Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 29 z 29
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Animek, nie wiem jakie Johny mial problemy ze swoim, w każdym bądź razie nie opłaca się wsadzać turbo, lepiej kupic anglika i robić przekładkę - ale to tylko moja opinia........
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    41
    Auto
    Brava
    ubek, masz jak najwieksza racje toz tez napisalem ze mozna kupic w angli za 1000 funciakow coupe na swapa bo zaturbianie jest nie oplacalne nie mowiac juz o strojeniach zreszta poprzednie auto zaturbialem i powiedzialem nigdy wiecej

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    wroclaw
    Wiek
    40
    Postów
    33
    Auto
    fiat stilo abarth/ fiat bravo II 1.4 T
    Rocznik
    2003/2009
    hmm szukam coupe po lifcie ktory mial miejsce tak jak w bravo znalazlem ostatnoi takie coupe ale bylo mocno zdekompletowane i odpuscilem wiec szukam dalej silnika z vis`em.. hmm ostatnio widzialem zozbitego hgt`ka z przebiegiem 35tys... az mi szkoda tego silnika bylo

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    41
    Auto
    Brava
    pepo-p2, daj namiar na to rozbite HGT jesli mozesz na PW chetnie sie zajme tym co ma pod maska

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    131
    Auto
    barchetta-moja miłość i Stilo 1,9 multijet
    Pepo a nie widziałeś gdzieś rozbitej, uturbionej barki ?
    chętnie bym przytulił ori turbo noviteka do barki
    a na poważnie, to jak będziesz na wyspie, może trafiło by się trochę maneli do barchetty?
    stary i zły

  7. #21
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    jesli jestes takim super expertem to walnij strojenie odrazu na 1 bara to silnik sie wyzyga
    kucie silnika i odprezanie jest jest obowiazkowe od 0,8 bara inaczej to rozpitoli ci sie wszystko po czasie
    Jeśli jesteś takim super ekspertem to wytłumacz mi dlaczego akurat 0,8 bara i odprężenie ? bo ja twierdze że się silnik bez odprezenia wysra zanim dojdziesz do tych 0,8 bara.

    Ponadto jest mowa o uturbieniu a nie o całkowitym remoncie więc to startowanie z 0,3 bara ma się nijak do sytuacji którą rozważamy.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    41
    Auto
    Brava
    Hipo, moze jednak na temat kompersji i zaturbiania zalozymy oddzielny temat i nie bedziemy robili OT w tym temacie a przy najblizszym czasie zaprosze cie do warszatatu gdzie robione sa auta na 1/4 mili

  9. #23
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał Animek
    Hipo, moze jednak na temat kompersji i zaturbiania zalozymy oddzielny temat i nie bedziemy robili OT w tym temacie
    Uważam że nie ma takiej potrzeby bo odchodzimy od tematu, jednak ciagle chcialbym się dowiedzieć na jakich doświadczeniach okreslisz tą granicę 0,8bara o dopiero wtedy odprężenie.

    Nie musisz mnie brać na wycieczki, pokazywać itp, po prostu jak coś piszesz to pisz to w sposób sensowny i zgodny z tokiem i konstektem dyskusji którą prowadzimy, nikt tu nie mówi o robieniu konkretu od podstaw tylko wszyscy polecają koledze odrazu przekładkę z 20VT więc nie ma sensu nasz spór na temat kucia, odprężania itp.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    41
    Auto
    Brava
    wiem ze pisze troche chaotycznie stad moze mnie zle rozumiesz wole to co robie pokazac niz tlumaczyc wiem nigdy nie bede dobry w przekazaniu wiedzy i tyle
    chodzi mi o zakucie silnika czyli dostosowanie go do wiekszego cisnienia
    gorna granica dla tlokow nie kutych jest 0,8 bara potem silnik niestety potrafi sie rozpasc zalecane jest na nie zakutym silniku 0,3-0,6 bara
    odprezanie zaczynamy na 0,8 bara i jednoczesnie strojenie tlokow zakutych

    dlaczego napisalem ze strojenie zaczynamy od 0,3 bara dlatego ze sprawdzic miedzy innymi trzeba smarowanie turbiny czy nie puszcza i powoli zostaje zwiekszane cisnienie ( dla danej wersji ) co za czym idzie dalsze strojenie z podnieniesiem mocy czyli cisnienia w turbinie
    az oczywiscie do prawidolwego strojenia
    nikt ale to nikt o zdrowych zmyslach nie zacznie strojenia auta nawet zakutego odrazu na 1 bar gdyz wszystko moze sie zdarzyc nieszczelnosci uszczelki itp

