepiej to jakbyś miał Coupete całą i z jednego do grugiego przerzucić i tyle.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    wroclaw
    Wiek
    33
    Postów
    31
    Auto
    fiat stilo abarth/ fiat bravo II 1.4 T
    Rocznik
    2003/2009
    hmm masz racje chyba wyrwe caly silnik z chlodnicami hmm a mam pytanko czy sie rozni pompa paliwowa pompuje wieksze cisnienie czy co? a olejowa tez wyglada na identyczna.
    a co z tlokami? coupe ma chyba mocniejsze i gdzies jeszcze czytalem o wymianie uszczelki pod glowica na stalowa

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał pepo-p2
    czy sie rozni pompa paliwowa pompuje wieksze cisnienie czy co?
    Dokładnie tak.

    Cytat Napisał pepo-p2
    a olejowa tez wyglada na identyczna.
    Ale ma zwiększony obieg o turbinę a co za tym idzie musi mięć większą wydajność.

    Cytat Napisał pepo-p2
    a co z tlokami? coupe ma chyba mocniejsze i gdzies jeszcze czytalem o wymianie uszczelki pod glowica na stalowa
    Tłoki raczej pozostają te same, w sumie konstrukcja 20VT jest dość mocna już, wymiana uszczelki wchodzi w grę w przypadku uturbiania 20V albo przy mocniejszym dłubnięciu 20VT seryjnego.

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Uszczelkę pod głowicę, kup dobrą najlepiej stalową, na to akurat kasy nie żałuj, i jak chcesz zakładać jakieś mierniki ciśnienia doładowania to też warto rozplanować to teraz niż potem się bawić tym bardziej, że przy 5 garach bez turbiny już jest kiepsko z miejscem, nie jak jeszcze wrzucisz turbo.
    Poza tym dobrze wcześniej pokombinować z hamulcami, w hgt złe nie są ale po doładowaniu mogą sobie nie poradzić, i ewentualnie po usztywniać furke, bo będzie rwać kierownicą przy ostrym wciskaniu gazu.

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    33
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał szela
    Poza tym dobrze wcześniej pokombinować z hamulcami, w hgt złe nie są ale po doładowaniu mogą sobie nie poradzić
    Radzą sobie z 16 VT... sama przekładka hebli z 20 VT nie jest kłopotem, ale ich eksploatacja sporo więcej kosztuje...

    Robiąc taką operacje nie wiem czy nie wolał bym ściągnąć anglika.... przekładać po kolei a później resztę sprzedać..
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    wroclaw
    Wiek
    33
    Postów
    31
    Auto
    fiat stilo abarth/ fiat bravo II 1.4 T
    Rocznik
    2003/2009
    no jestem aktualnie w angli dlatego dlubie przy aucie zeby zabic ta monotonie

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał pepo-p2
    no jestem aktualnie w angli
    A to Coupete na części tymbardziej możesz wyrwać po taniości tylko swapowac całość, poza tym 2,0 20VT oryginalne ma skrzynie ze szperą.

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    41
    Auto
    Brava
    pepo-p2, wzuc caly silnik od coupe kupisz u siebie cala taka za 1000 funtow swap i do dziela jesli chcesz sie bawic w uturbianie to
    wylalasz VISa ktorego masz
    zakuwasz tloki
    odprzasz silnik
    robisz caly dol
    nowy uklad wydechowy
    strojenie na 0,3 bara na poczatke
    nowy komputer czyli jak na poczatke to jakies 15 tys Pln

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał Animek
    zakuwasz tloki
    odprzasz silnik
    robisz caly dol
    nowy uklad wydechowy
    strojenie na 0,3 bara na poczatke
    Bzdety piszesz, kucie silnika i 0,3 bara ? to po co wogóle zakuwac silnik? kute elementy wstawia się jak już wchodzisz w konkretne doładowanie a nie taki lajt.

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    41
    Auto
    Brava
    Hipo, wpierw naucz sie czytac
    strojenie na 0,3 bara na poczatek !!!! czytaj ze zrozumieniem stroisz od podstaw czyli 0,3 potem dostrajasz po ulozeniu sie na 0,4-0,5 odprezasz silnik 0,6-0,7 stroisz na calkoiwitym dotarcieu 0,9-1,0 jak masz dobrze dotary odprezasz dalej gore i stroisz nawet na 1,2 pod warunkiem ze dobrych elementow masz zlozony silnik ale dol od HGT i tak powiniene byc zalozony od cupety znam takie autko co wlasnie te modyfikacje przerabialo i jakie byly problemy zwiazane z tym

    jesli jestes takim super expertem to walnij strojenie odrazu na 1 bara to silnik sie wyzyga
    kucie silnika i odprezanie jest jest obowiazkowe od 0,8 bara inaczej to rozpitoli ci sie wszystko po czasie

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    33
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Animek
    kucie silnika i odprezanie jest jest obowiazkowe od 0,8 bara inaczej to rozpitoli ci sie wszystko po czasie
    Ciekawe po co kucizne zakładać do takiego małe

    Cytat Napisał Animek
    nawet na 1,2
    go doładowania.....
    Tyle to spokojnie dmuchnie w piku... i dalej nie trzeba kucizny...
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    41
    Auto
    Brava
    ubek, mowimy o seryjnym silniku 2,0 20 v ten sam silnik w coupe z turbina jest kuty nie ma wafla pod turbo 1 bar trza kuc bo sie pozyga jak auto johnego po 2 przejazdach


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Lubelskie Spotkanie Fiat Bravo/Brava 01.06.08r
    Napisany przez Marczy na forum Lubelskie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 14-03-2015, 12:46
  2. Fiat Bravo sprężyny tylnego zawieszenia
    Napisany przez winiar00 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-03-2012, 08:06
  3. szczelność ukł. chłodzenia Fiat Bravo HGT
    Napisany przez przemoemo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-11-2008, 15:06
  4. [ukł. chłodzenia] Fiat Bravo gdzie jest termostat
    Napisany przez Vincent na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-05-2008, 10:54
  5. [PDF] Coupe
    Napisany przez miszko na forum Coupe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-01-2008, 00:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

pepo hgt

pompa paliwa hgt vis

zaklucie silnila

strojenie bravo hgt

bravo 0 6 bara turbo

zakuty silnik bravo

jak zamontowac turbo do 2.0 hgt

turbo do fiata bravo

turbo do fiat bravo hgt

hgt turbo

fiat bravo hgt 155

uturbienie silnika fiat bravo 2.0

turbina do bravo hgt

turbo do bravo hgt

amortyzator marea do fiata coupe

uturbienie sinika fiat coupe bravo

bravo hgt turbo z fiata coupe

jak dolozyc turbo do benzyny brava

turbo w bravo hgt

http://www.iparts.pl