Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 25 z 25
  1. #16
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    to teraz od czego jest ten przekaźnik i bedziesz szukał dalej
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    to teraz od czego jest ten przekaźnik i bedziesz szukał dalej
    Chodzi o:
    Przekaźnik załączający pompę.

    Po włączeniu stacyjki, skąd jest on zasterowywany ?- (czyli skąd dostaje napięcia) ?
    Ponieważ brakuje:

    brakuje zasilania pompy
    brakuje zasilania cewki
    brakuje impulsu na wtryski

    Kontrolka CODE - się nie pali.
    Coś zablokowało pompę ,cewkę wtryski.
    Gdy podłączyłem bezpośrednio
    plus z akumulatora do bezpiecznika pompy paliwa odpalił.
    czyli brakuje zasilania (zasterowania)

    Co to może być ?

  4. #18
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    chodzi chyba o podwójny przekaźnik - one najczesciej nawalają
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    chodzi chyba o podwójny przekaźnik - one najczesciej nawalają
    ale nie ma zasterowania, - przekaźnik jest sprawny,
    Ostatnio edytowane przez Zokolic ; 23-12-2012 o 17:18

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jest gdzieś przekaźnik który podaje napięcie na cały osprzęt (czujniki) i na ecu. Jest też bezpiecznik na to wszystko. A sterowanie przekaźnika jest ze stacyjki.

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Jest gdzieś przekaźnik który podaje napięcie na cały osprzęt (czujniki) i na ecu. Jest też bezpiecznik na to wszystko. A sterowanie przekaźnika jest ze stacyjki.

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Jeśli jest gdzieś ten przekaźnik,to gdzie?
    Za akumulatorem została wypięta wtyczka wiązki kabli, możne imobiliser ,albo ecu chwyciło błąd?
    Rozłączenie akumulatora może wykasować błąd?

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Jeśli jest gdzieś ten przekaźnik,to gdzie?
    U Ciebie to nie dam głowy, ale u mnie jest np. nad schowkiem pasażera - przekaźnik od osprzętu i obok przekaźnik od pompy paliwa.
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Rozłączenie akumulatora może wykasować błąd?
    Błędy zostają w ECU. Można wykasować tylko programem serwisowym. Tyle że jeżeli lampki od ECU/Code Ci nie świecą to w ogóle zasilania na ECU nie masz..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Błędy zostają w ECU. Można wykasować tylko programem serwisowym. Tyle że jeżeli lampki od ECU/Code Ci nie świecą to w ogóle zasilania na ECU nie masz..
    Dobra, a jeśli wystąpił błąd na połączeniu:
    stacyjka -> Immobiliser -> ECU - to chyba nie będzie zasilania,
    wystarczy ,że połączę z akumulatora + i odpala normalnie,

    Została odłączona wiązka (wtyczka) za akumulatorem -czy nie wkardł się jakiś błąd?
    Mam rozbitą brave na zakładzie, wymontuje stacyjkę immobiliser i ecu, podstawię pod mój samochód, jak nie odpali to już będę wiedział,że nie ma błędu na lini stacyjki.
    Zasilanie wychodzi ze stacyjki, to co może blokować?
    Jeśli dam plus kablem ,to znaczy,że immobiliser nie blokuje - bo teoretycznie każdy złodziej może tak samochód odpalić - bzdura
    Więc wychodzi na to że imobilaser jest sprawny, a brakuje plusa,
    myślę,czy po-prostu nie dać kabla bezpośrednio z akumulatora - silnik chodzi , żadnych błędów.
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 31-12-2012 o 00:28

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    wystarczy ,że połączę z akumulatora + i odpala normalnie,
    i Ty myślisz, że to takie proste? Stacyjka załącza tylko napięcie (mechanicznie zwiera), immo czyta transponder z klucza i wysyła polecenie zezwolenia rozruchu silnika lub brak zezwolenia. Wszystko idzie po magistrali szeregowej (transmisja cyfrowa).

    Jakby coś z immo było a zasilanie było ok to by się kontrolka immibilisera zapaliła i nie gasła!
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    i Ty myślisz, że to takie proste? Stacyjka załącza tylko napięcie (mechanicznie zwiera), immo czyta transponder z klucza i wysyła polecenie zezwolenia rozruchu silnika lub brak zezwolenia. Wszystko idzie po magistrali szeregowej (transmisja cyfrowa).

    Jakby coś z immo było a zasilanie było ok to by się kontrolka immibilisera zapaliła i nie gasła!
    Przepalony bezpiecznik 30-stka.
    dziękuję, do zamknięcia.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. fiat brava 1.9 jtd 2000r traktor na niskich obrotach
    Napisany przez Heniu25 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 23-11-2014, 08:37
  2. FIAT MAREA 1,9JTD SLABA MOC PRZY NISKICH OBROTACH
    Napisany przez djmaly1989 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 01-02-2011, 17:28
  3. Cinquecento Gaśnie Na Niskich Obrotach
    Napisany przez q3 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 28-08-2010, 16:18
  4. Cinquecento gaśnie na niskich obrotach
    Napisany przez krism50 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 27-11-2009, 16:02
  5. [silnik] Gaśnie na niskich Obrotach.
    Napisany przez Piotrek.84 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-04-2009, 18:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

niskie obroty fiat brava 1 6

czy megane scenic 1.616 ma magistrale can

niskie obroty fiat brava

niskie obroty na gazie i paliwe fiat brava1 6 16V

silnik zle pracuje fiat bravo

brava 1.6 za niskie obroty

silnik nie pracuje na niskich obrotach na lpg fiat bravo 1.4 nie pracuje na niskich obrotachmarea niedziala jeden wtryskfiat marea niskie obrotyfiata brava niskie obrotybrava 1 6 niskie obroty1.6 nie pali na dwa gary gasnie na niskich obrotachfiat bravo 1.4 pompka paliwa nie zaciagafiat bravo pompa nie zaciagaza niskie obroty fiat bravofiat bravo 1.6 16v za male obrty na gazie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl