Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 39
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 listopad 2010
    Skąd
    Oświęcim
    Postów
    15
    Auto
    Marea 1.9jtd
    Podjąłem kolejna próbę zczytania błędów i znów niepowodzenie, nic nie wykazało, zero błędów a mocy dalej brak :/ czy ktoś ma jakieś pomysły czy muszę czekać aż błędy znów się pojawia?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    ja dziś też oddałem do serwisu samochód bo nie mogłem zdiagnozować, żaden błąd się nie świeci, przed chwilą dzwonili, że przepływkę podmienili, nic to nie dało, dalej brak mocy w dolnych partiach obrotów, a najgorsze, że zrobiło się raptownie nie wiem skąd. Żaden mechanik nie chciał się tego podjąć.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 listopad 2010
    Skąd
    Oświęcim
    Postów
    15
    Auto
    Marea 1.9jtd
    To widzę że masz podobny problem do mojego, jak już się dowiesz co było przyczyna to daj znać może jakoś mi to pomoże bo jak narazie problem nie rozwiązany :/

  5. #19
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    zapraszam Klik

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 listopad 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    23
    Auto
    Saab 900 aero
    wszystko pięknie, ale czy ktoś zna odpowiedź na moje pytanie??
    Jakie jest bazowe ciśnienie turbosprężarki w takiej 105 konnej bravie? tzw base-boost?

  7. #21
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Proszę jest wszystko opisane Klik wystarczy poszukać.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 listopad 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    23
    Auto
    Saab 900 aero
    piszesz o tym? - Ciśnienie sprężania2,5...3 MPa

  9. #23
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał hoffi
    piszesz o tym?
    nie rozumiem tego pytanie, jest temat w którym zawarte jest wszystko na temat bravo 19 JTD jak i TD

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 listopad 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    23
    Auto
    Saab 900 aero
    albo się nie rozumiemy, albo ja czegoś nie rozumiem

    turbosprężarka w JTD, 105 konnym jest ustawiona na odpowiednie ciśnienie doładowania za pomocą waste-gate (jego naciągu)
    powinno to być sztywne ciśnienie a nie w jakimś zakresie

    Turbosprężarka / o zmiennej geometrii łopatek turbiny

    w tej turbinie nie ma zmiennej geometrii łopatek

  11. #25
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Stopień sprężania 18,45 ą 0,5 bara. nie masz zmiennej geometri bo taka była montowa w 19. JTD mareach z CF3 po 2001 r w ostatnich europejskich egzemplarzach. Stopień jest taki sam dla silników CF3 czy CF2


    jak nie wierzysz to masz jeszcze Tu;KLIK

    I 200 NM

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 listopad 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    23
    Auto
    Saab 900 aero
    Tak jak myślałem nie rozumiemy się jednak jakbyś wygenerował 18,5 bara z turbiny i dał to ciśnienie w intercooler, zapewne w chwilę rozsadziło by Ci go żadna chłodnica by tego nie wytrzymał, nie mówiąc o wężach gumowych, doprowadzających ciśnienie do kolektora ssącego...
    Wartości realne to nie 18,5 bara ani nawet 8,5 bara będą to wartości rzędu max 2 bary (stąd właśnie moje pytanie na tym forum )
    Chciałbym się dowiedzieć jakie ciśnienie w naszych bravkach daje turbina jakie jest jej ciśnienie bazowe, aby móc zdiagnozować brak odpowiedniej mocy...
    Jak to działa?
    Spaliny wylatują z kolektora wydechowego i przelatują przez turbinę, która zaczyna się "kręcić"... przy pewnej wartości spalin zaczyna ona wytwarzać ciśnienie powietrza, im więcej damy spalin, tym większe ciśnienie uzyskamy na wyjściu turbosprężarki... Aby zapanować nad tym ciśnieniem upuszczamy nadmiar spalin, które zamiast do wirnika trafiają bezpośrednio do wydechu. Od tego właśnie jest cięgno waste-gate, które do tego jest stworzone... Cięgno WG:



    działa jak siłownik pneumatyczny, im więcej damy ciśnienia na niego tym bardziej się wychyli, stąd też jeśli odpowiednio ustawimy ten zawór może on nam automatycznie utrzymywał odpowiednie ciśnienie

    i tutaj właśnie moje pytanie, na jakie ciśnienie bazowe w naszych bravach jest ustawione to ciśnienie?

  13. #27
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    rozumiem o Ci chodzi teraz chodzi , sprężanie to 1.05 Bara, niektórzy ustawiają na 1.1 bara. Tylko tak myślę, czy coś Ci to pomoże, jesli chodzi Ci o zwiększenie mocy, bo wydaję mi się, ze będziesz musiał jeszcze zmienić ilość paliwa. Ilością paliwa to już Tuner powinien się zając.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 listopad 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    23
    Auto
    Saab 900 aero
    Cytat Napisał lukq
    rozumiem o Ci chodzi teraz chodzi , sprężanie to 1.05 Bara, niektórzy ustawiają na 1.1 bara. Tylko tak myślę, czy coś Ci to pomoże, jesli chodzi Ci o zwiększenie mocy, bo wydaję mi się, ze będziesz musiał jeszcze zmienić ilość paliwa. Ilością paliwa to już Tuner powinien się zając.
    chcę przwrócić temu auto wcześniejszą świetność na dodawanie mocy mam saaba, też w turbo i starczy
    w Bravie w pierwszej kolejności sprawdzę czy turbina ładuje odpowiednie ciśnienie a później będę grzebał dalej
    dzięki za odpowiedź, o to właśnie mi chodziło

  15. #29
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał hoffi
    w Bravie w pierwszej kolejności sprawdzę czy turbina ładuje odpowiednie ciśnienie a później będę grzebał dalej
    dzięki za odpowiedź, o to właśnie mi chodziło
    jak będziesz to sprawdzał sprawdź od razu kondycję węży i połączeń, bo słabe sprężanie też może być tego przyczyną.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 listopad 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    23
    Auto
    Saab 900 aero
    Cytat Napisał lukq
    Cytat Napisał hoffi
    w Bravie w pierwszej kolejności sprawdzę czy turbina ładuje odpowiednie ciśnienie a później będę grzebał dalej
    dzięki za odpowiedź, o to właśnie mi chodziło
    jak będziesz to sprawdzał sprawdź od razu kondycję węży i połączeń, bo słabe sprężanie też może być tego przyczyną.
    od tego zacząłem wymieniłem wężyki podciśnieniowe na silikonowe, wyczyściłem EGR i została sama turbina ale nigdzie nie mogłem znaleźć informacji o ciśnieniu bazowym...
    podłącze manometr i lookne


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. dziwne klepanie
    Napisany przez wojo985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 04-10-2017, 20:23
  2. duże spalanie i spadek mocy
    Napisany przez Limpopo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 01-07-2013, 08:41
  3. Klimatyzacja wydaje dziwne dzwieki
    Napisany przez szela na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-07-2009, 18:24
  4. [silnik] Spadek mocy w JTD! POMOCY!!!!
    Napisany przez talerz9 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-01-2009, 18:57
  5. Dziwne zachowanie kierunku
    Napisany przez joshua79 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 01-09-2008, 22:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zapchany intercooler objawy

zatkany intercooler objawy

brak katalizatora objawy

bravo zapchany katalizator

wastegate bravo jtd

spadek mocy fiat mareafiat bravo jtd brak mocy1.9 jtd 105 brak mocychwilowy brak mocy 1.9 jtdobjawy zatkanego egr jtdkatalizator uszkodzony objawy fiat bravojtd chwilowy brak mocychwilowy spadek mocy jtd1.9 jtd objawy zapchanego katalizatorazapchany katalizator fiat brava 1.4 objawyzapchany katalizator objawy jtdchwilowy brak mocy w pracy silnika w bravo 1 9 jtdobjawy zepieczonego wastegate186a6.000 nmegr objawy 1.9 jtd 105 kmobjawy braku turbo w jtdobjawy zapchanego intercoolera brak mocy objawy zatkanego katalizatora fiatwaste gate jakie objawy
http://www.iparts.pl