    co do zaturbiania silnika 2,0 20 v z fiata podstawa jest wymiana korbowodow tlokow zastosowanie kutych jest tu wskazane czyli tloki od coupe klawiatura sprezynki itd wiec w sumie wychodzi na to ze jedynie co to blok i miska olejowa oraz dekiel pozostaje bez zmian no chyba ze wtryski sie zostawi ale przy takiej zabawie wtryskiwacze tez mona zalozyc wieksze ale to juz bardziej kosmetyka
    lancia kappa i fiat coupe silniki sa identyczne ,zakute , i przystosowane do mocy 255 kucy wiec wiekszych zmian tam nie trzeba przeprowadzac wystarch dobry dolot wydech i wgrac druga mape do komputera zwiekszajaca dawke i zmiane pracy silnika druga mapa na wyscigi pierwotna dla ekonomicznej jazdy

    teraz sie doczepisz ze pisze lakonicznie wiem ale jak pisalem nie potrafie opisywac czegos co wole pokazac i wytlumaczyc na zywo zanim cos napisze umykaja mi inne mysli

  11. #25
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Animek
    fiat coupe silniki sa identyczne ,zakute , i przystosowane do mocy 255 kucy
    I znów tym razem ja się nie zgodzę - na przykładzie coupety mogę powiedzieć że można wycisnąć 300 + bo do takich mocy są przystosowane te silniki....
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    41
    Auto
    Brava
    ubek, mowa o bezpiecznej modyfikacji i sensownym spalaniu czyli auta na codzien
    a rozkręcić możesz nawet do ponad 300 kucy

  13. #27
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Animek, nie doczepie, skoro piszesz chaotycznie to tak jest jak widzisz. Nie zmuszę Cię na silę ale chociaż staraj się pisać dobrze to taka drobna prośba z mojej strony.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2009
    Skąd
    Odolanów
    Postów
    10
    Auto
    Fiat brawo 2.0 20V hgt
    Witam Kolegów!Ja z takim zapytaniem panowie???Zakupiłem Fiata bravo 2.0 20V HGT i mam problem a mianowicie taki że jak odpalę silnik to z wydechu wydobywa się biały dym i wycieka woda jak przygazowuję to świata nie widać tak dymi,a po 15 minutach jak silnik się rozgrzeje to przestaje dymić ale za to na wolnych obrotach jak chodzi to świeci się kontrolka od oleju,a jak przygazuję to gaśnie.Może mi ktoś podpowiedzieć co może być przyczyną ???

  15. #29
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    A jakie ma wolne obroty? Jeśli nie są za niskie to masz za niskie ciśnienie oleju, czego przyczyn może być co najmniej kilka. Woda w układzie wydechowym jest normalnym zjawiskiem zwłaszcza ja się jeździ na krótkich odcinkach.
    Biało niebieskawy dym zaraz po odpalenie, zwłaszcza po nocy lub innym długim postoju może być objawem spalania oleju silnikowego. Olej silnikowy do komory spalania często dostaje się przez nieszczelne uszczelniacze popychaczy.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Lubelskie Spotkanie Fiat Bravo/Brava 01.06.08r
    Napisany przez Marczy na forum Lubelskie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 20-06-2018, 21:28
  2. Fiat Bravo sprężyny tylnego zawieszenia
    Napisany przez winiar00 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-03-2012, 09:06
  3. szczelność ukł. chłodzenia Fiat Bravo HGT
    Napisany przez przemoemo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-11-2008, 16:06
  4. [ukł. chłodzenia] Fiat Bravo gdzie jest termostat
    Napisany przez Vincent na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-05-2008, 11:54
  5. [PDF] Coupe
    Napisany przez miszko na forum Coupe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-01-2008, 01:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

pompa paliwa hgt vis

pepo hgt

jak zamontowac turbo do 2.0 hgt

bravo 0 6 bara turbo

strojenie bravo hgt

zaklucie silnila

zakuty silnik bravo

turbo do fiata bravo

fiat bravo hgt 155

turbo do fiat bravo hgt

hgt turbo

amortyzator marea do fiata coupe

turbina do bravo hgt

uturbienie silnika fiat bravo 2.0

uturbienie sinika fiat coupe bravo

BRAVO HGT 2.0 Jakie turbo

turbo do bravo hgt

bravo hgt turbo z fiata coupe

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl